Wie ook pijnlijke borsten aantal dagen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emesve, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hoi meiden,

Gek genoeg kan ik niet zo snel een topic vinden over dit onderwerp, maar ik ben toch erg benieuwd naar jullie ervaring.

Ik krijg meestal een dag of 4 na mijn eisprong last van zere boobs, ik voel ze zelfs als ik loop!

Iemand hier ook last van, ook zonder aan het eind van je cyclus positief te testen??

Oja, ik heb 2x IUI gehad met alleen Pregnyl, daar is het wel 1 van de bijwerkingen van, maar ook zonder Pregnyl spuiten heb ik er last van.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja heb ik idd ook. naarmate mijn ongi dichterbij komt wordt die gevoeligheid ook erger.

toen ik zwanger was trouwens helemaal geen last van gehad :p

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik heb het meestal zo een dag of 7 voor mijn NOD en dan de dag van mijn NOD is die pijn even plots weer weg...

4. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Inderdaad! Hier dus ook! Zullen de hormonen wel zijn zeker?
    Voor mijn 1e miskraam had ik dus nooit last van zere borsten voor NOD.

Wat word je toch af en toe gek van je lichaam!!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier ook altijd zere borsten (voornamelijk tepels) na de eisprong. Naarmate mijn nod dichterbij komt neemt die pijn meestal af waardoor ik dus weet dat het niet raak is..

6. Romy88

Romy88 Lid

4 aug 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb er last van en ook voornamelijk mijn tepels, en 1 a 2 dagen voor mijn NOD wordt het minder.

7. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Deze maand ook voor het eerst gehad (er in elk geval daarvoor nooit op gelet :))
    Ook normaal dat ze voller zijn? Al sla je me dood, kan me echt niet herinneren of het altijd zo was. Of hoe je ineens zo met je lichaam kan bezig zijn als je zwanger probeert te worden! :)

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ook ik heb dit sinds mijn laatste bevalling ...
    betekend dat dan ook dat je niet zwanger bent?
    Wie heeft daar ervaring mee?

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook altijd van eisprong tot Nod pijnlijke borsten (vooral tepels). Ook toen ik zwanger bleek te zijn had ik dat.

10. Sanna2008

Sanna2008 Lid

30 jul 2010
    14
    0
    0
    Omgeving Dordrecht
    Yep, ik herken het ook. Zere borsten na eisprong tot 1-2 dagen voor nod. En dan weet je inderdaad dat het niet raak is. Zere tepels
    heb ik overigens niet echt.

Deel Deze Pagina