Goede morgen dames. even snel een berichtje van mij Aprill ik wilde de ovulatietesten bestellen, maar het thuisfont vond dit absoluut niet prettig. Hij wil eerst kijken of het gewoon natuurlijk zonder volgens hem "poespas" kan en pas vanaf 10 maanden gaan testen. Nou ja ben er dus maar niet tegen in gegaan, ik kan hem wel een beetje begrijpen, maar had ze liever wel gehad hihi Gaat verder alles goed met je? Sweetangel ik zie dat je heel erg amused bent dat de duiveltjes er zijn, dan ben ik ook blij voor jou Lekker naar de volgende ronde!! Ilse ik begrijp je best wel hoor iedereen begrijpt je. Het gaat er idd niet om hoe lang je bezig bent. De wens is er bij ons allemaal!! Verder zien jullie me pas morgen weer. Moet zo werken en vannacht ga ik naar de koninginnenach zal ik op iedereen proosten hihi Liefs
Hehe ja ben der blij mij nu kan eindelijk mijn nieuwe cyclus gaan beginnen Wist toch al wel dat de kans erg klein was ... Dus met frisse moed het nieuwe ei weer tegen moet hihi Deze maand zullen we weten of de pendels juist zijn !! Hoop dat je veel plezier heb vannacht geniet er nog maar van nu het nog kan wie weet ben je eind deze maand zwanger !!!
hallo ik ga zo lekker naar de kinderboerderij! Haha Fijne dag allemaal/ en fijne avond en morgen hopen op een mooie koninginnedag! Groetjes
Heel veel plezier ilse !!! Ik ga zo lekker shoppen met een vriendin lekker veel geld uitgeven hihi Fijne avond !! En fijne koninginnedag morgen liefsss
Wat leuk is dat he een kinderboerderij geloof graag dat het druk was met dit mooie weer Ik zie trouwens dat je uit gelderland komt mag ik vragen welke plaats ?? Hehe uhmm wat heb ik gekocht nieuwe slippertjes met stras steentjes .. nieuwe oorbellen.. een linnen broek en 2 halter tops .. Ook schattige sokjes met i love mom kon het niet laten hahaha
haha ja sokjes komen altijd van pas toch Leuke spulletjes gekocht dus... Ik kom uit apeldoorn... groetjes
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks
Die aan je banner dat dag 2 zit nu, ben je ongi geweest? Of alleen roze achtig iets.. kan ook zwangerschp zijn he..
heb banner al weg gehaal... gisteren en vandaag roze slijm...geen klachten alleen jeukende buik... ik wacht het maar af...denk niet zwanger.
hhmmm ja kan beter uitgaan dat het nix is, dan is het des te leuker mogt het wel wat zijn.. Wanneer test je als je nog niet ongi ben?
Heb echt geen idee.gewoon zo'n sterk gevoel niet zwanger te zijn... alleen me lichaam fopt me denk ik rond 13 april (ongeveer ei) erge buikpijn... sinds gisteren en eergisteren (nod en dag ervoor) echt ongi pijn en dan nu telkens dat roze (bruin) slijm...en geen ongi pijn meer verwacht toch ongi dit weekend...of ontpillen mocht ik 10 mei nog niet ongi zijn dan misschien test... (als ik me in kan houden)
Als je rond 13april je ei heb gehad dat moet je rond 27april ongi worden.. dus als het zo is test je nu positief! Dan ben je al overtijd misschien.. En veel vrouwen heb roze/bruin verlies in het begin.. (mijn zus is nog 4 maanden echt ongi geweest) en je bent het toch regelmatig zie ik.. tot nu toe..
Ooh Ilse zeker spannend snap wel dat je niet wilt testen om niet teleurgesteld te worden Maar of ik 2 weken vol zou kunnen houden denk het niet hihi Ik ga voor je hopen dat je toch zwanger bent meis !
Negatief getest vanmorgen(manlief drong eropaan) heb nog steeds bruinverlies en rozi op wc papiertje... moet ik dit nu beschouwen als een nieuwe ronde ofzo...? Ik weet het niet. Vandaag ijg leuke dag gehad....walibi world! Groetjes
Denk dat je pas een nieuwe rondemoet beschouden als je een echte bloeding hebt, kleine beetjes zijn niet een nieuwe ronde teminste dat telt bij een gynocoloog niet.. Moet een echte bloeding zijn.. #^&& bale dat je test negatief zijn!! Vind het echt jammer..
Ik zou het wel als een nieuwe ronde beschouwen, maar alleen omdat je misschien nog aan het ontpillen bent (anders heb je geen overzicht meer)
Ik baalde er ook van...maar had me er op ingesteld...witter kon niet ja pff ik weet het niet...misschien ga ik dan nu ff een banner maken voor dag 1 op 27april... mocht dan de echte bloeding beginnen, pas ik me daar dan wel weer op aan... Ga nu zo eerst broodje eten... groetjes