Nou ik ben er gelukkig klaar mee. Mijn vriend vanmorgen meteen nog eens met het hoofdkantoor gebeld. Die wilde ons erop wijzen dat Heerlen om 13u open gaat dat we daar moeten bellen, hadden we zaterdag nog contact mee gehad... Weer een heel verhaal, nu zou het zo zijn dat Phil en Teds een veel langere levertijd had terwijl ik eerst iedere keer dat magazijn wissel verhaal te horen kreeg :S Maar lijkt me sterk als mensen ook op andere artikelen wachten... Stond trouwens ook nergens dat hier al eens contact over was geweest. Heb al tig keer gebeld met het hoofdkantoor, Prenatal Heerlen en ben er ook meerdere malen geweest (om leenwagens te halen/ruilen en noem maar op). Ze boden me eerst 100,- retour aan. Op zicht netjes maar dan was het nog maar de vraag wanneer we de wagen wel zouden kunnen ophalen en aangezien ik over een week uitgerekend ben zit ik daar niet echt op te wachten. Heb het geld teruggevraagd en dat ben ik vanmiddag gaan ophalen, heb de wagen al ergens anders besteld (met korting) en als het goed is komt ie morgen Hebben er wel een midweekje centerparcs aan overgehouden waar we al voor geboekt en betaald hadden (dat was toen de actie). 1 ding: ik ga nooit meer het hele bedrag voor wat dan ook vooruit betalen, dan bestel ik wel ergens anders. 3 maanden gewacht en vandaag ergens anders besteld en dan krijgen we hem morgen.
@anja, fijn dat je morgen je wagen al krijgt Ik vind prenatal echt een waardeloze winkel, altijd wel wat. Van de week was ik er ook en toen hadden ze geen cadeaubonnen meer??? Verwacht je toch ook niet. Ga ik een half uur die kant op in de hitte, om een bon van 100euro te halen en hebben ze dat gewoon niet. Ze hoopten het een weke later wel te hebben.
@ Tessa: dat is wel heel erg en ze konden het niet met andere bedragen doen ofzo? heel vreemd allemaal, ik zou er ook niemand een cadeaubon van geven M'n collegaatje was laatst daar en wou de bugaboo tas kopen die daar aan een wagen hing, ze gingen achter kijken maar die hadden ze niet meer en die wat daar hing kon ze ook niet kopen :S Gaat er een beetje raar aan toe daar.
Nou....ik heb niets eens wat met bestellen te maken gehad bij de prenatal en was er al klaar mee! Gisteren wezen kijken voor een bugaboo bee. We hebben een cameleon maar voor op vakantie leek me de bee wel erg handig. Wij naar de winkel en gevraagd naar hoe de buggy werkte. Mevrouw 1 kreeg hem niet eens ingeklapt, mevrouw 2 lukte het wel maar wist de verschillen niet te noemen van het oude en nieuwe model en kreeg de zitting niet omgedraait. Toen ik vroeg of het klopte dat het zitje ook uitschuifbaar was keken ze me beiden aan of dat ze water zagen branden, hoe kwam ik daar nu bij dat kon echt niet hoor!! Dus mijn man en ik naar de wagen gekeken en het handvat gevonden waardoor je de buggy een heel eind kan verlengen. Nouja....dat wisten ze echt niet. Toen ik vroeg of de kleur roze op voorraad hadden duurde het bijna een half uur voordat die vriendelijke mevrouw terug kwam om te vertellen dat dat niet het geval was. Ik had al bijna weg willen lopen en kon het daardoor niet opbrengen te vragen welke kleur ze dan wel hadden...... Ik bedoel.....je kunt zo over de 500 euro verdienen......en dan ga je zo met klanten om....voor mij echt geen prenatal meer!
@ anja, nee ze konden niks anders doen. Ze zetten het geld op zo'n pasje ( wat voor bedrag je maar wilt) en de pasjes waren er niet. ech heel idioot. Het is dat het het voor die mensen waar de cadeaucard heen ging de enige babyzaak was die hun in de buurt hadden, anders was ik er sowieso al niet heen gegaan. Maar het gaat zo flink de slechte kant op prenatal. Ja da van je collega is ook vreemd idd. Willen ze eigenlijk wel verkopen ga je haast denken.
Schijnbaar hoeven ze niet zoveel te verkopen daar haha. Gelukkig nog 2 andere babyzaken in Heerlen dus voor mij geen prenatal meer.
Zo vandaag maar eens gebeld.. Wat denk je, bon foetsie.. Ik ben goed kwaad geworden en heb verteld dat dit echt geen stijl is.. Ben potverdikke wel 6x langs geweest de afgelopen weken om er zeker van te zijn dat de bestelling nog in behanding was.. Kreeg steeds het antwoord dat de bestelling nog liep met dat vage leveranciers verhaal.. Ze heeft me nu binnen 2 weken beloofd alles binnen te hebben, ze ging er een advies? bestelling van maken en dan zou het of volgende week of de week erna binnen zijn.. Heb met vriendlief overlegd, dit wachten we nog af en anders staan we op hoge poten daar.. Ik ga zowiezo eens een balletje opgooien dat ze maar met iets terug moeten komen.. Als ik het over 2 weken heb, dan heb ik 16 weken!! moeten wachten.. 10 weken langer dan normaal.. Ik ben benieuwd..
Ik zou zeker een klacht indienen bij het hoofdkantoor! Dit is absoluut geen steil. Ik werk zelf voor Prenatal, en heb soms ook problemen, maar ik laat het nooit zover komen! Ik probeer altijd bij naast gelegen filialen te kijken of we intern iets kunnen laten doorsturen. Of desnoods op onze kosten afleveren bij de klant. Dat je nog wacht! Klasse! Ik zou in ieder geval melding bij het hoofdkantoor maken. Dan gaat alles ook sneller!
Thanks voor je tip! Zal morgen een mailtje sturen.. We zijn op zich super geholpen daar toen we deden bestellen.. En de reden dat ik nog wat aardig geduld heb is dat ik de wieg nu nog niet nodig heb.. Maar ik hoopte met 34 weken alles af en in huis te hebben.. Zodat ik kan gaan genieten van mijn verlof.. We zullen zien, ik zal iig hoofdkantoor een mail toesturen..
Ja ik zou zeker even contact opnemen met het hoofdkantoor. Dat heb ik ook meerdere malen gedaan. Het is erg dat het op deze manier moet. Zeker omdat je alles vooruit moet betalen, maar leveren ho maar! In het begin vertelden ze me in Heerlen steeds dat het wel in het centrale magazijn binnen was maar de vraag was wanneer het naar Heerlen zou komen. Ik heb toen ook al eens gevraagd of ze het dan niet gewoon kunnen thuisbezorgen (per pakketpost of wat dan ook). Was allemaal niet mogelijk. Ze willen je wel helpen maar het gebeurd alleen niet echt. Succes ermee! Ik zou wel op je strepen staan. Wij hebben onze wagen al 2 dagen in huis en 3 dagen geleden besteld via internet
Fijn dat je je wagen al binnen hebt Anja.. Dat is nog eens snel gegaan.. Ik laat wel weten hoe het afloopt..
Even een update.. Heb gister een mail gestuurd naar het Hoofdkantoor waar ik mijn klacht heb ingediend over de levering van onze bestelling.. Vandaag al gelijk Prenatal Heerlen aan de telefoon.. Sorry sorry bla bla, probleem hier probleem daar.. Ze gaan nu intern (kon Bonkie's idee zijn geweest) de reiswieg vanuit Hengelo overlaten komen, want deze was nog steeds niet leverbaar.. De parasol hebben ze binnen en ligt gereserveerd klaar.. De reiswieg wordt nu doorgestuurd eerst naar het Hoofdkantoor en vanuit daar naar Heerlen, binnen 2 weken de reiswieg zou hij dus in Heerlen moeten zijn.. De voetenzak was wederom een groot probleem daar deze was leverbaar is in week 29.. Doordat ik al zoveel problemen heb gehad met de bestelling willen ze me tegenmoet komen en de voetenzak gratis geven.. Ik krijg dan een cadeaubon van het bedrag wat ik betaald heb, geloof 65 euro.. Nu is het natuurlijk nog afwachten of ik ook daadwerkelijk de reiswieg binnen 2 weken krijg, maar er zit nu meer schot in de zaak dan voorheen, een mail naar Hoofdkantoor doet schijnbaar meer dan 10 telefoontjes en 10x langsgaan.. Ik hoop over 2 weken te kunnen melden dat ik de reiswieg binnen heb en dan is het nog wachten op de voetenzak.. Fijn hoe het nu is opgelost, maar voor mij geen grote bestellingen meer bij de Prenatal.. Koop daar alleen nog maar spullen die ik direct mee kan nemen.. Weer een lesje geleerd..
Het moet nu wel over max 2 weken binnen zijn. Volgens mij verstuurd Hengelo op Woensdag en ontvangt Heerlen op Dinsdag dus met een beetje geluk is het er al as dinsdag maar dat durf ik je niet toe te zeggen hihi
Dat zou fijn zijn, ga ik misschien toch nog met een lach naar de Prenatal om de reiswieg op te halen.. Vond het wel fijn dat ik vandaag gelijk telefoon kreeg, geeft toch weer iets meer vertrouwen..
Ja hoofdkantoor doet wonderen, want helaas is niet al het personeel probleem oplossend gericht. Wat betreft de voetenzak dit klopt wel en hadden ze bij de verkoop moeten vertellen. Dit is al jaren hetzelfde. Voetenzakken van wagens komen rond week 30 pas binnen ivm dat we dan richting de winter gaan. Seizoenscollectie. Voetenzakken zijn wel doorlopend verkrijgbaar, maar helaas niet alles. Stom van Heerlen, want dit hadden ze vooraf kunnen weten.
Wat goed Amigo dat je mail zo snel werkte! Moet ook maar eens een mailtje gaan sturen.... Hier maandag de prenatal weer aan de telefoon gehad. Stokke (leverancier van het bedje) zegt geleverd te hebben, maar Prenatal heeft niets in het magazijn. Hopen het nu binnen twee weken alsnog binnen te hebben. Maar ik zie niet echt in, hoe het nu spontaan opeens er wel zou zijn. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het nog wel eens langer zou kunnen gaan duren. De rest (kinderwagen etc) willen ze al wel komen brengen, maar ik wil liever alles in een keer. Het bedje zal echt wel op tijd komen hoor, maar we zijn nu met de kinderkamer bezig en het lijkt me gewoon zo leuk om alvast het bedje neer te kunnen zetten.
@Silkie, ik zou ook gewoon een mail sturen.. Je hebt de mijne gelezen en als je gewoon netjes om opheldering vraagt wordt er tenminste actie ondernomen.. Langsgaan en bellen naar de vestiging haalt gewoon weinig uit, bij ons dan tenminste.. Ben benieuwd, houd maar me op de hoogte!
Update: Vandaag alles op kunnen gaan halen incl een cadeaubon van 60 euro.. Ben blij dat ik nu eindelijk alles binnen heb..
Ze zijn goed bezig vandaag bij Prenatal... Bij ons zijn de kinderwagen en box gebracht en ook ik kreeg een kadobon (van 25 euro) Maar nu is het nog steeds wachten op het bedje... (staat zoals altijd gepland op komende donderdag)
Fijn Silke! Nu het bedje nog en dan ben je ook klaar met de Prenatal.. Enne ook fijn dat je ook een cadeaubon kreeg, vind ik dan wel weer netjes van ze..