Yes gelukkig!!! Ben blij voor je! Kwaaltjes waren dus een goed teken! Geeft mij hoop haha Ik kan waarschijnlijk morgen een echo afspraak maken voor in de week van 29 feb!Probeer het te zetten op 4 maart, dan ben ik 6+6 zoals t nu lijkt. Dan hebben we iets leuks om op vl z'n verjaardag te vertellen aan ouders en schoonouders
Wat fijn n1993! Toch weer geruststellend he zo'n echo. Kan niet wachten tot maandag, dat ik ook mijn guppy kan bewonderen!
Leuke verassing op de verjaardag zoesje, wij moeten het onze ouders ook nog vertellen, gaan we vanavond doen. Hopen dat ze niet boos worden omdat mijn vriend nog zo jong is. We zullen zien
Ook ik ben er sinds vorige week achter dat ik zwanger ben. Ik vraag me af of mijn berekeningen wel kloppen, ik heb niet bijgehouden wanneer ik voor het laatst ongesteld was, er niet op rekenend dat ik nu "al" zwanger zou worden. Wat een feest! ik ben er door werk nog niet aan toegekomen om de VK te bellen, dat staat voor morgen op het lijstje. Krijgen jullie gelijk een echo? Ik zag op de website dat ik pas tussen 10 en 12 weken de eerste echo heb. Dat vind ik best wel laat, ik zou 'm zo graag al wat eerder willen bewonderen...
He hallo, Gefeliciteerd! Dit is mijn 2e zwangerschap maar maak me onwijs zorgen. 13-8 een curretage gehad, destijds met 6w en 6d een echo gehad die was goed (ook een kloppend hartje gezien!) kort erna is het niet goed gegaan en bij de 12wkn echo kwamen we tot de ontdekking dat het vruchtje gestopt is bij ong. 8 wkn. Met 12 wkn een curretage gehad en daarna heeft het 14 wkn geduurd tot de eerst menstruatie weer op gang kwam.. Direct terug bij de gyno voor onderzoek kwamen tot de ontdekking dat ik PCOS blijk te hebben.. Best ingewikkeld na heel wat onderzoek de conclusie lange cylcus (42dgn) maar wel kans op!! 4-2 eerste (vroege test) positief 🎉, 9-2 nog een test die was nog steeds positief en gelijk gebeld met het zh 12-2 terecht voor een echo en toen zeiden ze ong. 4.5 week. Overmorgen 25-2 de volgende echo heel spannend! Weinig klachten denk ik.. Maar ik maak me vooral zorgen en ben onbewust bang dat het weer fout kan gaan. inmiddels veel gelezen en merk dat ik echt vertrouwen moet hebben.. He wat een opluchting om dit te delen.. Ah fijn vandaag 6w en 2d zwanger! (Waarschijnlijk)
Hoi meiden! Hoop dat ik hier mee mag schrijven! Sinds maandag weet ik dat ik zwanger ben.. net nog een knaller getest.. veel donkerder dan maandag dus hoop dat het de goede kant op kan gaan! Ik ben erg blij, na 3 jaar de medische molen! Ik denk dat ik nu ongeveer 4 a 5 weken zwanger ben.. Moet vrijdag contact opnemen met het ziekenhuis voor het inplannen van de echo. Ik ben nu voornamelijk snel moe, af en toe buikkramp en rommelende darmen en pijnlijke borsten! Ben benieuwd wie een beetje samen loopt, uitgerekende datum wordt dan als ik goed tel rond 3 november 2016. Liefs van mij!
Wat fijn!! Gefeliciteerd Hebben ze uitwendig of inwendig gemaakt? En was er al veel te zien? Hihi ik krijg ook een echo met zo'n 7 wk namelijk dus ben erg benieuwd
Dank je!! Ik heb een inwendige echo gehad in het ziekenhuis (ivm icsi) Heel veel kon ik niet zien, nog niet.
Oké! Dan zal ik ook wel een inwendige echo gaan krijgen denk ik. Zei de arts wel van ja dit is dit en dit is dit? dat ze het duidelijk kon zien al? Haha
Hoi meiden, allereerst, gefeliciteerd iedereen!! Ik zou ook graag meekletsen met jullie! Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Vind het echt super spannend! Dit wordt ons eerste kindje en ik weet niet goed wat er me allemaal te wachten staat... Ik had zondag een heeeeeel licht streepje op een kV test. Maandag ietsje donkerder en dan gelijk een cb digitale test gedaan : '+' '1-2 weken'. Ik ben die middag naar de huisarts gegaan voor een bloedtest (dat is standaard bij ons in België). De dokter belde me dinsdag op en zei dat ik inderdaad zwanger ben, maar nog heel pril. Mijn hcg waarde was nog erg laag (43) en ik moet volgende week terug om opnieuw bloed te laten prikken. Heeft iemand van jullie ervaring met lage hcg-waarden? Op het internet lees ik er erg uiteenlopende dingen over... Doen ze bij jullie ook altijd bloed prikken aan het begin van de zwangerschap? Groetjes x