wie ook pas voor een 2e kindje in 2012??!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rensje, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden...
    sorry dat ik er eventje niet was... maar mijn inlog was geweigerd omdat het mailadres niet overeenkwam. Maar het is weer geregeld hahah...! flink geschreven de afgelopen dagen en een hoop nieuwe meiden erbij....kei gezellig...!!!
    ik kom vanmiddag even terug om op iedereen te reageren... ga nu even mijn zoontje en mij aankleden en eventjes boodschappen doen...knuffel...rensje

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    jaaaaa Rensje is back in business!! Joehoeee :D

@moppie welkom! Lijkt me wel moeilijk zo'n opleiding en een kleine! Knap hoor :) Wat schattig dat hij dat vraagt! Dan smelt je hart toch helemaal of niet? hihi

@isamama haha thnx voor de tip! Ben benieuwd! Ik denk dat volgende week mn eitje komt.. of althans dat hoooooop ik :D ben wel mn slijm in de gaten aan het houden. Normaal vond ik dat altijd vreselijk en yuck.. maar nu vind ik het een beetje 'interessant' omdat je misschien door op je slijm te letten op het juiste moment kunt gaan klussen voor een kindje :) heb nooit echt verschil gemerkt.
    Ik zou zeggen gooi die frustratie er hier maar uit! We helpen je er wel doorheen :) Een september-beebje is natuurlijk ook geweldig! Alle beebjes zijn geweldig :D

@desiree ik ben op mn werk maar kon mn lach toch echt niet inhouden toen ik het las van je zoontje hahaha ik zie het voor me zo'n schattig bengeltje op de grond lief lachend en ondertussen hoor je "...pfffrt..." hahaha
    Dus je hebt eerst een bloeding gehad en toen had je al een gevoel van 'dit klopt niet helemaal'.. meid toch! Ik hoop echt dat je cyclus hetzelfde is gebleven en je nu super snel zwanger raakt !

en ondertussen wachten we nog maar even... pfff is het al 23 december..??? Dan is waarschijnlijk mijn NOD ;)

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    JJAAAA kiewie ben er weer hahah!!!
    meis inderdaad dat slijm in de gaten houden daar zie ik het ook altijd aan. Denk dat mijn vruchtbare dagen in het weekend zijn.
    Nu mijn man nog zo gek krijgen hahahah... vrijdag hebben we een feestje... denk dat ik hem maar een xjte ga zat voeren ofzo.
    Ons zoontje is dan logeren dus kunnen flink rollebollen hahah..
    Ja en septemberbeebjes zijn heeeeel mooi... ons zoontje is ook van september!!! hihi.
    December 2008 rond sinterklaas ben ik ook zwanger geraakt!!!
    Mijn zoontje zegt regelmatig tegen mij ikke ook susje!! heb gezegd dat hij dat maar tegen papa moet zeggen hahaha..

super leuk dat er steeds meer meiden bijkomen. Hoop echt dat we samen naar de zwanger topic kunnen verhuizen!!!

lig nu op de bank want ben beroerd en mijn zoontje is ook al ziek...

ps weten jullie of dat er een kans bestaat met voor het zingen de kerk uit??? Dat doen we nu dus maar kun je daar ook zwanger van raken?? en zo ja... is de kans groot of bijna nihil??

4. moppie1

moppie1 Niet meer actief

@Rensje: Beterschap hoop dat jullie snel opknappen

@kiewie: Het is soms best pittig, zeker na een heftige dag op me werk maar ja hoord erbij.
    Ik vind het super schattig het is alleen minder dat hij aan iedereen verteld dat mama een zusje in haar buik heeft heel wat vrienden hebben me al raar aan zitten kijken hahahaha

nou meiden ga morgen naar de huisarts. ik ga voor een schoonmaak kuurtje voor als ik de laatste pil heb genomen. Deze heb ik de vorige keer ook gekregen om zo te zorgen dat me cyclus sneller weer op gang zou komen(bleef toen 3 weken ongesteld) em dam tot feb kijken wat het doet en dan gaan we er weer voor.

5. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Beste dames,

Ik sluit me bij jullie aan omdat we graag in 2012 weer willen beginnen zwanger te worden. Mijn verhaal is gecompliceerd maar eindigde 1-11-2011 bij 23 weken zwangerschap. Het is nog allemaal moeilijk maar willen graag opnieuw zwanger worden.
    Ik ben mama geworden maar sta nog met lege handen.

Naja hoop dat ik net zo snel zwanger word als de eerste keer want dan zou ik met de bruiloft (22 juni) zwanger zijn.

Nu nog wachten op mijn eerste ongesteldheid (na de bevalling).
    Hopen dat die snel komt.

XXX roompje

6. isamama

isamama Niet meer actief

@Kiewie: Nu je het zegt, na mijn laatste MA een half jaar geleden (en bijbehorende curretage :() heb ik een beetje problemen met mijn cyclus. Nu ja, problemen... Omdat ik temp, weet ik dat mijn luteale fase erg kort is. Normaal zitten er 10 tot 14 dagen tussen je ei en je MS, bij mij zijn dat maar 7 of 8 dagen. Met andere woorden, stel dat het ei bevrucht wordt, dan krijgt het de kans niet om in te nestelen. Binnenkort eens naar mijn gyn bellen voor een afspraak ergens begin volgend jaar denk ik, want dit is echt iets dat verholpen moet worden natuurlijk. Nochtans een probleem dat ik vroeger nooooit gehad heb!

@Rensje: Go Rensje, go Rensje...! Veel succes dit weekend! Ik ben ook zwanger geraakt in december 2008, had mijn positieve test in handen op 26 december. Spijtig genoeg 4 weken later geen kloppend hartje. Pff, en nu zwijg ik erover, want elke keer als ik iets post, vertel ik iets over die MA's! Genoeg nu.
    Wat het voor het zingen de kerk uit betreft ;)...bij ons is dat ook het voorbehoedsmiddel, in combinatie met het tempen en het slijm observeren. Maarreuh...niet zo de veiligste methode hoor, je kan er echt wel zwanger van worden. Trouwens, dan moet je nog elke keer die discipline hebben :)...:p

@Moppie: Goed idee hoor, die grote schoonmaak! Effe alles wat er niet hoort te zijn eruit en dan kan je ertegenaan!

@Roompje: Ook al zo'n vreselijk verhaal...:( Veel sterkte, meid! En nog zo kort geleden, ik kan me goed voorstellen dat je er behoefte aan hebt om erover te praten... Hopelijk word je snel terug zwanger en loopt dan alles gewoon goed...

7. Back to the shizzle! Euh.. business dus.. :p

@ Kiewie
    Lekker he dat slijm, nou verandert dat niet als je de pil gebruikt, dus als het goed is leek dat vroeger ook altijd hetzelfde. Slijm is nooit lekker, maar aan de andere kant wel heel goed als je voldoende hebt voor de zaadjes, dus ik ben er dankbaar voor hahahah :p
    Mijn zoon kan al heel geniepig scheetjes laten.. hoor je hem een scheet laten en dan kijkt hij je heel onschuldig aan :D. Als hij heeft gepoept gaat hij altijd heel lief in een hoekje spelen, dan plots rent hij de bank op en gooit hij zijn poepkont in mijn gezicht en gaat hard lachen, wat een boef he!

@ Isamama
    Als je LF maar 7 of 8 dagen is kan je maar heel moeilijk zwanger blijven, van de gyn kan je misschien utogestran krijgen voor verlenging van je LF?? Anders kan zo'n lief kleintje nooit blijven plakken.
    Wat is eigenlijk normaal voor in België om te stoppen met werken?
    Ik zou zeggen, laat dat condoom maar achterwege, maar goed ik zou zelf ook graag een septemberbeebje willen, was bij mijn MK in sept uitgerekend vandaar. Ik zie het wel, het komt wanneer het komt he.

@ Moppie
    Is dat om een spv te worden? Je schoolwerk doe je 's avonds als hij slaapt zeker? Ahh een zusje kopen wat lief.. nee dat vraagt die van mij niet hier :p . Maar hij mist zijn zusje wel dat merk ik..
    Wat is een schoonmaakkuurtje voor je cyclus, bedoel je duphaston ofzo?

@ Rensje
    Maar eh als je je man zat voert, krijgt hij hem dan nog wel omhoog :) :) ik zou hem maar niet te veel drank voeren da's ook niet goed voor de zaadjes ;)
    Je kan zwanger worden van voortijdig terug trekken ja, hoe groot de kans is weet ik niet precies maar ik ken genoeg gevallen van kindjes die zo ontstaan zijn.

@ Roompje
    Hey lieve roompje.. nou ik ga keihard duimen dat je voor je bruiloft zwanger bent! Straks niet meer met lege handen maar een mooi gezond kindje dit keer. Hoe gaat het verder met je trek je het nog een beetje allemaal? Ik vond die eerste weken maar zwaar en nu nog steeds natuurlijk..

Mijn zoontje is bijna jarig, op 18 december, nu denk ik de hele tijd aan dat ik twee jaar geleden een enorme buik had.. ik was 39 weken, heb wel een buikfoto hier in mijn fotoalbum staan! Die tijd is zo snel gegaan, een klein baby'tje en nu gewoon bijna een peuter zucht :) en nu denk ik ook weer dat ik vandaag 30 weken zwanger had geweest van Aimée*, wat mis ik haar toch ontzettend, helaas niks aan te veranderen. Het verlangen naar weer zwanger zijn is nu zo groot, ik troost mezelf met de gedachte dat ik volgend jaar weer zwanger zal zijn, heb echt een sterk gevoel dat ik begin volgend jaar posi test. Wat betreft mijn gevoel heeft het wel bijna altijd goed (in negatieve en in positieve gevallen) dus.. het geeft wel wat vertrouwen dat ik nu zo nodig heb.
    Nou genoeg me talk hoe gaat het met jullie?

8. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    @desiree: zo heb ik de hele tijd het gevoel dat ik volgend jaar een kerstkindje krijg. vaag! het gaat op zich best goed denk ik onder de omstandigheden ik slaap weer goed en zonder slaappillen. Ik wil deze namelijk niet nemen als ik zwanger wil worden.

ik merk dat ik ineens super gefocust ben op gezond te leven. geen medicatie, mijn vriend stopt met roken vanaf januari, gevarieert eten voor de vitamientjes... ik wil.zoveel mogeliik doen om een gezond kindje te krijgen ook al zeggen ze dat het bij sienna een ongelukje was dat ze ziek was.

Nou ik zeg: van mij mag nieuwjaar komen!

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden

@desiree, meis toch... effe een digitale knuffel. Ik kan bijna niet in worden omschrijven hoe ik met je meeleef. Het is allemaal nog zo kort geleden en ik begrijp je gemis zo ontzettend goed. Ondanks dat ik het zelf nooit heb meegemaakt. Maar kan me wel heel goed voorstellen hoe zoiets moet zijn. Moederliefde voor je kind is het intense wat ik ooit heb meegemaakt. Niets is belangrijker als dat. Je meisje kijkt over je schouder met je mee....!! dikke dikke dikke knuffel.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@roompie, voor jou ook een dikke knuffel. Ik ken je verhaal niet en ik weet ook niet of je het wil vertellen maar is erg heftig wat je meegemaakt hebt. En ook nog maar een paar weken geleden gebeurt. Hopelijk kun je steun hier vinden van deze meiden. Er zijn nog een paar meiden in dit topic die dit meegemaakt hebben...(zie hierboven). Het lijkt me verschrikkelijk maar het is iets waar we als "moeder"niets aan kunnen veranderen en je moet er maar mee dealen en dat is niet niks.
    Ik hoop ontzettend voor jou dat je cyclus snel op gang komt en dat je snel weer zwanger bent. Zodat je je kindje de dubbele portie liefde kunt geven... jij ook een mega dikke knuffel!!!
    oja lees ik nu dat je op 22 juni gaat trouwen????? Dat zou wel dubbel speciaal zijn zeg.......

@moppie, een schoonmaakbeurt hahah.. moest even lachen. Ik heb daar nog nooit van gehoord wist ook niet dat dat kon.
    Maar goed dan is je cyclus dus weer sneller normaal??
    Ik moet zeggen dat ik vanaf het moment dan ons zoontje geboren is geen pil meer gebruik en nu ben ik echt stip om de 28 dagen ongesteld. Voor dat ik zwanger was was dat altijd heel verschillend. de ene x 26 dagen dan weer 35 dagen en soms wel eens 42 dagen.

@isamama, we weten dat het inderdaad niet de veiligste manier is maar dat geeft niet... maar ik denk dat dit nog niet zo def. is voor mijn man. Hij weet wel dat het kan maar de kans is natuurlijk kleiner. Heb zelf het idee dat het het eng vind om er volledig voor te gaan. Dus ik ben hier al heel blij mee. hahaha dat hij niet meer alles in dekt.

@hier, zit lekker met mijn zoon op de bank en die is aan het dansen op hoela hoep hahaha.. zit er zo schattig uit. Met zijn kleine dikke billen hahah.
    Oja over zat voeren van mijn man, natuurlijk niet extreem he... en ik zeg dat wel maar doe dat niet hoor.
    Want vind dat mijn man er volledig achter moet staan voor een 2e kindje en ik ga hem hier niet in dwingen.
    Maar het feit is wel dat we morgen en zaterdag de hele dag en nacht helemaal alleen hebben hahah!

10. moppie1

moppie1 Niet meer actief

@roompje: heel veel sterkte en hoop dat het lukt het een plekje te geven. ik heb het nooit mee gemaakt maar lijkt me vreselijk

@desiree: nee ik ben aan het leren voor echt verpleegkundige maar dan voor op de kliniek. Ik hoop dat als ik klaar ben ik kan gaan werken met verslaafde jongeren.
    Ik heb net van de arts primolut voorgeschreven gekregen. Ze stond me wel vreemd aan te kijken maar de vorige keer heb ik het van een oude dokter gekregen, zij had er nog nooit van gehoord hahahaha.

@Rensje Ja klinkt wel vreemd he hahahaha. ik had de vorige keer een cuclus van 42 dagen. ik ben wel weer aan de pil gegaan omdat ik absoluut niet tijdens de opleiding zwanger wou worden.
    En mijn man was er nog niet zeker van dat hij een 2e wou omdat de bevalling hem zo tegen gevalllen was.
    Hij is na 42 uur weeën met een KS gehaald dus dat ziet hij eigenlijk niet nog een keer zitten.

Nou nog een paar dagen de pil en dan ff ongi en dan beginnen met me "schoonmaakbeurt"

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @moppie, pfff 42 uur weeen! tjee meis niet niks... zie je er tegen op dadelijk weer???
    Ga je deze x meteen voor een keizersnee.
    Moet zeggen dat wij bij onze zoon 17 uur bezig zijn geweest en ik vond het allemaal wel te doen behalve die 4 uur persweeen op moeten houden omdat mijn ontsluiting niet verder vordere dan 9 cm!!! Uiteindelijk kreeg onze zoon het moeilijk en viel zijn hartslag weg waardoor hij acuut geboren moest worden. Ik kreeg 1 kans om te persen met knip en zoon met vacuum anders werd het ook een spoedkeizersnee. maar gelukkig was dit bij ons niet nodig. Na 1 x persen was hij er, maar ik was dan ook dolgelukkig dat ik eindelijk mog persen na 4 uur!!!

Hoe kwam het dat het bij jullie zo lang duurde... ontsluiting of ging het gewoon moeilijk en langzaam.
    Ze zeggen altijd dat een 2e makkelijker gaat dus das weer een voordeel. (sorry meiden die voor de 1e gaan haha).
    Ach iedere bevalling is anders maar ik denk er best vaak nog aan terug.
    Ik heb totaal geen pijnbestrijding gehad omdat ik al vrij snel op de 7 cm ontsluiting zat... vond het echt een kick dat mij dit klusje was gelukt!!! kijk er totaal niet negatief op terug...

12. moppie1

moppie1 Niet meer actief

@rensje. Bij mij zijn de vliezen s;nachts gebroken en had gelijk weeen om de 10 min. maar toen ik s'ochtends opstond was dit nog maar om de kwatier tenzij ik ff ging lichen zo een heledag gelopen en s'nachts weer heelijk om de 10 min dus niet slapen. De volgende ochtend naar het zieken huis en in die 28 uur had ik wel geteld 3 cm ik dacht dat ik gek werd hahaha.
    vervolgens aan de wee opwekkers en om elf uur zo een verdovings pompje gekregen want had rug weeen en het kasje ging het niet overleven hahaha. Hier reageerde ik niet goed op ging super oppervlakkig ademhalen waardoor die kleine het moeilijk kreeg. En om 1 uur nog steeds 3 cm. Toen ruggeprik en toen had ik in 2 uur 3 cm erbij en daar is het bij gebleven ze hebben me op me zij gelegd en toen kreeg ik vocht op me baarmoedermond en ze sávonds besloten toch maar een kijzersnee te doen. en hij bleek een sterrekijker te wezen. Nou voor meiden die nog moeten bevallen sorry voor dit verhaal hahaha

Iedereen denkt ook dat wij geen 2e willen omdat ik een trauma aan me bevalling heb maar moet zeggen dat dit reuze meevalt. Zie zo als ik er nu voor sta ook absoluut niet tegen een volgende bevalling op mijn man daar in tegen wel hahaha.
    hij zegt ook hopa doe maar gelijk een keizersnee en ik heb zoiets van nou als het gewoon kan graag want dan ben ik sneller weer te been.

13. isamama

isamama Niet meer actief

Ik heb ook nog heel lang veel aan de bevalling terug gedacht...was ook best wel moeilijk en is na veel gedoe ook een KS geworden. Daar heb ik het lang moeilijk mee gehad. Waarschijnlijk is mijn bekken te smal en zal de volgende dus ook geen natuurlijke bevalling worden. Maar daar denk ik liever nog niet aan... Eerst nog zwanger worden ;). Toch vond ik het een prachtige dag hoor en ik denk dat ik er altijd met "heimwee" aan zal terug denken. Ook aan de zwangerschap zelf trouwens. Ik vond het (eens de kaap van 12 weken gepasseerd was) zooooooo'n zalige periode!

@Desiree: In België is het de gewoonte dat je zo lang mogelijk doorgaat met werken. De meesten stoppen pas 1 week voor de uitgerekende datum met werken. Ikzelf ben 3 weken op voorhand gestopt (werden er uiteindelijk 4, omdat ik nog overtijd ben gegaan), omdat ik echt helemaal op was. Ik moest m'n kleintje dus wel met 2,5 maanden naar de crèche brengen en dat was minder leuk...

Even vertellen trouwens dat ik dit een leuk groepje vind! Jullie Nederlanders zijn toch zoveel gezelliger dan Belgen ;)!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @isaamam, haha zijn wij gezelliger hihi..
    Wist niet eens dat jij uit belgie kwam! lang leve internet....Ik ben juist altijd helemaal fan van belgen.
    De taal vind ik fantastisch en vind jullie altijd veel beleefder als nederlanders. Nederlanders kunnen erg direct zijn tot bijna op het lompe af??
    Waar woon je in belgie??

15. isamama

isamama Niet meer actief

Wat je zegt is waar, maar dat is omdat jullie direct zijn en zeggen wat je te zeggen hebt, terwijl Belgen eerder hypocriet zijn. Lachen in je gezicht en achter je rug iets anders gaan zeggen, zo gaat het hier vaak. Dat vind ik toch ;). Ik kom ook zo graag in Nederland, de mensen zijn altijd zo vriendelijk in de winkels. Of heb ik gewoon geluk met waar ik kom, haha.
    Wij wonen helemaal in het noorden, tegen de Nederlandse grens en durven wel eens een uitstapje maken naar Tilburg of Breda. Altijd leuk, behalve als het EK of WK voetbal is ;).

16. @ Isamama
    Zo hee, wat blijven jullie nog bizar lang werken :$ ik ben met 31 weken gestopt omdat ik ècht niet meer kon, 3 weken van tevoren kan hier niet eens meer. Vind dat maar raar geregeld bij jullie.
    Hier moest ik ook met 2,5 mnd weer gaan werken, veel te snel gewoon.
    Hoe lang ben jij overtijd gegaan? Ben je ingeleid? Ben zelf met 41,2 wkn ingeleid.
    Ik heb ook een smal bekken, zoontje paste er ook amper door, was flink duw- en trekwerk. Was jouw kindje ook wat groter dan gemiddeld misschien, want dat kan ook uitmaken als je al smal bent.

@ Moppie
    Ja primolut bedoelde ik, een soortgelijk middeltje is dat, maar kon niet op de naam komen. Ze geven dat normaal toch als je niet uit jezelf ongesteld wordt?
    Oww 42 uur weeën lijkt me killing, ik heb er 24,5 uur over gedaan de 1e x en de 2e keer maar 4,5 uur dus ik geloof absoluut dat de 2e een stuk sneller kan gaan!
    Had je ook zo'n remifentanil pompje gekregen als pijnstilling? Hier nl hetzelfde, hielp geen flikker ook, en hartslag werd te laag ervan.
    Ik zou ook niet per direct kiezen voor een keizersnede, dat doe je alleen als je echt geen andere keuze hebt, plus dat het ook weer een hele buikoperatie in feite is.

@ Rensje
    Haha een belgenfan jij, ik ben over het algemeen geen belgenfan, maar ik kijk liever gewoon naar de persoon :).
    Oef lijkt me killing zo lang persweeën ophouden, vind het ook wel bizar dat dat moest!! Ik heb geen idee hoe persweeën voelen, beide keren niet gehad!

@ Roompje
    Fijn dat je weer goed kunt slapen, ik slaap zelf steeds beroerder hier, maar wil ook geen slaappillen nemen daar word ik zo slap van, dat is niet handig met een rondlopende dreumes.. Hier was het ook gewoon pech bij Aimée, hebben jullie btw al de obductie uitslagen gekregen? Maar herken het wel dat je nu nog meer probeert om zo veel mogelijk pech te kunnen uitsluiten! Het blijft een realistische angst van ons!

Ik werd en word een beetje gek van me ovutesten, ze blijven maar hetzelfde streepje geven (nega)! Wil alleen maar dat mijn cyclus weer op gang komt, zucht..

Ik moet nu ineens denken aan die pijn als het hoofdje dan staat, alsof je muts afbrandt :):):) vonden jullie dat ook zo pijnlijk :D volgende x wil ik weer een verdoving daar haha

17. moppie1

moppie1 Niet meer actief

@Desiree: mijn arts noemt het ff je lichaam ressetten met deze med. moest er wel erg om lachen. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op gang is.

hahaha ik weet dan weer niet hoe het voelt als het hoofdje staat Naar mijn idee wel een voordeel van ks alles van onderen blijft lekker intakt hahahahaha

@Isamama: Ik was al blij dat ik 6 weken van te voren redde, ik werkte toen in de kinderopvang en alleen nog halve weken omdat ik gewoon niet meer kon. dus petje af hoor 3 weken.

Loop ik vandaag met me schoonmoeder in dorp. Zegt me zoontje uit het niets 'oma mama heeft een baby in der buik' ze keek me gelijk vreemd aan hahahaha uhhhhhh nou nee hoor oma hij kijkt te veel dora. Wordt er nu af en toe een beetje moe van hahahaha maar wel heel schattig

18. isamama

isamama Niet meer actief

@Desiree: Ik kondigde al van 37 weken aan mijn gyn aan dat ik echt niet meer kon, maar hij kon er zo weinig aan doen :p. Ik ben dan uiteindelijk ingeleid op 40w6d en dat was echt geen dag te vroeg.
    Die vrouwen hier gaan inderdaad echt heel lang door en als je dat dan niet doet, voel je je net een slappeling. Maar ik was dus echt op en daarom kom ik deze maand helemaal in de verleiding voor een eind augustus of septemberkindje, want zoals gezegd zou ik dan al vakantie hebben vanaf begin juli...:D

En inderdaad, mijn kleine meid was een 4kg-plussertje..., dus had de gyn ook al op 37 weken gezegd dat het misschien wel eens moeilijk zou gaan worden...Tranen met tuiten toen hoor! (bij mij, niet bij mijn gyn, stel je voor!)

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    allemaal een druk sint weekend?? hier wel.. maar ukkie ligt even een tukkie te doen dus ik kan even online!!
    hebben gewoon van de sint een ipad gekregen.. helemaal blij mee.
    @isamama, wist niet dat ze in belgie zo lang laten doorlopen zeg. Lang leve hier zwangerschapsverlof waar je dus al 6 weken van te voren mag stoppen met werken!!
    Onze zoon is ook een septemberkindje... die is dus nu 3 jaar geleden verwekt.
    Nou hopelijk duurt het bij ons ook niet meer zo lang, mijn man zei zelfs vrijdag tijdens de sex "zal ik iets pakken ofniet?? Dus nu is het voor de zingen de kerk uit en we weten dat we hier door zwanger kunnen raken. Vind het toch ook wel spannend. Had hierover dus een topic gemaakt en ik kreeg zon ontzettende aangevallen reactie van een paar mensen. Kreeg het er gewoon heet van hahah
    meiden hoest met jullie??
    @desiree, meis ook een leuke sint, zie dat hij binnenkort jarig is!!!
    @kiewie.. waar ben je??? hihi ook alles goed

verder vandaag een relax dagje, en morgen sint voor het echie thuis... pakjesavond.
    Wel grappig onze zoon is 2 jaar en roept de hele dag of hij de schoen mag zetten.. hoezo krijgt hij de sintstory niet helemaal mee.. dusss wel hahaha

20. moppie1

moppie1 Niet meer actief

zo voor ons zit de sint er weer op.
    En wat is de kleine vent verwend me schoonmoeder heeft zich niet helemaal in de hand gehad hahahahahaha.

en zijn jullie ook lekker verwent? of misschien wel pas vanavond.

@rensje: o dat is leuk een ipad die is sint bij ons vergeten in de zak te doen hahahaha mischien brent de kerstman hem dan hahaha

Deel Deze Pagina