Wie ook problemen met levering Prenatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amigo1985, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Wij hebben tijdens de mamamazzel dagen bij de Prenatal onze kinderwagen besteld.. Deze zou in week 20 worden geleverd.. Helaas heb ik in week 20 alleen de wagen en de maxi cosi mogen ophalen, de reiswieg en de parasol waren nog niet binnen.. Nu inmiddels bijna in week 25 en nog steeds geen reiswieg en parasol geleverd.. Ben al een paar keer langs geweest en het schijnt dat er iets met de leverancier (andere leverancier) niet goed gaat..

Hebben hier meerdere meiden last van?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nee heb ook iets besteld met de mamamazzel dagen kreeg wel een mailtje dat het iets langer zou duren als normaal ivm de drukte 3 weken later had ik mijn bestelling..

zal vast wel goed komen al is het wel heel vervelend als je je spulletje in huis wilt hebben..

3. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hier ook een probleempje, het gaat maar om een plankje boven de commode namelijk, maar toch.
    Twee weken geleden kon ik het komen ophalen, daar aangekomen bleek het zoek. Weer naar huis, was het toch weer gevonden. Aangezien ik net 30 km gereden had, zouden ze het opsturen..niets ontvangen.. Gebeld en het was opeens niet meer binnen? Andere collega gaf aan dat het opgestuurd was..Wederom afgewacht en vorige week weer gebeld. Het was echt opgestuurd. Bleek dat de dame in kwestie de pakketjes niet had afgeleverd bij het postkantoor dus uiteindelijk hoop ik het vandaag binnen te krijgen..

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb problemen gehad met de levering van de babykamer.
    Die kwam volgens mij 8 weken later dan gepland, en toen was de commode en kast ook nog beschadigd.
    Overigens lag dit niet aan prenatal, maar aan de leverancier bopita.
    Wij hebben van prenatal een ruime schade vergoeding gehad van 280 euro!!! aan cadeaubonnen van de prenatal.
    Dus als je zo lang moet wachten gewoon om een vergoeding vragen.

Overigens hebben wij ook wat besteld tijdens de mazzeldagen, een zomerhoes voor onze maxicosi axiss autostoel.
    Kreeg een paar weken geleden een telefoontje dat die voorlopig nog niet leverbaar was.
    Dit had ik al verwacht omdat ie echt nergens leverbaar is.
    Weer niet de schuld van prenatal, maar van maxicosi productie problemen heeft.

5. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    had ook van alles gekocht tijdens de mama mazzeldagen, waaronder de bugaboo en accesoires. Alles was 3 weken later en sommige accesoires duurden nog langer. uiteindelijk dit geannuleerd omdat ik geen zin had om weer naar dat filliaal te rijden ( is voor ons wat verder weg)

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier alles al in huis, had verwacht dat we langer moesten wachten, maar vorige week was alles binnen, dus tja geen klachten...

7. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ik had bug-a-boo besteld met allerlei accessoires, was afgelopen week binnen en heb ik vandaag opgehaald. Dus geen problemen!

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wij hadden met de Mama-Mazzeldagen een McLaren Buggy besteld. Binnen een wk zou deze er zijn. Na 4 weken nog niks. Intussen had ik al 3 keer zelf met Prénatal moeten bellen, afspraken om mij terug te bellen werden niet nagekomen!
    Uiteindelijk naar 4 weken de buggy geannuleerd en geld terug gekregen (via Babydump besteld en binnen 2 dagen in huis!).
    Na 2 weken (na annulering) belde Prénatal dat de buggy voor me klaarstond! :( Vriendelijk doch geïrriteerd duidelijk gemaakt dat het nu toch echt niet meer hoeft!

Dus de laatste keer dat ik iets bij de Prénatal heb besteld.

Moet wel zeggen dat de kinderwagen die we besteld hadden toen ik zwanger was, wel op tijd was. Goeie ouwe tijd! ;)

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hier totaal geen problemen met de levering...
    Hadden vorige week zondag allemaal spulletjes besteld (oa bedje en box), zou vier weken duren maar vandaag alles opgehaald... :D

10. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    wij zouden de babykamer krijgen in weke 20 (Feb. besteld). In week 19 was ik nog niet gebeld over leverdag dus toen al direct gebeld. Was wel binnen maar nog geen uitleverdag bekend. Week 20 weer gebeld. Nog niks bekend zo de volgende week gebeld worden. Week 21 weer gebeld en werd toen doorverbonden naar leveracier. Die bzrogde binnen 3 dagen. Moest ook wel want afgelopenw eek gingen we op vakantie.

Leverancier was trowuens keurig belde de dag ervoor netjes op dat ze tussen 7.30-8.30 uur kwamen. nette mannen die in 2 uur tijd alles in elkaar hadden gezet.

11. stefanrem

stefanrem Nieuw lid

28 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb 5 weken geleden een buggy gekocht, ben er al een paar keer heen geweest maar de buggy was nog niet geleverd. er zou een een nieuw magazijn zijn waardoor het allemaal langer zou duren! maar ik vind het nu wel erg lang duren! helemaal omdat we volgende week op vakantie gaan en de nieuwe buggy willen meenemen!!

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Toevallig toch ook geen McLaren?
    Dan gewoon bestelling annuleren en via Babydump! Heb je 'm binnen 2 werkdagen in huis!! :D

13. anja1985

anja1985 Lid

14 aug 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 april een phil en teds kinderwagen besteld. Zou 4 weken duren.
    Toen werd ik gebeld dat het iets langer ging duren, even duidelijk gemaakt dat ik er rekening mee had gehouden en hem echt nodig heb (over 2 weken uitgerekend 2e kindje). Toen kon ik een quinny speedy ophalen (onding).
    Eind mei zouden we op vakantie gaan, nog altijd niet binnen. Meerdere malen contact met prenatal Heerlen en het hoofdkantoor.
    Voor de vakantie het showroommodel kunnen ophalen. Die werd me ook aangeboden met wat korting maar heb niet gevraagd hoeveel en we hadden een andere kleur besteld.
    Ondertussen niks meer vernomen. 2 weken geleden nog geinformeerd, het kwam nu druppelsgewijs binnen (leveringsproblemen vanuit het hoofdkantoor).
    Ik ga komende week maar weer eens bellen met die oh zo fijne prenatal (voor mij de laatste keer dat ik daar iets besteld heb).

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Dan hebben we bij dezelfde vestiging de problemen.. Hier inmiddels nog steeds geen reiswieg ontvangen.. Alles zou in week 20 binnen zijn, we zitten nu inmiddels bijna in week 27.. Ieders keer als ik daar ben ga ik vragen, ik ben nu toch aan het denken om de vriendelijkheid eens te laten varen en eens wat harder te worden.. Vind dit echt geen stijl.. Had ik hem dan toch maar bij de Babydump besteld, lees dat dat sneller gaat.. Grrr.. Wat vinden jullie, kan ik iets van korting ofzo eisen? Er is me wel beloofd dat tegen de tijd ik de reiswieg nodig zou hebben en de mijne is nog steeds niet geleverd ik een showmodel krijg.. Laatste keer ook voor mij hier..

15. anja1985

anja1985 Lid

14 aug 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen even gebeld, maar vandaag konden ze natuurlijk niks doen. Weer een verhaal over dat ze over zijn gegaan naar een ander magazijn en blabla. Dat maakt mij allemaal niks uit. Bij ons was verwachte levertijd week 17, volgende week is het week 27. Maandag zou ik een telefoontje krijgen. Maar we gaan gewoon op tijd zelf met het hoofdkantoor bellen. Ik wil die kinderwagen volgende week en anders maar het geld terug. Dan bestel ik het via internet en dan heb ik het een dag later allemaal in huis. Ik ga dus over op een hardere tactiek ;)

16. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, mischien een domme vraag van mij, maar hebben jullie het volledige bedrag betaald voor de kinderwagens toen ze besteld werden??
    Ik heb er geen ervaring mee en was even nieuwschierig, heb zelf alles bij babydump gekocht, en kon alles zo meenemen, beahlve de babykamer, die hebben we niet aanbetaald, bij ons stond op de bon welke week ie geleverd werd.
    Wel jammer want je verheugt je zo op de spulletjes!

17. anja1985

anja1985 Lid

14 aug 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad het bedrag volledig betaald. We gingen uit van 4 weken levertijd dus dan was dat nog te overzien. Maar ondertussen zijn we dus 3 maanden verder... Voor mij geen prenatal meer hoor.
    Bij babydump de vorige keer besteld en dan betaal je pas bij levering, hebben hele goede service. Bij prenatal moet je het zelfs ophalen...

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Yeps ook hier vooruitbetaald.. Ik heb de wagen tijdens de mamamazzel dagen gekocht en moest het hele bedrag gelijk betalen, anders kreeg je die 20% korting niet.. Nu baal ik als een stekker.. We hebben een groot gedeelte al binnen, alleen de reiswieg en de parasol blijken een groot probleem te zijn.. Kan de wagen ook niet meer terug brengen, want die staat al op.. Deze week ga ik weer eens langs.. Zou graag willen weten binnen wat voor een termijn ik de reiswieg dan wel kan verwachten.. Pfff..

19. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Hier idem.
    Alles gekocht met hemelvaartkorting 20%, dus moesten alles in een keer vooraf betalen.
    Spullen zouden geleverd worden in week 23. Maar alles is nog niet binnen (hetzelfde vage magazijnverhaal). Nu is onze babykamer ook nog lang niet af, dus heel veel haast hebben wij nu ook weer niet (anders moeten we de boel weer ergens anders stallen)

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik was eens even aan het tellen en ik ben niet 7 weken aan het wachten maar al 13 weken.. Er zitten zowiezo 6 weken levertijd op en vanaf dat die 6 weken voorbij, zijn we nu inmiddels 7 weken verder..:$

Deel Deze Pagina