Hoii dames, IK heb 4 pendels voor mei staan ben benieuwd of ze uitkomen hoop het wel !! Is natuurlijk nog beter dat het deze maand al raak is maar denk dat ik pech heb deze keer heb gisteren mijn ei gehad en zaterdag voor het laats geklust Ben benieuwd hoeveel dames meer een pendel in mei hebben en of het uitkomt !! liefssss
Hier ook 2 pendels in mei. Ik hoop het ook dat het uitkomt Het is 50/50 kans. We wachten rustig af ik moet eerst nog wachten voor een nieuwe ronde het duiveltje is nog niet gekomen en de testen zijn negatief.
Jeetje jodi wat vervelend misschien heb je je ei later gehad ?? Misschien te weinig hcg in je lichaam .. Hoop in ieder geval voor je dat je snel duidelijkheid hebt En we zullen zien wat er in mei uitkomt liefsss
Ik heb ook een pendel voor mij :d hopelijk is het deze maand al raak (nog 6daagjes wachten) en anders hopen we dat mei onze maand word! @Jodi: Duim voor je!
Ik heb ook 3 pendels voor mei. Astrid had me gependeld voor april maar aangezien ik Puregon spuit en alweer op cyclusdag 18 zit heb ik er een hard hoofd in want heb dan mijn ei zowiezo niet voor cyclusdag 28. Zie banner. Maar met mei neem ik ook genoegen hoor
Hoi, Als jij in april nog wel je ei gaat krijgen en dan bevrucht raakt (en dus positief test in mei) dan heeft mijn pendel wel gelijk, want dan ben je zwanger in april (snappie ) ik ga duimen
Hoi natascha Ja zie het maar astrid heeft wel gelijk als je je ei hebt in 10 dagen en test 2 weken daarna dan is haar pendel ook juist want ei is bevrucht in april en je test dan zwanger in mei !!! Ga hard voor je duimen veel succes !!!
Nou, dan blijven de duimen dus omhoog want dat ei moet er toch onderhand wel uit zijn voor 30 april Lang genoeg gebroed tot dag 28, dacht ik zo!!
Heel veel succes meid !!! Mijn duimen draaien voor je ik ga mijn ongi maar gewoon afwachten mijn mannetje was er deze week niet en de laatste keer sex was afgelopen zaterdag.. heb gisteren mijn ei gehad helaas en vandaag komt mijn manneke terug had eigenlijk het ei moeten zeggen te wachten hahaha liefsssss
Hallotjes, Ik heb een pendel van AstriDI in mei en een collega van mij pendelde mij ook in mei. Dus wel extra spannend aankomende maand! Groetjes
Hey sweetangel ik vind het zeker spannend, ben altijd erg bijgelovig in dit soort dingen!! En wat zie ik bij jou dat is pas super spannend 4 pendels in mei?! Jeetje nou dat lijkt wel het lot, spannend hoor!! Hou me maar op de hoogte!!
Zal ik zeker doen!! Hoop dat het uitkomt maar hou me er niet aan vast als het gebeurd dan is dat hartstikke mooi natuurlijk vind het wel erg toevallig dat er 4 zeggen mei ja en bijna allemaal een jongetje .. Heb je maar 1 pendel in mei ?
Hey, heb vandaag ook nog een pendel gestuurd en ook gelijk antwoord ontvangen van carulli. Deze zei juni en een meisje. Kan het natuurlijk ook zijn zoals astridi altijd zegt dat in mei de bevruchting plaats vind en in juni de posi test.. Nou hihi je ziet al het glas is halfvol voor mij!! Ben in iedergeval erg benieuwd zeker nu jij er 4 hebt hihi.. We wachten het allemaal rustig af!!
Ja kan zeker dat dan je bevruchting nog in mei valt Bij mij valt alles in mei zowel mijn eisprong als mijn nod daarna zou de pendel niet meer kloppen omdat ik dan pas in juni mijn eisprong weer krijg Of het moet nu natuurlijk al raak zijn maar daar ga ik dus niet van uit moet dan wel echt superzaad zijn wil dat 5 dagen overleeft hebben Ik ga in ieder geval voor jou duimen !!
Ooh spannend natascha die van april kan ook nog kloppen als je bevruchting nu heeft plaats gevonden Heel veel succes !!!
zeker spannend, maar valt dan toch stiekem weer een klein beetje tegen als het niet zo mocht zijn. Ja, ik weet het, je moet nergens vanuit gaan want het is een spelletje