Wij hebben sinds juli 2013 de Luvion Grand Elite. Heel erg blij mee maar sinds 2 weken doet het beeldscherm echt raar. Flikkert aan en uit zonder reden. Als ik op de SCAN-functie druk, gaat het beeld weer flikkeren. Daarnet probeerde ik naar de instellingen te gaan en dit ging gewoon niet! Scherm flikkerde weer aan en uit zodra ik bij instellingen zat, kreeg ik de babykamer weer te zien. Ik word er helemaal gestoord van.. Heb net maar een mail gestuurd naar de klantenservice van Luvion want dit is echt niet normaal meer. Dat ding heeft me genoeg geld gekost en is nog geen 5 maanden oud. Iemand ook slechte ervaringen met de babyfoon? Of oplossingen?
Wij hadden niet dit probleem maar een ander probleem. Ook na een aantal maanden. Toen hebben we netjes een ander beeldscherm opgestuurd gekregen. Geen problemen meer sindsdien.
Ik heb hem ook maar hij werkt altijd prima, moet hem alleen soms primen (of hoe dat ook heet, als er out of range staat).
Oh wat fijn! Hebben jullie het via Luvion zelf opgelost of via de winkel waar jullie het gekocht hebben? Ik hoop niet dat ik de babyfoon moet opsturen aangezien ons zoontje epilepsie heeft en dit is de enige manier om hem in de gaten te kunnen houden 's nachts. (hij heeft ongeveer 2x per week een aanval en dan voornamelijk 's nachts) Ja dat out of range hebben we laatst ook gehad maar dat kwam gelukkig weer goed na het pairen met de babycamera
Wij hadden ook een probleem met t beeldscherm, kon het menu niet meer in. Dan liep die vast en moest ik m helemaal uit zetten. Luvion gebeld, en moest inderdaad opsturen. Kreeg gewoon een nieuw beeldscherm. Ze hebben wel een heel goede service vind ik!
Ik vind het ook echt onding. Hij doet het nog wel, maar al heel snel was de temperatuur kapot. Ook kan hij bijna niet meer zonder oplader.. pff en had hem eigenlijk gekocht voor als we ook een 2e zoude krijgen, maar weet niet of dat ik hem dan nog wel wil gebruiken.. zonde he en zonde van het geld