Wie ook pendel in mei :D

Discussie in 'Pendelen' gestart door Sweetangel28, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoii dames,

IK heb 4 pendels voor mei staan ben benieuwd of ze uitkomen :D:D hoop het wel !! Is natuurlijk nog beter dat het deze maand al raak is maar denk dat ik pech heb deze keer heb gisteren mijn ei gehad en zaterdag voor het laats geklust :p Ben benieuwd hoeveel dames meer een pendel in mei hebben en of het uitkomt !!

liefssss

2. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier ook 2 pendels in mei.
    Ik hoop het ook dat het uitkomt Het is 50/50 kans.
    We wachten rustig af ik moet eerst nog wachten voor een nieuwe ronde het duiveltje is nog niet gekomen en de testen zijn negatief.

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje jodi wat vervelend misschien heb je je ei later gehad ?? Misschien te weinig hcg in je lichaam .. Hoop in ieder geval voor je dat je snel duidelijkheid hebt ;) En we zullen zien wat er in mei uitkomt :D:D:D

liefsss

4. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook een pendel voor mij :d hopelijk is het deze maand al raak (nog 6daagjes wachten) en anders hopen we dat mei onze maand word!

@Jodi: Duim voor je!

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Ik heb ook 3 pendels voor mei. Astrid had me gependeld voor april maar aangezien ik Puregon spuit en alweer op cyclusdag 18 zit heb ik er een hard hoofd in want heb dan mijn ei zowiezo niet voor cyclusdag 28. Zie banner.
    Maar met mei neem ik ook genoegen hoor :)

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi,

Als jij in april nog wel je ei gaat krijgen en dan bevrucht raakt (en dus positief test in mei) dan heeft mijn pendel wel gelijk, want dan ben je zwanger in april (snappie :):))

ik ga duimen

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi natascha

Ja zie het maar astrid heeft wel gelijk als je je ei hebt in 10 dagen en test 2 weken daarna dan is haar pendel ook juist want ei is bevrucht in april :D en je test dan zwanger in mei !!!

Ga hard voor je duimen veel succes !!! :D

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Nou, dan blijven de duimen dus omhoog want dat ei moet er toch onderhand wel uit zijn voor 30 april ;) Lang genoeg gebroed tot dag 28, dacht ik zo!!

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heel veel succes meid !!! Mijn duimen draaien voor je :D ik ga mijn ongi maar gewoon afwachten mijn mannetje was er deze week niet en de laatste keer sex was afgelopen zaterdag.. heb gisteren mijn ei gehad helaas en vandaag komt mijn manneke terug :p had eigenlijk het ei moeten zeggen te wachten hahaha

liefsssss

10. Nikita24

Nikita24 Lid

10 mrt 2010
    42
    0
    0
    Hallotjes,
    Ik heb een pendel van AstriDI in mei en een collega van mij pendelde mij ook in mei. Dus wel extra spannend aankomende maand!

Groetjes

11. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hoi dames ik heb ook een pendel voor mei van astridi een meisje..

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat spannend miracle :D:D

13. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey sweetangel ik vind het zeker spannend, ben altijd erg bijgelovig in dit soort dingen!!

En wat zie ik bij jou dat is pas super spannend 4 pendels in mei?! :D
    Jeetje nou dat lijkt wel het lot, spannend hoor!! Hou me maar op de hoogte!!

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Zal ik zeker doen!! :D:D Hoop dat het uitkomt maar hou me er niet aan vast als het gebeurd dan is dat hartstikke mooi natuurlijk vind het wel erg toevallig dat er 4 zeggen mei ja :) en bijna allemaal een jongetje .. Heb je maar 1 pendel in mei ?

15. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey,

heb vandaag ook nog een pendel gestuurd en ook gelijk antwoord ontvangen van carulli. Deze zei juni en een meisje. Kan het natuurlijk ook zijn zoals astridi altijd zegt dat in mei de bevruchting plaats vind en in juni de posi test.. Nou hihi je ziet al het glas is halfvol voor mij!! :p Ben in iedergeval erg benieuwd zeker nu jij er 4 hebt hihi.. We wachten het allemaal rustig af!!

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja kan zeker dat dan je bevruchting nog in mei valt :D Bij mij valt alles in mei zowel mijn eisprong als mijn nod daarna zou de pendel niet meer kloppen omdat ik dan pas in juni mijn eisprong weer krijg ;) Of het moet nu natuurlijk al raak zijn maar daar ga ik dus niet van uit moet dan wel echt superzaad zijn wil dat 5 dagen overleeft hebben :D

Ik ga in ieder geval voor jou duimen !! :D

17. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    ondertussen 5 pendels in mei....typisch dus we wachten af

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ooh spannend natascha die van april kan ook nog kloppen als je bevruchting nu heeft plaats gevonden ;) Heel veel succes !!!

19. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Zo 5 pendels in mei!! Dat is zeker giga spannend !!

20. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    zeker spannend, maar valt dan toch stiekem weer een klein beetje tegen als het niet zo mocht zijn. Ja, ik weet het, je moet nergens vanuit gaan want het is een spelletje ;)

Deel Deze Pagina