Wij gaan in de zomer naar portugal. Nu zijn wij niet zo'n reizigers en ben het nu dus al goed aan het voorbereiden (want heb er nu de tijd voor) Nu wil ik dus een goed hoedje voor ons ventje aanschaffen tegen de zon. Maar ik vind er weinig mooi... Het moet wel leuk en stoer blijven (en ik heb de tijd om goed te zoeken he ) Dus iemand tips voor een goed zomerhoedje waardoor zoontje zijn bolletje niet snel verbrand en die er wel leuk uitziet? Natuurlijk ook zonnebrand enz. enz. maar ik wil ook een hoedje.
Gewoon een leuk petje? Ik had het nooit gedacht, maar zo'n stoer petje hield mijn ventje gewoon op de hele zomer. Door de klep zat hij ook niet telkens met zijn oogjes in de zon te kijken.
Misschien zulke dingen pas gaan kopen wanneer je weer richting de zomer gaat want nu zal er niet veel keus zijn. Kun je ook passen.
ik zou ze ook pas in de zomer kopen hoor, kun je passen idd! of je moet een warme wintermuts willen, die zijn er zat nu ik zou gaan voor een gewoon petje met zo'n stukje stof achter in zn nekje, dat ie daar ook niet verbrand. vaak kun je ze eraf halen met klitteband.
En van lief! Heb ik er bij een vriendin een gezien een blauwe met Stoer! erop. Stoerder kan niet! Ik zou ook even wachten want zijn bolletje groeit nog flink.