Hoi dames! Wie ook tussen 15 oktober en 31 oktober uitgerekend? En wil graag mee kletsen? Ik zal me even voorstellen... Ik ben Esther 28 jaar bijna 10 jaar samen met de liefde van me leven...sinds juli 2012 wonen we samen. En sinds sept 2014 actieve kinderwens. Helaas mochten wij op de natuurlijke manier geen kinderen krijgen. Dus zijn wij het traject ingegaan. En nu dus na onze eerste ICSI zwanger!!!!! Dolgelukkig en blij zijn we!! En zou graag met anderen zwangeren willen kletsen!
Gezellig! Ik zocht al een onderwerp voor deze datum, fijn dat je m bent gestart Ik ben 30 en wij krijgen ons eerste kind samen. Mijn vriend heeft een dochtertje van 4 uit een eerder huwelijk. We zijn 2 jaar samen en ik was in september gestopt met de pil. Ik lees dat het bij jou via icsi gegaan is, wat is dat precies? Iui ken ik wel. Mijn broer heeft zo zijn dochtertje gekregen. Gefeliciteerd! Heb jij de vk al gebeld? Ben benieuwd naar de eerste echo straks! Heb je kwaaltjes, of merk je niet zoveel?
Jij ook gefeliciteerd! Icsi is bijna hetzelfde als ivf. Dat ken je wel denk ik? Anders ff Google! Mijn vriend heeft weinig bewegend zaad. Vandaar dat we aangewezen waren op ICSI. Ja ik dacht laat ik dit onderwerp starten. Vind het leuk om wat ervaringen uit te wisselen en te kletsen! Heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik moet zoiezo eerst bij het zh onder controle! Heb eigenlijk nog maar een paar kwaaltjes...niet veel last van. Maar ben toch wel wat sneller moe. En hoofdpijn zo nu en dan. En af en toe jeukende tepels. Niet echt fijn Ben ook erg benieuwd naar de eerste echo! Jij al kwaaltjes?
Hallo meiden, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik sluit me graag aan.. Gisteravond positief getest in de 2de ronde! We hopen ons 1e kindje rond 20 oktober te verwachten. Ik ben 28 jaar en inmiddels 10 jaar samen met mijn man. We zijn in 2011 getrouwd. Spannende tijden! Ik had gehoopt dat het zo snel raak zou zijn maar eigenlijk niet verwacht! bijgaand nog even mijn testje Hoe zit het met jullie kwaaltjes?
Thanks! Het nieuws moet nog landen merk ik.. Ik heb wel wat krampjes, en een 'aanwezig' gevoel rechtsonder bij mijn lies, alsof daar het vruchtje zit. Je kunt het natuurlijk nog niet voelen maar daar merk ik wat krampjes. Ik had wel een heel sterk gevoel dat het raak was, vorige week wat bruinverlies gehad, ik hoopte op een innesteling en dat is het blijkbaar ook. Vanmiddag een afspraak met de vk gemaakt, 8 maart mogen we voor de 1e afspraak!
Hoi meiden, Mag ik met jullie meeschrijven? Via mijn vriendinnetje hier op het forum terecht gekomen Ik ben 35 en uitgerekend op 15 oktober van ons wondertje! 19 februari intake verloskundige. Echo is nog niet bekend.
Ja, eerst kindje voor ons beide. Heb in Juli een miskraam gehad. Dus nog wel super onzeker. Als ik teveel voel word ik onzeker, maar als ik niks voel ook weer. Worden lange weken...
Oow, wat sneu zeg! Lijkt me vreselijk om mee te maken. Kan me voorstellen dat het je heel onzeker maakt!!! Hoeveel weken was je bij je miskraam?
Bijna 7 weken. Begon met buikpijn, toen kramp en vrijwel gelijk daarna bloedverlies. . Hebben jullie ook zo'n gevoelige buik? Vooral savonds is het geen pretje.. Al misselijk geweest?
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben 25 en zwanger van ons eerste kindje. In november besloten te stoppen met de pil en nu in ronde twee dus zwanger! Van ons eerste kindje. Vind het nog moeilijk te bevatten maar zou het anderzijds ook wel van de daken willen schreeuwen. Gister en vandaag in de ochtend wel wat rood bloedverlies gehad. Dat maakt me wel onzeker. Maar geen zere buik of krampen erbij, als ik het internet moet geloven kan dit er bij horen. Ik zal volgende week even de vk bellen voor een afspraak. Wanneer hebben jullie afspraken bij de vk? Ik lees op internet dat normaal de eerste afspraak tussen 8-10 weken maar lees op t forum ook wel van mensen die de eerste afspraak eerder hebben. Ik ga waarschijnlijk veel vragen stellen want weet nog weinig hahaha
Hoi mrsd, welkom! Gets, bloed wil je gewoon niet zien wanneer je zwanger bent.. Maar hoor en lees het wel meer dat toch best veel vrouwen dat hebben. Ik heb 19 februari 1e afspraak bij de vk. Maar dat is alleen voor de intake.
Is het gebruikelijk de intake en eerste echo apart te hebben? Of gebeurt dat ook wel vaak tegelijk? Na dat bloedverlies durf ik de vk nog niet zo goed te bellen. Heb meer het idee straks gaat het mis en heb ik haar tijd "verdaan"
Ik heb geen idee eigenlijk of het gebruikelijk is. Hier wel iig. Dacht eigenlijk dat alles in 1x zou zijn. Stel dat het niet goed zou zitten, hoeven we de intake ook niet te doen. Maar zo werkt het hier blijkbaar niet. Ik zou als ik jou was toch bellen hoor. Kun je ook om advies ed vragen. Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Snap je onzekerheid wel.
Ja idd daar ging ik ook vanuit als het niet goed is hoeft de intake niet meer Als het maandag nog goed zit ga ik een afpraak plannen bij de vk. Heb de afgelopen twee dagen ook gewerkt (als verpleegkundige) dus vroeg op en hard werken. Misschien heeft dat ook invloed gehad op het bloedverlies. Was met name bij het afvegen. Misschien moet ik gewoon rustig aan doen. he bah. Zal blij zijn als we straks allemaal de eerste echo hebben gehad haha
Tuurlijk! Gezellig! Gefeliciteerd! Vervelend van je miskraam snap dat het nu extra spannend is! Dan lopen we gelijk op...ook 15 oktober uitgerekend! Wel een bijzondere dag...Dan is me moeder jarig! Al last van kwaaltjes? Ik heb vanavond wat last van me ribben? Alsof je teveel heb gerend zo'n soort stekende pijn. Erg vervelend!
Heftig zeg! Ik hoop op een goede zwangerschap voor jou en ons allemaal. Ik heb wel een gevoelige buik, krampjes.. opgeblazen gevoel en vooral een 'aanwezig' gevoel op een bepaalde plek.. alsof daar het vruchtje zit. Maar dat kun je natuurlijk helemaal niet voelen! Het is niet pijnlijk ofzo hoor. Nog niet echt misselijk geweest gelukkig Jij? Van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat bloedverlies je onzeker maakt! Als je een duidelijke positieve test hebt dan kun je bellen hoor. Ik heb gister getest en vanmiddag met de VK gebeld. Ik heb 8 maart een eerste afspraak, maar het is me niet helemaal duidelijk of het alleen intake is of ook al een echo. Zit dan rond de 8 weken.
Welkom! Gefeliciteerd! Wat rot je bloedverlies. Kan er soms bijhoren! Maar je maakt he dan toch druk! Hoop op een plakkert voor je!