Wie ook pendel in mei :D

Discussie in 'Pendelen' gestart door Sweetangel28, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Meiden, curuli had het bij mij goed!
    Ze pendelde bij mij april en mei. In april bevrucht en in mei getest :D

Haha zo, nou wordt het echt spannend voor de bijna testers ofnietdan ;)

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hallo meiden hier ben ik weer :D:D:D

Hopelijk wordt deze maand heel spannend voor ons :p

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Natascha en ;) vertel eens.... was er een mooi dik slijmvlies te zien?

4. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hey meiden,

@ aprill: slijmvlies is nu 4,5mm. Eitje wat er vorige week vrijdag zat van 11mm zat er nog steeds dus is een kleine cyste. Niets om van te schrikken want ik heb pco en dat hoort bij dit ziektebeeld. Verder nog alles rustig. Ik heb wel aangekaard dat ik nu na 5 rondes met een gemiddelde cyclus van 40 dagen, eerder wil beginnen met meer puregon spuiten en dat mag! Ze zijn daar erg voorzichtig mee omdat ik de eerste ronde overstimulatie had wat ook bij pco hoort maar nu in ronde 5 neem ik even de touwtjes deels mee in handen. Het voelt goed en we moeten natuurlijk wel blijven varieeren he ;) Als je het niet probeert weet je niet hoe het uitpakt dus maandag terug en dan ophogen. Al met al nog niet echt veel wijzer maar er is bij mij nooit veel actie te zien voor dag 16 dus we zullen komende week zien! nog 7 daagjes wachten om te testen voor jou!! Al kwaaltjes of een goed gevoel erbij?

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb geen kwaaltjes, haha.... hoe gaat het met jullie allemaal?

Natascha hou jij ook een temp-kaartje bij? ik ben benieuwd maandag... ik duim voor een mooi bevrucht eitje voor je ;)

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Miracle of love heb jij nog getest? ik zie dat je overtijd bent..... :D:D:D spannenddddd meid, ik duim voor je ;)

7. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    #187 trubbel, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
    verkeerd geplaatst :)

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi ladies :D

Daar ben ik weer :p Er is wat afgekletst hier zie ik :D Ga zo eens even terug lezen... Hier gisteren mijn ei gehad dus op het wachtbankje dan maar !

@ Zina GEFELICITEERD !!! geniet er maar lekker van ;) hoop dat ze bij mij ook gelijk hebben over mei !

@ aprill wat leuk dat je er ook weer bent :D Nog een weekje en je kan gaan testen spannend !!

@ Natascha ga voor je duimen meid op goed nieuws maandag ;)

@trubbel maakt niks uit hoor kan gebeuren :D maar je bent altijd welkom om mee te kletsen ;)

liefsss

9. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    goedemiddag!

@ april: ik hou geen templijst bij want ik heb zonder medicijnen van mijzelf geen eisprong, dit word dus allemaal met medicatie geregeld en daarom heb ik dus vanaf cyclusdag 12 altijd om de dag een echo om te kijken of er wat groeit en hoe snel en wanneer ik dan precies de pregnyl mag zetten voor de zekerheid van een eisprong.
    Ze bekijken dan ok per dag of mijn medicatie opgehoogd moet worden dus of ik meer moet gaan spuiten.

@ miracle of love: ben net als aprill ook erg benieuwd, we duimen voor je!

@ sweetangel: ook weer spannende weekjes voor jou. ik zelf vind de eerste week altijd vlot gaan maar die tweede week wachten, argggg!

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Natascha hoe is het gegaan bij de gynaecoloog vandaag?

Sweetangel je eitje is in aantocht :p

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hey aprill :)

Mja denk het ook al dacht ik hem eerder gehad te hebben maar moet sinds vandaag erg veel plassen heb zere boobies en ongipijn dus denk dat ie gaat springe vandaag :D We zullen zien morgen ;) En wat ziet jou temp er veelbelovend uit :$ ga flink voor je duimen voel je al wat dingetjes of niets ??

En ja ben ook wel benieuwd natascha :)

xxxx liefsss

12. Aprill

Aprill Niet meer actief

Tot gisteren voelde ik niets, haha... vandaag zeurderig gevoel in mijn buik lijken wel steekjes
    die komen en gaan (links en rechts) ;) geen ongi pijn maar anders :p dat is alles wat ik voel :)

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Spannend :D:D

14. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Hallo meiden,

Hier vandaag op dag 15 en een echo rijker. Helaas nog geen activiteit te zien en ook geen eitjes boven de 10mm. Nu dus medicatie verhoogd en donderdag weer terug. Bah, had nog wel zo' n goed gevoel en dan valt het alitjs weer tegen. Mocht daarna meteen door naar de internist want door teveel medicijnen van de huisarts, is nu mijn schildklier veel te hard aan het werken wat weer negatief werkt voor onze kinderwens dus bij hem gewoon een doorverwijzing geeist aangezien we een optimale kans willen om de kinderwens in vervulling te laten gaan en hij degene is die het verkeerd heeft gedaan!
    Vandaag dus helemaal onderzocht en op 15 dingen bloed geprikt dus dinsdag terug voor de uitslagen. Heb soms het gevoel in het zkh te kunnen blijven slapen met die om de dag echo's en nu ook controles bij de internist. Dus even een gru-we-lijke-cha-ge-rij-nige-DIP, bah

15. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier niet zwanger in mei...misschien word het nog bevrucht in mei.

16. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Wilde even hier mijn blijheid kwijt. Had vandaag echo en waar maandag nog geen eitje boven de tien was, zat er vandaag 1 van 16!! WHAAAAAA. Manlief en ikke errug blij zoals jullie begrijpen en de afgelopen 2 jaar nog nooit een dikker baarmoederslijmvlies gehad op de dag van de eisrpong dan 5,9mm en die was nu al 7,2mm. Mag zaterdag de pregnyl zetten en dan kan het klussen voor de meipendels beginnen!
    Andere meiden op het wachtbankje; veel succes en hou ons op de hoogte.

liefs
    natas

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Suppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr.... Natascha
    Ik duim voor je ;) dat je over ongeveer 9 maanden een lief klein Wondertje in je armen hebt :):):)

18. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Oh aprill, het word voor jou nu spannend. Wanneer wil je gaan testen??

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier is de ongi gekomen... maar een hele mooie LF van 12 dagen, jippie!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Stomme pendels :p:p:p

20. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Hey aprill, is dus dubbel voor jou.. Tenminste als je net als mij toch stiekem een beetje hoop hebt gekregen door 5 pendels...Denk aan je en hoop dat je een beetje van je lange weekend kunt genieten!!

dikke knuffel
    natas

Deel Deze Pagina