Hoi meiden! Ik zit nu op 10 dagen na mijn ei en heb om 19.00 een positieve digitale CB gehad, wie van jullie had dit ook? Veel mensen vinden dit namelijk erg vroeg voor een posi digitale CB, en gaan dan ook net dingen gooien zoals " misschien is het wel een mola zwangerschap, dan stijgt je hcg ook snel" Dus je begrijpt, nu maak ik me zorgen, en vraag me dus af of meer meiden zo vroeg een posi CB digitaal hadden Ook heb ik rare krampjes en steekjes in mijn onderbuik/liezen, voelt heel raar, iemand enig idee wat dit kan zijn? Ze zijn wel aanhoudend al vanaf gister. Liefs Daantje
ik kan je gerust stellen, ik heb namelijk ook een aantal dagen voor mijn nod een positieve cb digitaal in mijn handen gehad en ben nu ondertussen al 9 weken en 2 dagen zwanger. Dus geniet er lekker van en alsnog gefeliciteerd
Geen zorgen maken meid! Ik had 4 dagen voor nod duidelijk positieve ovulatie testen. 3 dagen voor nod waren mijn zw testen duidelijk positief (zie album). Ik heb toen geen digitale test gedaan maar weet zeker dat deze toen ook positief was geweest. Ik kreeg van een vriendin ook een opmerking over een bbz of mola naar mijn hoofd gegooid. Ik werd ook ontzettend bang. Ik heb vandaag een echo gehad en het vruchtzakje en dooierzakje zaten op de juiste plek in mijn baarmoeder. Het zag er precies uit zoals het hoort bij een zwangerschap van 5 weken. Geen zorgen maken dus. Heb ik ook gedaan maar een snelle stijging van hcg wil niet zeggen dat het fout zit! Ik kreeg de echo zo vroeg omdat ik me zorgen maakte en ik een verleden heb met missed abortions en curettages.
Ik heb ook voor me NOD getest, en zo als je ziet ben ik nog steeds zwanger en het gaat gelukkig goed..Over een paar weken kan ik me mannetje zien Sommige mensen maken nou eenmaal sneller en veel zwschap hormonen...Als het mis moet gaan, gaat het na je NOD alsnog mis..Dusehhh geniet ervan meid... @Aylin16; wat een schatje heb jij...Echt een leuke prinsesje...
Hartelijk bedankt voor jullie lieve antwoorden meiden, stelt me alweer gerust Heel veel liefs Daantje
Ik had ook een positieve digitale clear blue op 10 dagen na mijn ei. Met 9 weken een echo gehad en er was een kindje te zien met een kloppend hartje. Niet zo bang laten maken hoor!
hier ook 4 dagen voor NOD een positieve digitale CB test hoor en alletwee de zwangerschappen zelfs, en ben nu 32 weken zwanger van nummer 2..
hier ook een positieve CB digi een paar dagen vóór mijn NOD. en zoals je ziet word ik al bijna mama! even ter vergelijk: mijn zwangerschap die fout ging had ik pas net voor het fout ging (met bijna 5 weken) een positieve CB. en die was gelijk negatief na de mk. voor mij dus een teken dat deze zwangerschap wel goed zat.