Ja idd, mijzelf prikken nee bedankt ookal doe ik het dagelijks bij anderen, toch een ander gevoel erbij angstig denk ik. Ja misschien in de been maar vpk gaf aan dat je het beste in de buik kan spuiten, vooral omdat mijn vriend dat het fijnste vindt, zit wat meer spek De prik opzich valt wel mee hoor, het is alleen het vloeistof die er langzama in word gespoten....Tranen springen werkelijk over de wangen, maar in mijn achterhoofd denk ik altijd maar het is voor een goed doel, dit is de kans Maar blijft erg naar...
Typje; Lijkt mij ook akelig om mezelf te moeten prikken. Denk wel dat ik het zou durven maar bij anderen is het een stuk makkelijker (ben verpleegkundige dus doe het ook bijna dagelijks). Veel succes dinsdag! Antares; Ja mijn vriend is ook getest, zijn zaad was goed. Vorige maand had ik een positieve ovutest op dag 14 en 15 maar de maand ervoor pas op dag 21. Ben benieuwd deze maand. Ik moet 24 september naar de gyn. Fijn weekend allemaal!
typje, ik heb geen ervaring ermee, maar heb eenmaal prechnyl gehad. En dat deed ook verdommes zeer! Het is net alsof het onder je huid word geduwd...of er geen plaats voor is. Maar dat zal wel moeten denk ik, heb ergens gelezen dat het dan beter door je lichaam word opgenomen...in je bloedbaan spuiten is vele malen makkelijker en minder pijnlijk maar zou met hormonen geen effect hebben geloof ik. En het blijft idd naar...vooral als je lange cyclussen hebt...en het lang duurt voordat je eitje rijpt...dan moet je lang spuiten helaas. Maar goed doel in zicht! Die beeb komt eraan hoor! Nieke, als jullie bij elkaar in de buurt zouden wonen zou je elkaar kunnen prikken hahaha... En die onregelmatigheid kan goed door de PCO'S komen meis...hoop dat je snel een positieve ovutest hebt. Dan hebben we dicht bij elkaar de afspraak, heb jij die afspraak nog bij een gewoon ziekenhuis of ga je naar een fertiliteits kliniek? groeten miranda
nope Mars, ik ook niet altijd....moet er zin in hebben hahaha. Doe mijn best, laten we er een leuk vlot topic van maken, waarin reageren niet verplicht is en je ook zo in mag springen als je dat liever hebt! Ik hoor liever hoe het met jullie gaat, dan dat je alles op gaat sommen wat een ander heeft gemeld...dat vind ik na 1 keer lezen wel goed hoor...en hoeft na 2 dagen ofzo niet nogmaals herhaald te worden.....vaak is er dan al specifiek op gereageerd.... Zo niet of is het voor jouw bedoeld dan kan je toch gewoon reageren! Lekker vrijblijvend! Niets moet alles mag....maar wel met mate!
Nou idd zo voelde het gisteravond ook, net of het onder huid geduwd werdt, hoe langzaam je het er ook inspuit.. Idd doel is in zich, en daar gaan we voor Ja idd dat heb ik dus ook, ben VIgér en rik ook dagelijks anderen, en soms denk ik ook wel prik mijzelf, maar iets houdt mij dan weer tegen. Daarom doet vriendjelief het, zei ook nu doe ik iets in de MMM, en voor jou. zo lief Maar ow zo leuke trilhandjes hihihi. Toch trots hoor, en hopelijk groeit er een ei snel, dan valt het lang rikken wel weer mee. Het scheeld dat ik niet kleinzerig ben.
Goede avond! Hoe is het ermee meiden? Zijn er nog nieuwe meiden die ook mee willen kletsen? Komop meld je aan! Dan zingen wij ons Welkom lied.... Fijne avond allemaal. Groetjes, MIranda
Ik had gisteren een bijna positieve ovutest en vandaag was deze weer echt negatief, dus ik denk dat mijn ei er bijna aan komt of net geweest is. Spannend! Ben benieuwd of mijn temp dus ook echt omhoog gaat en ik ook zeker weet dat ik een ei heb gehad. Ik weet nu namelijk niet of ik iedere maand netjes een eisprong heb. We hebben gisteravond nog geklust en vanavond staat het weer op de planning, hopen dat dit genoeg zal zijn.
hoi hier ben ik weer, ben effe een tijd weggeweest omdat ik ziek was. maar nu weer beter! ik heb vrijdag me eerste FM echo. echt super spannend. alleen ik had vorige maand een progesteronwaarde van 1,7 terwijl die minstens 20 moet zijn. dus dat is geen eisprong. dus deze maand zal het er ook niet inzitten, maar dan kunnen ze t met eigen ogen (echo) zien. ik ga als ik geen ei heb deze maand een afspraak maken met een goede gyn. want die ik nu had ben ik niet tevreden over. die wil me weer aan de clomid hebben teriwjl ik er de vorige keer resistent voor was. ik wil dus liever iets anders proberen, een spuitje ofzo. ik heb nu een dochter van 2 jaar. waar ik suepr blij mee ben. het duurde toen 15 maanden voor in zwanger was, na heel wat geklooi met clomid en daarna een leo-behandeling die goed aansloeg en mijn cyclus op gang hielp. ze dneken nu dat mijn cyclus hierdoor nog steeds goed is, maar dat is dus niet zo en ze denken dat clomid nu beter aanslaat, waar ik geen vertrouwen in heb waarom toch die clomid?? ik krijg er opvliegers van en sjaggiebuien en geen eisprong. hoe kan ik de gyn nou overtuigen dat ik wat anders wil?? iedereen hier veel succes, ik ga het topic blijven volgen. x sjaan ps: voor iedereen die de eerste keer door de mm gaat: neem zelf initiatief en laat het allemaal niet van de gyn afhangen. je moet mondig zijn en je niet laten wegsturen met een doos clomid. vraag om echo's en maak goede afspraken. ikw eet het is moeilijk, maar anders duurt het allemaal nog langer.
Hallo allemaal, Ik volg al een tijdje het forum hier, maar heb nooit nog echt gereageerd. Ik zal me eerst even voorstellen. Ben 28 jaar en woonachtig in het oosten van het land. Ik woon samen in een superleuk dorp waar ik ben opgegroeid. Afgelopen februari de pil de deur uit gedaan, maar tot op heden nog geen menstruatie gehad. Vandaag bij de gyn geweest en ja hoor, duidelijke cystes te zien op de echo. Ik heb flink overgewicht. 20 kilo moet er zeker af. De gyn wil mij wel behandelen, dus daar ben ik erg blij mee. Moet wel gaan afvallen. Vrijdag krijg ik definitief de uitslag van uitstrijkje, kweek en bloedonderzoek. Daarna gaan we al starten met primolut en clomid. Vanaf vrijdag heb ik drie weken vakantie en na de vakantie maar poging nummer zoveel om te gaan afvallen. Ik zat te denken aan het cambridge dieet. Is wel met shakes ed, maar bij gewoon eten gaat er gewoon niets af! Vorig jaar al 10 kilo afgevallen met een eiwitdieet, dus ik weet dat ik het kan. Nu maar hopen dat het lukt. Al een tijdje volg ik zo nu en dan wat berichten en het valt mij op dat er toch best veel meiden zijn met Pcos, of lijkt dit zo? Ik zou heel graag met meiden in contact willen komen, die net als ik pcos hebben en graag zwanger willen worden of het inmiddels al zijn en hoe alles is verlopen. Heel fijn dat ik mijn verhaaltje hier toch kwijt kan, want niemand weet dat wij bezig zijn met het krijgen van een kindje. En soms heb je momenten, zoals nu, dat je je verhaal even kwijt wil! Gr Ushi1982
Hoi, Ben ff hier niet geweest...foei! Hoe is het met iedereen? Leven jullie nog? ff een updateje?? Groetjes, Miranda