Wie ook Primperan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grietje, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hallo,
    Wie gebruikt er ook Primperan hier en kan mij helpen?
    Ik heb voor 10 dagen Primperan, ben nu op dag 8. Kan je hier zo acuut mee stoppen? Ik heb deze meegekregen na een ziekenhuisopname voor HG, maar zaterdagmiddag heb ik de laatste en dan niet meer.

Moet je dan gewoon stoppen en kijken wat er gebeurt?

Ook ben ik sinds ik Primperan gebruik soms ineens heel onrustig. Kan dan echt niet stil zitten of liggen, om gek van te worden. Ook tv kijken of een boek lezen bijvoorbeeld gaat gewoon niet.

Voor de misselijkheid werken ze wel, al 2 dagen niet gespuugd nu! Joehoe!
    Ik heb Primperan 20mg en heb ze 3x per dag.

Met wie overleg je medicijngebruik? Ha, vk of Gyn? Ik heb ze in het ziekenhuis voorgeschreven gekregen.

Bedankt alvast!

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Zelf heb ik ook primperan voor HG gekregen. Ik moest dit gewoon blijven gebruiken na die tijd.

Ik heb inmiddels wel afgebouwt naar 1 pil per dag voor het slapen gaan.

Ik werd nl zo duf en lusteloos als ik er 3 per dag nam.

Ik zou even bellen met je VK. Zeker niet zomaar stoppen ineens..

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik neem het wel eens los, als ik echt misselijk ben. Zonder recept, de vloeibare uitvoering. Ik denk dat je er zo mee kan stoppen, als je het ook zo maar los kan gebruiken.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik zou even kijken hoe het gaat, maar in princiepe kan je je ha voor een recept vragen

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Je moet kijken hoe het gaat. Heb je ze nodig, dan moet je via de huisarts of v.k. een herhaalrecept vragen voor de apotheek. Je kunt beter geleidelijk afbouwen en kijken hoe het gaat. Bij twijfel moet je overleggen met je arts/vk, zij dragen de verantwoording voor je medicijngebruik.

Deel Deze Pagina