Hey meiden, vanmiddag getest terwijl ik eigenlijk nooit test voor mijn nod maar nu dacht ik, het is erop of het is eronder. Zie banner!!!! blij als we de eerste echo hebben gehad vanwege onze eerdere miskraam maar nu moet het goed gaan!!
Klingemuis, voor jou dus nog superspanned. Wat zegt jou gevoel want mijn gevoel was vanaf het begin van deze ronde goed net zoals hget gevoel van mijn man en voor jou is vandaag geen bloed goed! Ben je altijd erg op tijd met je NOD of wijkt het weleens af? We duimen, hou ons op de hoogte!!
Natascha superrrrrrrrrrrrrr meid Gefeliciteerd, geniet van deze leuke tijd!!! Je had dus een soort voorgevoel had je nog klachtjes vanaf je ei?
Sweetangel je eitje laat deze keer lang op zich wachten... denk je dat de verhoging nu je eitje kan zijn?? Ik heb vorige maand en deze maand groene thee gedronken en daardoor mijn eisprong eerder gekregen... misschien een idee voor jou die van pickwick met granberrysmaak is best te drinken (de gewone vind ik vies) Dus jou meipendels zijn ook niet uitgekomen misschien wel een meicyclus (begin) en juni-eitje... ik hoop het voor ons Ik duim eerst voor je dat je temp hoog blijft de komende 2 dagen en dat FF je eitje op je kaartje zet
Thnxx voor het duimen! Maar helaas van mijn temp vanmorgen 36.8 (5 dagen lang 37.0 ervoor) en vandaag al bruin verlies.. Dus helaas