Dan hoef je geen volle blaas. Als je uitwendig een echo krijgt op deze termijn moet je een volle blaas hebben zodat je baarmoeder omhoog komt.
Zo vroeg al een echo laten maken? ik moet zelfs nog wachten tot 28 april voor een eerste afspraak bij de vk, en die laat me dan nog eerst bloedprikken enz. Ik wil ook weten hoe het zit haha, maar ik zal nog even geduld moeten hebben, en ervan uit gaan dat het goed zit.
@layla26 ik moet ook nog naar de vk,23 april en mijn termijn echo heb ik in mei. Ik was zo onzeker dat ik een pretecho heb laten maken en zeker geen spijt van.
hee!! Hoe was de echo? Ik heb hem dond. gehad. bij 7wkn+ dgn en geweldig hartje gezien en gehoort! gewoon uitwendig! was geweldig! en ook mooie fotos al!! super!! Liefs x
@honeyy hier boven een Quote van pagina 2 Ik heb 2 echo foto'saan de zijkant zie je bij mij echt mijn over volle blaas haha.
Mij is juist verteld dat ik een uur van te voren niks mag drinken? Ik ga met 7 weken en 3dg. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook 7 weken en 3dg en toen zagen we het erg goed dus ben zo benieuwd of we straks iets zien