Met dikke tranen typ ik dit berichtje. Wat waren we blij...wat waren wij gelukkig en zo bevoorrecht dat het allemaal zo snel mocht lukken. Vannacht werd ik wakker van de buikpijn eenmaal op het toilet had ik al direct bloedverlies. Na mate de pijn en het bloedverlies erger werd vervloog mijn hoop dat dit tot een goede einde zou komen. Toen ik vanmiddag bij de vk een inwendige echo kreeg bleek het idd niet goed...het vruchtje was ws al een tijdje overleden omdat het niet groot genoeg was voor 8 weken. De wereld verdwijnt even onder je voeten....weg roze wolk! Heb nu veel buikpijn en we zijn heel erg verdrietig, want mssn hou je het 12wkn voor je, maar je geluk en plannen bewaar je niet voor na 12 weken dat is er zodra je test positief is. We laten ons niet uit het veld slaan...dit kindje was zo welkom en gewenst een droom die uitkwam en hoewel dit vruchtje niet mocht komen blijft de wens, de droom naar ons kindje en houden we ons daaraan vast!
Bedankt voor jullie steun! @kimmie27; ze zeggen idd dat dat kan en dat dit voor een volgende zwangerschap niks zegt dan heb ik weer gewoon dezelfde kansen als een ieder ander (grotere kans dat het goed gaat dan fout), alleen de angst is ZOOOO groot! Maar eerst nog even flink huilen en tot het besef komen....
Heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk is het snel weer raak, maar eerst dit verlies een plaatsje geven.
sterkte, kan er helaas over meepraten, kapot was ik er van....maar gelukkig na 2 maanden was het voor ons weer zover, en kijk nu eens, bijna op het einde ben ik! en tuurlijk je bent erg onzeker als je weer zwanger bent, zoiets hakt er flink in, maar heb alsjeblieft een beetje hoop, dan komt het vast voor jullie ook snel goed! liefs