Hier ook een tuigje hoor! En actieve gebruiker ervan, nu iets minder want z'n oortjes doen het iets beter Mijn zoon liep met 10 mnd al los, en wilde natuurlijk graag lopen, maar is idd zo snel dat hij zo de weg op kan vliegen. Hij was snel gewend aan een tuigje en weet ook dat hij met tuigje kan lopen en zonder moet hij in de wagen. Heb er denk ik in een jaar tijd 3 opmerkingen over gehad, dus dat valt wel mee. Geen zorgen maken
Als mijn meisje straks net zoals ik blijkt te zijn wanneer ze los gaat lopen dan ga ik er zeer zeker 1 halen! Mijn moeder was mij altijd kwijt, ze kon nergens heen zonder dat ik ervandoor ging. En ook een paar tuinbroeken, kan ik haar aan de kapstok hangen als ze te erg in de weg loopt Nee, geintje! Hoewel... misschien 1x om snel een foto te maken. Hoewel mijn vader ons (ik en mijn twee broertjes) vroeger wel eens zo heeft opgehangen. Wat konden wij drieën vervelend zijn.
Veiligheid voor alles hoor!! Ik herinner me dat mijn moeder het vroeger voor mijn broertje gebruikte. Hij is 10 jaar jonger dan ik dus ik heb wel beeld. Hij liep werkelijk waar overal heen en er waren bij ons veel sloten in de buurt. Er zouden zeker ongelukken gebeurd zijn zonder dat tuigje. Ik zet Lana meestal in de buggy als ik iets gevaarlijk vind (bijvoorbeeld op het vliegveld) maar zij is behoorlijk voor rede vatbaar dus het gaat meestal goed.
Wij vroegen vandaag in de winkel, de Baby-Dump, naar een tuigje met looplijn. Mijn dochtertje loopt nog niet maar deze willen we over een maand gebruiken op de boot (kan ze kruipen in de kuip, met de lijn ergens aan vast gemaakt). Verkoper Baby-Dump : "Waar u zo'n tuigje kan krijgen? In de dierenwinkel, hahahhaaha!" Wij kijken verbaasd Verkoper : "Hier heb ik wel wat", en loopt weg naar een schap Ik : "Vindt u dat echt lollig?" Verkoper : "Ja, hahaha!" Ik : "En merkt u niet aan mij dat ik het niet lollig vindt?" Verkoper : "Maar dat geeft toch niet" Ik : "Jawel, geeft wel want ik ben klant. Of liever gezegd, nu ben ik hier geen klant meer. Goededag"