Wie ook pendel in mei :D

Discussie in 'Pendelen' gestart door Sweetangel28, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Maar stiekum kan je natuurlijk wel een klein beetje hopen ;);) Doe ik ook hoor !! Al weet ik dat ik me er niet aan moet vastklampen

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    En ik hoop met jullie mee...;)

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Goed zo !! Dan moet het voor ons allemaal toch wel goed komen in mei :D:D:D

4. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Moet alleen eerst deze cyclus afwachten hihi :) die duurt denk ik nog een dag of 8 :p Maar dan start ik met jullie mee hoor !! :D

5. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ohw wat super spannend!! Voel je al iets, of niet? Hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat je iets voelt, want ieder lichaam is anders!!Ik ga heel erg voor je hopen dat het gewoon raak is en zo niet dan gaan we positief door naar mei..Laat je het me wel weten??

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja tuurlijk laat ik je wat weten dan :D:D Maar denk niet dat het raak is hoor deze keer had 5 dagen voor eisprong alleen gemeenschap gehad verder niet omdat mijn mannetje er niet was :( Heb wel weer wat last van maagzuur maar valt me op dat ik dat in mijn vorige cyclus ook kreeg na mijn eisprong en heb erg last van rommelen in mijn buik verder nergens geen last van

7. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hihi ik had afgelopen eisprong ook te weining geklust mijn mannetje had nachtdienst en dan is hij niet zo actief :p dus nu ongi geworden.
    Maar ja je weet het niet het kan in 1 keer raak zijn...Zou wel super leuk zijn!! :D
    Ik ga nu zelf naar de 5de ronde en wacht gewoon rustig af hihi..Op welke topics klets je nog meer mee???

8. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    ik klets op verschillende hihi ben overal wel te zien :D:D

9. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Haha ja dat heb ik ook vind het overal wel gezellie :D
    Ben wel benieuwd of er nog meer mensen in mei gependeld zijn..!!
    Wie hebben jou eigenlijk allemaal gependeld??

10. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    caruli zuurtje astridi die andere ben ik ff kwijt :p

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb zelf 2 pendels van april en ook nog 2 van mei :D:D:D
    ik zit nu 7 dagen na ei, jij 6 (mijn tempkaartje staat in mijn banner) ;)
    Jouw temp is nog mooi hoog Sweetangel voel je al iets? als je nu zwanger zou zijn, dan klopt die mei-pendel ook hoor, want dan zul je in mei vast ook zwanger zijn :D:D
    Mijn temp is sinds 2 dagen iets omlaag gegaan, ik ben benieuwd morgen ;) maar door de borstvoeding die ik nog geef, had ik maar een LF van 6 dagen (daar zit ik nu gelukkig overheen) :)

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Spannend aprill !! Heb je kaartje bekeken ziet er niet verkeerd uit :D Ga voor je duimen..Ikzelf ga gewoon ongi worden hoor heb 5 dagen voor ovulatie gemeenschap gehad en verder niet meer daarna dus helaas :(

liefsss

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

5 dagen voor ovulatie kan net hoor, sommigen beweren zelfs dat het wel 7 dagen is :$:$:$
    Ik duim voor je :)

14. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hoi Aprill ben ook benieuwd wat je temp. morgen doet! Laat je het ons even weten??

15. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    O'ja ik heb me laten pendelen door carulli en astridi...;) Denk meld ik ook even sweetangel hihi :p
    Ben trouwens benieuwd hoe het de dame (weet de naam even niet meer) van de 5 pendels in mei deze maand vergaat!! We gaan het zien!

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hmm nou we zullen zien dan :D:D maar heb mijn hoop al een klein beetje laten varen hoor ;) 5 dagen is toch wel erg lang ..

Wat leuk miracle door dezelfde gependeld :D nu maar hopen dat het uitkomt !!

Ik ga voor ons allemaal duimen dames ;)

17. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @ miracle of love; hier alles rustig. Ik probeer nooit op kwaaltjes af te gaan aangezien ik pregnyl spuit wat voor kwaaltje kan zorgen :( maar as zaterdag vertrekken we voor 9 dagen naar curacao dus gedachten zijn dan mooi ergens anders :D
    Zou helemaal super zijn na 2 jaar mmm
    en de MK van vorige maand :(

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

natuurlijk ben ik hier te vinden :D:D:D

19. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey natasha!!

Jeetje al twee jaar bezig en vorige maand een miskraam, wat vind ik dat nou rot om te lezen. Ik kan me niet eens voorstellen hoe je, je dan moet voelen :( Ik snap wel dat je dan inderdaad niet teveel uit durft te gaan van kwaaltjes.
    Ik hoop heel erg voor je dat je toch snel zwanger mag worden..Misschien gek om te zeggen maar geef de moed niet op!! Ik zal heel erg voor je gaan duimen en ik weet zeker dat de andere dames dat ook doen!!

Veel liefs

20. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ Sweetangel ik duim ook voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina