Ah super gefeliciteerd!! Wij morgen een echo heel spannend.. Doen ze niet tot 10 wkn een inwendige?! Geen ervaring met bloedwaarde en hcg.. Wel iets over gelezen.. Elke dag/week zal dit stijgen doordat je lijf hard (placenta aanmaken en vasthouden van het vruchtje) moet werken en vanaf week 12 neemt de placenta het over.. Vooral genieten!!
Spannend, eerste echo!! Ik mag vrijdag 4/3 voor de mijne! Benieuwd of we dan al iets kunnen horen / zien... Zulke vroege echo's zijn volgens mij altijd inwendig...
Fijn dat het hartje klopte..... Nee ze doen in principe alleeneen inwendige echo als het uitwendig niet goed te zien zal zijn. Ik heb met mijn 9 weken gewoon een uitwendige gehad. Wel een tip: zorg dat je blaas vol is, dan is de kans beter dat het uitwendig te zien is
Gefeliciteerd meiden met de knipperende hartjes! Dat hoop ik donderdag (over 8 dagen) ook te zien! Echo op maandag was te vroeg.. 5,5.. geen knipperend hartje nog helaas.. Wel volop verschijnselen.. gisteren pijn aan mn borsten.. en momenteek stort ik bijna in van vermoeidheid tijdens mijn late dienst (ik moet werken tot 23.00, en peuter is elke dag rond 6 op, man is dan al de deur uit dus uitslapen is er niet bij)
Hoi meiden, wij weten sinds 1.5 week dat we zwanger zijn en zijn ook aan het afwachten tot aan de eerste echo. We zijn zwanger geworden via IVF en ik ben echt mega onzeker. Helaas duurt het nog tot volgende week vrijdag 4-3 voordat ik de eerste echo krijg.
Fijn een goeie echo!!! Zoesje ik heb met 6 weken ook gewoon altijd een uitwendige echo hoor..... ze doen dat echt als ze t van buitenaf niet kunnen zien.
Goedenavond, Gisteren een echo gehad.. Een kloppend hartje gezien, volgens de berekening ong. 6,5 week.. er viel spontaan een last van mn schouder.. Inmiddels kom ik langzaam van mijn wolkje af en wordt het weer spannend.. 14-3 volgende echo.. De weken tot de volgende echo zijn spannend, vorige keer ging het namelijk mis tussen 7 a 8 weken Liesjuh1977 gefeliciteerd en wordt een spannende tijd!
Hoi Allemaal, Gisteren een afspraak in het ziekenhuis kunnen maken voor een echo, op 16 maart.. Ik ben dan volgens mij 7 weken zwanger. Wat klinkt dat ver weg! Ik hoop dat de tijd snel gaat! Voor iedereen die ook zo lang moet wachten succes!! Liefs Vlindertje
Hoi meiden, ik heb 9 maart ook mijn eerste echo, heb in januari een mk gehad dus vind het super spannend. Ben nu wel erg misselijk en moe dus heb wel een goed gevoel maar toch.....Iedereen in ieder geval heel veel succes, het blijft hoe dan ook spannend die eerste weken!
Begin nu toch nerveus te worden voor woensdag! ben zenuwachtig maar kijk er ook erg naar uit! ben zo benieuwd ! Gisteren nacht was ik misselijk! het lijkt wel of het bij mij omgedraaid is, ik word 's avonds altijd het misselijkst. Nou ja in iedere geval all good signs!
Ik wil ook gezellig met jullie mee kletsen 😊 Heb 21-3 mijn eerste echo.. Maar ik herken het hoor ! Heb dat ook ik word ook Savonds misselijk 😅