Hier kunnen we elkaar op de hoogte houden!! Krijgen we nog een 2015 kindje of gaan we een nieuwe ronde in en wordt het een 2016 kindje?
Top! Denk dat we allemaal op 1 of 2 DPO nu zitten? (sylvia en Zeemeerminnetje ook tenminste als ze hierbij komen!) Kunnen we kwaaltjes bij gaan houden haha!
Ik weet niet precies wanneer m'n ei gesprongen is. Had vanmiddag en net bij het afvegen wat roze.. Ook lichtelijk krampjes maar minimaal. M'n ovu testen waren tussen 2 april 21:00 en 3 april 21:30 het meest positief..
Ben een beetje onzeker over mijn eisprong, aangezien mijn laatste menstruatie al ruim een maand geleden is. Maar omdat ik niet zwanger of ongesteld ben, is de kans toch nog aanwezig dat hij nu is . Daar ga ik dus maar even van uit!
Je wilt niet weten hoe mijn cyclus was.. Begon op 24 feb met bruinig verlies voor zo'n 12 dagen.. Geen positieve ovu test kunnen vinden.. Dus op 25 maart maar gestopt met ovu testen en temperaturen. 2 april dacht ik laat ik een testje doen en die was knal knal. Dus mijn cyclu was heel erg vreemd haha.. Geloofde al niet meer dat er nog een eisprong kwam maar dus net op het juiste moment getest en flink geklust! Qua namen die hebben wij al; voor een meisje igg jongentje wat lastiger hihi die hebben we nog niet.. M'n vriend heeft al schoentjes gekocht met Valentijn zo lief hihi!
Ik heb vanaf 3 maart 4 weken bruinverlies gehad . Dus een beetje hetzelfde verhaal hier! Wij hebben ook al een meisjesnaam, maar ik doe aan jongens maken en die namen zijn toch iets lastiger vind ik .
Hihi wat grappig zeg allebij in bijna dezelfde situatie dus! Gekke cyclus gehad en dan nu beide de eisprong... Ga heel hard duimen voor ons! Xx
Hey ladies, ik ben er ook! Het is nu wat laat dus type morgen even wat meer... welterusten voor straks alvast!
Welterusten Sylvia! Nou mijn cyclus loopt erg uiteen!! Kortste was 17 dagen en langste 40 dagen.. Heb een keer een week lang bruinverlies gehad met midden in de week een druppeltje knalrood bloed! Laatste menstruatie was wel normaal... Heb ook al wat spulletjes hier liggen, maar dat heb ik overgenomen van collega! Meisjes naam hebben wij ook al, jongens naam is nog een discussie
Hihi leuk he! Die voorpret straks als je weet dat het gelukt is lijkt me al zo heerlijk! Ik ga ook lekker slapen. Ben erg benieuwd wat m'n temp morgen ochtend doet. Welterusten Ladies!
Nou nu 2DPO en heb erg veel slijmverlies... Het liep er vanmorgen om 7 uur gewoon eruit! (sorry niet echt smakelijk) Heb maar een inlegkruisje ingedaan Jullie al klachten iets..?
Zooo, mijn rijtje tot nu toe. Hopelijk heb ik gelijk wat betreft de eisprong, want vandaag en morgen kunnen we niet klussen . En Rosa, slijmverlies? Geen verstand van, maar...vruchtbaar slijm?
je piek heb je gehad dus zal gisterem/vanacht/vanmorgen je ei zijn gesprongen! Nou dat slijm heb ik normaal toch ook niet... geen idee wat het is?
Houden jullie je temp bij meiden? Vanmorgen had ik 0,2 verhoging ben benieuwd wat m'n temp morgen ochtend doet.. Hoop dat hij hoger wordt en blijft uiteraard hihi..
Deze ronde niet bijgehouden, vorige ronde wel, maar schommelde zoveel dat ik er niks van snapte Volgende ronde ga ik het wel weer proberen bij te houden (mocht het zover zijn haha)
Wat slikken jullie qua vitamines? Ik foliumzuur, tarwekiemolie en gebruik al een tijdje vitamine D pilletjes en omega vis olie (al een jaar ofzo)
Ik slik ook foliumzuur, en zwanger worden vitamines potje van de Kruidvat.. Verder heb ik wel tarwekiem olie maar daar was ik nog niet mee begonnen