Roken! Ik rook nu mijn laatste sigaretjes op. Dus morgen heb ik niks meer. En ik moet zeggen dat het me steeds meer tegenstaat dat gerook. Nu rook ik niet veel en kan makkelijk zonder. Maar het is de gewoonte he. Ik steek gauw een sigaretje op als ik aan het bellen ben,als ik bezoek heb(niet binnen hoor! Binnen roken we niet) ik gestresst ben enz.. Maar ik ben gelukkig geen roker die moet roken voor de nicotine. Dus ik zal vervanging moeten zoeken voor de sigaretjes als ik bel enz... Zijn er hier meer stoppers? Misschien kunnen we hier dan een leuk topic van maken om elkaar in de moeilijkere momentjes te helpen Edit mod: Titel aangepast (duidelijer gemaakt), zie regels.
Goed zo! Ik ben gestopt net voor ik zwanger raakte en ook al is het soms best lastig, ben ik toch zo blij dat ik ervan af ben. Oh en als je graag rookt tijdens het bellen enzo, moet je een pen pakken en die lekker stukkauwen, of zoals mijn moeder door een rietje zuigen/roken
Goed hoor! Ik ben morgen een maand gestopt met roken. We hebben er ook een topic voor geopend, kom gezellig daar naartoe ... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=93177&highlight= Bij mij hielpen lollies mij de eerste 2 weken door. Nu is het over en ik mis het roken heeeeeeel af en toe, maar het wordt steeds minder. Het is idd de gewoontge ...
wohhhh, trots op je! het gaat je lukken! (de nicotineverslaving, als je die hebt, is na 24 uur uit je lijf, de rest is de gewoonte verslaving, en dat gaat je echt lukkkkkkkeeennnn!))) you go girl!
succes , ik was ook gestopt met roken voor mijn zwangerschap nu ben ik helaas na 10 maanden na mijn bevalling weer begonnen met roken, het is zo erg om het toe te geven maar heb er echt spijt van dat ik weer ben begonnen,maar deze tijden heb ik veel stress(geen gunstige reden)maar ja,v,als vroeger greep ik altijd naar een sigaret nu ook bij stress.als ik minder stress zou hebben was ik nooit begonnen denk ik