ik ben ook clomid resistent geworden nadat ik het gebruikt heb. ik heb eerst 50mg gebruikt en dat werkte en zwanger maar mis. toen weer 50mg en die sloeg niet meer aan. toen 100mg en die gaf een mooi ei niet zwanger dus toen weer 100mg en die sloeg niet meer aan. 150mg hebben we niet eens meer geprobeerd. ik krijg wel altijd fms. das echt superfijn!
hallo, hier nog een pco-er! Ben al 8 jaar bezig voor een kindje. Heb ook iui gehad maar leverde niks op. Nu bezig met icsi (poging 3). Ben wel 3x zwanger geweest maar allen geeindigd in een miskraam helaas.
hoi hanied welkom hier! Poging 3 alweer van icsi, wat verdrietig meid. En 8 jaar is niet niks... dan vind ik soms echt dat ik zeur. Wanneer heb je je punctie? sja aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik geen follikelmetingen krijg maar aan de andere kant wil ik het nog niet op mijn werk vertellen en dat zou anders wel moeten... jem1979 ik zie dat je meeleest... kom je ook gezellig meekletsen?
heel veel succes meiden!!! en voor minnie een hele dikke knuffel! hier ook pcos! en nu 2 jaar in het ziekenhuis gebeuren.... maar nog geen resultaten! ben nu bezig met menopur spuiten! de vorige ronde had ik 2 mooie eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oooh wat was ik blij! de derde kans in die 2 jaar! maar helaas niet zwanger.... zit nu alweer op de 5e dag en tuurlijk gaan we ervan uit dat er weer een mooi eitje groeit! moet vanaf 8 juni weer voor follikel metingen
Hoi hoi, Hier ook een pco-er en ondertussen 2 jaar bezig met het ziekenhuis gebeuren. In die 2 jaar, 1 x zwanger mogen zijn, helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu doen we mee met een onderzoek en liggen er 2 cryo's in de vriezer te wachten. Verder al 2x ICSI afgebroken wegens overstimulatie...
wat spannend wennes en wat heftig allemaal zeg! hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan!
Ja daarom was ik ook zo teleurgesteld want ongezond eten of snoepen doe ik echt bijna nooit. Maar val niet af
Nou, ik heb ook overgewicht en ben blij dat ik nu bij een kliniek loop die NIET moeilijk doet over mijn gewicht! Wat een onzin vind ik dat... Ik moet vanavond voor een fm en weet nog niet wanneer de punctie is, dus laatg ik vanavond na de fm weten!
spannend hannied, ik hoop dat je punctie heel snel is (en ook snel weer achter de rug) wennes ook welkom hier. Het wordt al een aardig clubje zo!
haaaiii meiden ook ik heb pco ik loop bij geertgen kliniek en daar kijken ze idd niet naar overgewicht mensen met pco KUNNEN overgewicht krijgen dat veroorzaakt de pco zelf... maar mensen met overgewicht hoeven niet persee pco te hebben.. ik heb 2 rondes clomid gehad.. resistant voor geworden. toen 5 rondes spuiten met gonal-f en pregnyl in combimet zelf klussen.. in oct een vroege miskraam gehad.. maar dat wist ik zelf niet dat zag de gyn op de echo.. vanaf januarie 2010 gonal-f pregnyl in combi met iui. de eerste keer meteen raak maar de volgende dag was het al af 2e iui niet gelukt. 3e iui ronde afgebroken door doorbraakbloeding. wer poging tot de 3e iui weeer afgebroken door doorbraakbloeding.. nu mag ik vanaf 11 juni beginnen met fostimon te spuiten.. en hopelijk gaat dat ons geven wat we graag willen haaaaaiiiii minnie en ellaaaaa idd is er al een pco topic,bijna al onze lieve meiden daar zijn net bevallen of zwanger minnie ella anja en ikke oh ja en annedore zijn nog de enige die aan het proberen zijn het is een leuk en gezellig groepje daar hoor meiden meng je er maar gerust tussen
hoi babyhope, wat een weg heb jij al achter de rug meid. Hopelijk komt jouw wens snel in vervulling... Ik heb geen moeite met me in een groep mengen hoor... het is alleen dat als er nog maar een paar niet zwanger zijn het topic meer over zwanger zijn en babytjes gaat dan over zwanger worden. Dat zie ik ook al in het topic met meiden die tegelijk met mij zijn begonnen en het leek me leuk met een groepje over pco en zwanger worden te praten...
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Debby, Van mij ben je nog niet af , totdat we samen zwanger raken . Maar ik meld me ook . Ben mama van een dochtertje van bijna 1jr en ook bezig voor een 2e, ook ik heb pcos. Ff teruglezen om er in te komen.
he hvj!!!!!!!!! Super dat je ook mee komt kletsen... en inderdaad samen zwanger zou top zijn! Morgen moet je weer naar de gyn toch? Krijg je dan wel de echte gyn of weer zo een echodame???
@Miems, hier ook 1 die overgewicht heeft. Ben ook bezig met afvallen, het schiet alleen niet echt op. Maar ja PCO zorgt ook voor overgewicht en juist daardoor is het afvallen heel moeilijk maar we komen er wel. @Minimousse, hoe was je toets gegaan? Spannend in je wachtweken, hoop voor je dat het raak is! @Guusje, leuk je ook hier te zien! Hoop echt dat het raak is meid, en dat al die ellende je bespaart wordt! Zou een teken kunnen zijn die kus, en bovendien ben je verder dan 10-12 dagen... @Hanied, jeetje meid 8jr en 3 ICSI's verder (kom ik aan met mijn geklaag). Ik hoop zo dat het dit keer een plakbeeb is, succes meid! @Ella, hoop voor je dat het niet alleen blijft bij mooie eitjes dit keer maar dat ze ook hun werk doen. Spannend 8 juni fm! @Wennes, watvoor onderzoek doen jullie nu? @Babyhope, een hele weg gehad zo te lezen. Hoop dat Fostimon aanslaat bij jullie meid, veel succes! @Debby, ja morgen naar het zh voor fm en gesprek met de gyn (niet de mijne omdat ze nog steeds ziek is). Hoop dan wat meer duidelijkheid te hebben want baalde wel woensdag. Zo en nu ga ik eten, mannetje belde dat ie niet komt eten ivm overwerken. Maar eerst mijn kleine voeden en op bed leggen zodat ik ff rust heb.
@ Hvj: wij doen mee met IVM. Dan worden de eicellen buiten de baarmoeder gerijpt, waardoor je ook geen overstimulatie kunt krijgen en veel minder medicatie nodig hebt.