Wat een vervelend nieuws usababy. Begrijp dat je dan de zwangerschap toch zo snel mogelijk wil delen met hem nu hij er nog is. Moeilijk hoor!! En meis, die plekjes op je tepels waar je het over hebt is normaal. Ik heb ze ook gehad en nu ook nog wel. Soms ook zelfs zwarte plekjes op mn tepels. Dat is toch een bepaalde reactie van je lijf nu tijdens de zwangerschap en ook daarna. Je lijf gaat zich nu al klaarmaken en de melkproductie hoort daar natuurlijk bij. Ik had op eem gegeven moment veel last van lekkende borsten tijdens mn zwangerschap. Daarna niet gehad gehad gelukkig. Hebben jullie al nagedacht of jullie borstvoeding willen geven? Wel fijn dat je prolactine waarde nu miet hoeft te checken. Ik mag 30 juli weer. Ik ben benieuwd. Ben benieuwd naar de uitslagen rantje! Fijne avond!
Dag dames! Dinsdag geen telefoon gehad dus ik baalde vreselijk.gister meteen gebeld naar zhuis en bleek de arts ander nr gebeld te hebben en voicemail ingesproken te hebben. Vorig jaar september waren mijn 'begin'waardes van de prolactine 17,4 en nu op 0,28! Dat is dus nu normaal!wat ik ook al wel verwacht had.. Toch ook gevraagd naar doorverwijzing vanwege de menstruatie en nu moet ik dus vanmiddag naar de gynaecoloog al. Zo snel had Ik niet verwacht maar ontzettend fijn!
Wauw super Rantje!! Hoe is het gegaan bij de gyn?? Wat fijn eigenlijk dat je gewoon meteen al mocht komen Niet dat je weer ik weet niet hoe lang moet wachten... Iig goed nieuws van de prolactine waarden. Hoe is het nu USA? Ok billie dan zal het misschien gewoon aan m´n veranderende lichaam liggen hihi. Moet zeggen dat mijn borsten (nog) niet veel gegroeid zijn, ze voelden vooral in het begin voller en gevoelig aan. Maar of ik ben het gewend geraakt of het is uiteindelijk toch niet zoveel. Maar dat zal straks wel veranderen denk ik, als eenmaal de melk productie op gang komt!! Ik heb altijd borstvoeding willen geven dus nooit over getwijfeld, lijkt me zo prachtig! Ook al kan het soms ook erg lastig en pijnlijk zijn natuurlijk Vandaag de uitslag van de prenatale screening gehad en had een mooi laag risico op afwijkingen, dus dat was wel prettig om te horen!
Hi! Nog steeds op vakantie . Gaat goed bij mij, heb eigenlijk niet het gevoel dat ik nog zwanger ben, maar het zou kunnen dat mijn lichaam begint te wennen aan de hormonen. Wel heel moe nog iedere dag en bij vlagen zere borsten. Ik heb die wittige dingetjes op mijn tepels ook hoor Meis. Ik ga er idd vanuit dat het erbij hoort. Ik wil ook graag, iig het begin, borstvoeding geven. Bedankt voor al jullie berichtjes. We hebben eergister via Skype de bediening van zijn opa bijgewoond. Wel apart natuurlijk maar wel fijn dat we er zo toch wen beetje bij konden zijn. Mijn man vliegt waarschijnlijk ergens in de komende weken een extra keer naar NL om zijn opa gedag te zeggen. Heel apart hoor... Wat fijn Rantje dat de waardes goed zijn, iig is dat nu ok. Hopelijk kan de gynaecoloog je goed en snel verder helpen. Wat zei ze/hij? Wat fijn meis die uitslagen. Ziet er rooskleurig uit allemaal! Gaat bij jou ook alles zijn gangetje Billie?
Wat fijn van de goede uitslag rantje. Ben benieuwd wat de gynaecoloog heeft gezegd. Misschien heb je primolut gekregen om het op te wekken? En jij had dus ook goed nieuws meis! Toch weer even spannend, maar dan is t fijn dat er geen bijzonderheden zijn. Wag betreft borstvoeding, ik mocht het niet geven he. Gaan jullie dit mog bespreken met de arts of hebben jullie dat misschien al gedaan. Maar als je het graag wil en het kan en het lukt is dat natuurlijk fijn. Hier idd alles zn gangetje. De kleine ligt nu lekker bij zn papa te slapen en ondertussen wordt er natuurlijk voetbal gekeken. Haha.. Dit weekend heeft mn man "dienst" (dat is stiekem dan weer een voordeel van flesvoeding) dus ik ga een beetje bijslapen. Niet dat de nachten zo heel zwaar zijn, want slaap gemiddeld 7 uur, maar toch het zorgen en plannen overdag kost ook energie. Haha.. Morgen ook lekker even alleen naar de stad. Daar heb ik ook wel zin in. Van de week is mijn man 2 dagen weg en ook s nachts. Daar zie ik wel een beetje tegenop eigenlijk. Maar ja..is niet anders. Fijn weekend!
Uiteindelijk bij de gynaecoloog viel t mee beetje tegen,had wel gedacht inwendig onderzoek te krijgen maar moest alleen bloedprikken op allerlei hormonen. .. en volgende week woensdag krijg ik daar uitslag van. .. afwachten dus. Maar goed zijn in elk geval weer stapje verder. .. Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat dames!!Geniet ervan ondanks de kwaaltjes
Hi meiden, We zijn weer lekker terug thuis. Wat een verschil zeg, voel mij meteen een stuk beter. Gek he? Vandaag contact gehad met de verloskundige en ik heb komende woensdag (nog 2 nachtjes ) onze eerste echo. Natuurlijk is de reden hiervoor wat minder, maar dat maakt het niet minder spannend. Ik houd jullie op de hoogte! Heb je lekker geshopt Billie?? moet wel even lekker zijn om weer op jezelf te zijn. Voor heel even dan haha. Jammer dat het niet was wat je verwachte Rantje, maar gelukkig inderdaad wel de volgende stap voorwaards. Ik weet ook nog dat bij iedere dokter waar ik kwam ze eerst weer allemaal bloedtesten willen doen. Het is een beetje het standaard riedeltje denk. Op zich ook wel fijn dat ze natuurlijk niet zomaar iets voorschrijven, maar af en toe heb je zo ook het gevoel dat je stilstaat. Hopelijk snel meer ontwikkelingen. Laat je weten wat je hoort woensdag?
Klopt, het is iig fijn dat ze dat eerst nakijken zodat je zeker weet dat daar bijvoorbeeld niks mee is. Of misschien iets kleins wat ze kunnen oplossen dmv medicatie oid! Dan hopen dat ze gauw verder gaan kijken Een vrouwtje die bij mij werkt wil ook graag zwanger worden (ze is al wel 39 jaar) en lukt niet. Zij gaan nu bij haar ook eerst bloed test doen etc. Dus het zal idd wel standaard riedeltje zijn hihi. Ohhh spannend joh USA, de eerste echo is echt heel bijzonder, tenminste ik barste dus meteen in tranen uit! Terwijl ik dat totaaaal niet had verwacht. Idd voor een minder leuke reden nu al de echo, maar goed, voor jullie is het ergens ook wel weer prettig om m vast nu te krijgen. Ik moet volgende week woensdag weer naar de VK, dus ben benieuwd hoe de tweede afspraak daar is. Hopelijk gaan ze met zo´n doppler het hartje luisteren Oh heerlijk even alleen shoppen billie, ik denk ook wel dat ik dat ga missen zo als de baby er is hihi.. of gewoon even lekker lang naar de kapper etc etc.. ! Maar er is dan vast wel iemand die even gezellig wil oppassen. Hier nog wel erg moe..pff... ik eet in principe wel goed enzo maar denk ook wel dat het normaal is. Heb soms zo weinig energie, dan wil ik alleen maar zitten/liggen en niks doen. TV kijken of lezen. Maar helaas moet er gewerkt worden! Ook soms nog iets misselijk, denk dat dit ook met die vermoeidheid en slapheid te maken heeft. Geef t voor de zekerheid gewoon even aan bij de VK denk ik
Hi meiden! Eerste echo gehad vandaag en alles was goed. Wat een bijzonder gevoel en de tranen liepen ook over mijn wangen . Wat een fantastisch gevoel. Komende week bloedtesten en de 25e de 12/13 weken echo. Ik kijk er al naar uit!
Wat fijn en ontzettend mooi usa!! Geloof dat zoiets inderdaad wel heel erg bijzonder is. Gyneacoloog vanmorgen aan de lijn gehad en mijn waardes mbt eisprong waren ontzettend laag had ze t over.schildklier prima en prolactine ook normaal. Nu moet ik morgen beginnen met kuur primolut van 10 dgn om een bloeding op te wekken.en dan over drie weken op controle hiervoor.krijg ik nog geen bloeding dan,dan wilde ze overgaan op clomid had ze t over geloof ik... Nou in elk geval gelukkig al weer iets wijzer.Toch wel fijn dat er nu ook iets uit t bloed weer is gekomen!
Oh idd fijn Rantje, dat ze toch actie ondernemen nu en nu maar kijken hoe het gaat, spannende tijd! Hoe voel je je erbij? ´Zin´om ermee te beginnen? Jaaa USA mooi he!!! Ah wat fijn dat alles ok was!!!! Dus jij hield het ook niet droog haha! Had je dat van tevoren verwacht? Ik had echt niet verwacht dat ik gelijk zou beginnen te huilen! Fijn dat je binnenkort alsnog weer een echo hebt Hoe gaat het nu met de opa van je vriend? Hier gaat alles goed, al moet ik zeggen dat ik soms wel echt zo moe en energieloos ben.. echt heel vervelend gewoon.. ik heb nergens zin in.. Ik kaart het even aan woensdag bij de VK, dan hebben we de tweede afspraak! Ben benieuwd of ze dan ook hartje gaan luisteren. Ik heb pas 27 aug.weer echo, de 20 weken..! Spannendddd
Rantje, dat heb ik ook gehad, die primolut. Ik heb daar geen bloeding van gekregen, maar zijn toch gewoon met de clomid toen begonnen. Dus als je geen bloeding krijgt is dat dus niet gek!! Ze adviseren dan wel altijd om een test te doen om zwangerschap uit te sluiten. En je krijgt oom altijd eem inwendige echo om alles vooraf even te bekijken. Ook al is het weer een stapje verder, er wordt nu wel actie ondernomen met hopelijk een goed resultaat Als je nog wat wil weten moet je t zeggen hoor. Weet niet of ik altijd een antwoord heb, maar toch... Duurt lang dat wachten he meis..spannend allemaal!! Straks voel je de kleine oom voor het eerst. Dat is ook zo gaaf.Jammer dat je je zo voelt. Dat is wel heel lastig Fijn dat de echo goed was usababy. Mooi moment he..zo waardevol.. Hier is de kleine vandaag precies 2 maanden. Hij doet t super. Al een week laat hij nu elke dag tussen de 6,5 a 8 uur tussen zn voedingen. Heerlijk. Alleen einde middag tot een uur of 21 is hij veel wakker en huilerig. Dat is wel lastig...koken en eten met 1 hand enzo..haha. En zn eerste prikjes zijn binnen. Heeft hij niet echt last van gehad volgens mij. Die vrouw deed alleen alsof t de meest traumatische gebeurtenis zou worden voor mij. Terwijl ik daar heel nuchter over ben...haha..maar dat paste niet jn haar standaard praatje volgens mij.. En verder bem ik vandaag ook weer ongesteld geworden..de tweede keer alweer en zelfs op tijd..29 dagen..bizar. weet niet wat me overkomt.. Fijne dag!!
Oh dat is fijn Rantje, dus wel echt een ontwikkeling dus. Ondanks dat de waardes niet goed zijn, wel fijn dat iig je prolactine gehalte te laag is. Hopelijk doen deze medicijnen wat ze moeten doen en anders is er gelukkig nog de volgende stap. Wel fijn dat je nu echt een termijn hebt, dat moet het een stuk dragelijker maken. Al blijft het natuurlijk balen. Ik had wel een beetje gedacht dat ik emotioneel zou worden. Normaal ben ik dat nooit, maar sinds ik zwanger ben haha. Ik kan echt om alles huilen. Ik probeer mij in te houden natuurlijk, maar laten we zeggen dat ik van een muur van 5cm naar een muur van 5mm ben gegaan. Het gaat met vallen en opstaan met de opa van mijn man. De ene dag ligt hij de hele dag op bed en de volgende gaat het wel (wel erg ziek natuurlijk). Morgenochtend gaan we hem het goede nieuws vertellen, ben benieuwd wat voor impact dat gaat hebben! Ik herken dat moe zijn, ben ook niet vooruit te branden. Gisteravond heb ik mij voor het eerst weer eens kunnen aanzetten om een rondje te lopen 's avonds. Doe ik toch nog eens wat, ook goed voor de baby . Ik moet zeggen dat ik volledig uitgeput uit mijn werk kom, maar wel probeer door te gaan en op een normale tijd probeer te gaan slapen. Al helpt het niet dat ik iedere nacht eruit moet omdat mijn blaas opzij geduwd wordt en ik dus veel vaker naar de wc moet. Heb jij dat ook Meis? Houdt je taai, mijn moeder zei dat het bij haar met 16 weken ofzo afzakte en dat je er vooral af en toe aan moet toegeven. Ohja, helemaal vergeten! We hebben het dus onze ouders verteld vlak na de echo. Mijn ouders waren zwaar verbaasd. Eerste antwoord... huh, maar dan ben je toch nog niet terug in NL. Nee klopt haha! Maar het moment was daar mam. Gelukkig daarna super blij, maar nog heel onwerkelijk voor hun. Mijn schoonouders (gescheiden) reageerden, totaal onverwachts, heel emotioneel. Heel mooi en leuk om te zien! Zo blij dat we het eindelijk, in kleine kring, kunnen delen. We gaan het nu een beetje beginnen te vertellen, behalve op mijn werk. Ivm mijn promotie wil ik het zo lang mogelijk stil houden, je weet maar nooit he. Fijne is dat aangezien we natuurlijk in het buitenland zijn, mijn werk totaal geen verband kent met andere (NL'se) mensen dus het risico is klein dat het uitlekt. Wel voor de zekerheid mijn Facebook account maar tijdelijk gedeactiveerd, je zal net zien. Je klinkt al als een echt mama Billie! Koken met een hand, multitasken! Haha, geweldig. Moet wel heftig zijn af en toe, maar wat fijn dat het het grootste deel van de dag een tevreden mannetje is. En super fijn van je ongesteldheid! Net alsof je lichaam de juiste instelling opeens heeft gevonden. Hopelijk blijft dit zo doorgaan, dat zou fijn zijn zeg
Wat goed Billie dat je zo een goede cyclus nu hebt, hopen dat het zo blijft doorgaan want dat zou natuurlijk wel ideaal zijn Mooi dat de kleine de eerste prikjes heeft gehad, ben je daar ook weer vanaf. Ik vind het denk ik ook niet zo erg om te zien.. het is wel sneu maar ja, de baby heeft zelf helemaal niet door wat er gebeurd en het is ook zo gepiept toch! Er zijn idd moeders die dat niet kunnen zien. Hihi dat huilerige heb ik soms ook wel hoor USA, zoals toen bij de eerste echo, pfff.. Maar verder moet ik zeggen dat ik niet zoveel last heb (nog) van erge moodswings ofzo.. Jullie dat gehad? Soms ben ik wel snel aangebrand wat ik normaal gesproken niet zo snel heb! En heb ook wel eens een beetje een huilerig moment maar dat komt maar zelden voor gelukkig. Word wel emo van alles wat met kindjes etc te maken heeft haha! Wat leuk dat jullie het verteld hebben en dat de reacties goed waren!! Is wel spannend he.. mijn ouders reageerden ook wel zo hoor, zo van huh maar komen jullie dan niet in NL wonen of hoe gaan jullie dat doen?? Dat vele plassen heb ik nu niet meer, al een aantal weken dat ik dat niet meer heb, had het eigenlijk alleen de eerste weken! Moet er wel snachts bijna altijd 1 keer uit wat ik normaal gesproken nooit hoef! Maar gedurende de dag is alles wel normaal. Ik voel nu al twee dagen weer heeeeel licht af en toe wat steekjes, misschien dat dit bij bandenpijn hoort?? Mn buikje begint nu ook wel te komen hoor!! Merk jij dat ook al USA? Billie en VMB vanaf wanneer voelden jullie de baby? Ik ben daar zoo benieuwd naar, kan gewoon niet wachten!!!! Woensdag waren we bij de vk, gewogen (nog niets aangekomen), bloeddruk gemeten (Was goed maar ietsje aan de lage kant ook ivm de warmte hier) en ze vroeg of ik wilde of ze het hartje zou proberen te gaan luisteren. Ze zei erbij dat het nog vrij vroeg is om met een doppler te horen dus dat het soms niet lukte, of ik daarom uberhaupt wel wilde proberen. Maar ik was er al helemaal vanuit gegaan dus ik wilde wel dat ze het ging proberen! Mocht ze het dan niet horen, wist ik iig dat het niet gek was. Nou ik ging liggen en zij zoeken met dat apparaatje met gel erop.. Duurde wel ff.. en op een gegeven moment zag ik haar zo knikken en zei ze: Ja ik hoor wat hoor! Wacht even dan zal ik kijken of ik het zo kan krijgen dat jullie het ook duidelijk kunnen horen. En toen op een gegeven moment ja hoor heel in de verte zachtjes hoorden we het hartje eventjes! Dus dat was toch weer even heeeel leuk!! We hoorden ook de navelstreng, of althans.. het suizen van de bloedstroom USA heb jij nog onderzoekjes of dingetjes? Ik pas eind augustus de 20 weken echo en de week daarna pas week naar de VK dus heb nu een hele maand niks Rantje hoe gaat ie nu bij jou?
En, hoe heeft opa gereageerd usababy? En over het moe zijn...idd rond de 16e week kom5 dat helemaal goed. Dan kan je alles weer gewoon doen en voel je je niet meer zo uitgeblust.echt waar. Maar nu is het gewoon vervelend en lastig. Hihi..dat vake plassen..dat wordt erger...op t einde zat ik zelfs aan de 6 keer per nacht. Let wel goed op het uitplassen. Je denk straks dat je klaar bent, maar ik verloor steeds toch weer wat als ik net was geweest. Zo irritant. Van de fysio toen geleerd om even 5 keer heen en weer te wiebelen (van voor naar achter..je bekken kantelen) en niet extra te drukken ofzo. Maar gewoon even wachten. En er kwam altijd nog eem straaltje uit..dus misschien een tip voor straks..en goed rechtop zitten Leuk dat het nieuws nu meer kan worden gedeeld met mensen. En ja, voor de mensen in nl is het wel anders. Maar leuk dat ze zo blij verrast zijn! Over het voelen van de baby. Ik heb het even opgezocht (hou een dagboekje bij) en op 3 december voelde ik hem. ( en op 19 december mijn man) en op 23 december was ik 20 weken. Ik vergeleek die eerste plopjes met t gevoel wat je misschien wel kent als je een trillende spier hebt. Bijvoorbeeld in je been...dat gevoel..maar dan fijn..haha.. Wel hier melden hoor als je hem hebt gevoeld. En ook die steken zijn normaal en is bandenpijn ja..als je veel last hebt, lekker een kruik erop. Dat kan wel schelen. Jammer dat het zo lang duurt voordat er weer een nieuwe afspraak is. Maar wel super kick dat je het hartje hoorde. Ik heb dat geluid toen opgenomen met mijn telefoon. Vind t wel leuk om af en toe jullie buiken te zien hoor..voor de groei..haha..vinden jullie t leuk om die van mij te zien? Haha..ik vraag t maar, omdat ik t niet zo neer wil zetten. Tis tenslotte een topic over prolactine. A.s. dinsdag moet ik bloedprikken, maar heb goede hoop. 30 juli heb ik de afspraak. Met de kleine gaat het goed nog steeds. Lacht veel meer en kan nu ook soms 45 min lekker wakker in de box of reiswieg liggen. Dus dat is fijn, wamt hij slaapt niet zoveel overdag. Dus dan heb ik toch even mn handen vrij. Nou ik ga genieten van t mooie weer hier..erg warm, maar ik vind t heerlijk.
Hi meiden! Iedereen reageerde zo leuk, opa was in dikke tranen. Zo lief! Wel hebben mijn ouders even een dip gehad, omdat het besef er echt is dat ik niet in NL ben als ik beval. Maarja ze moeten waarschijnlijk gewoon even wat tijd om eraan te wennen. Mijn broertjes reageren ook zo leuk! Erg blij mee. Op het werk ga ik het dus nog even niet vertellen, want over 6 weken krijg ik promotie. Denk niet dat ik het nog 6 weken voor mij kan houden hoor, maar hoe langer hoe beter. Hier gaat het verder goed, alleen moe en af en toe duizelig (vooral in de metro ). Komende vrijdag 13 weken echo, ben benieuwd! Ik had voordat ik zwanger werd al af en toe dat trillende spier gevoel in mijn baarmoeder (ben daar zelfs 2 jaar geleden maar eens voor naar de dokter geweest, maar ze vond het niet veel bijzonders). Sinds een week heb ik dat gevoel weer iedere dag als ik even rustig zit of in bed lig. Bij mij lijkt het dus gewoon iets geks te zijn met mijn baarmoeder, ik denk niet dat ik echt al iets kan voelen maar het lijkt, als ik het zo op verschillende plekken lees, dat het gevoel vergelijkbaar is. Leuk Meis dat je het begint te zien. Daar kijk ook wel een beetje naar uit, wordt het wat 'echter'. Hier nog niets te zien. Vervelend die moodswings! Maar hoort er inderdaad bij... Leuk zeg dat jullie het hartje hebben gehoord! Moet heel bijzonder zijn. Fijn dat alles goed gaat en wel gek inderdaad dat ze je 'opeens' een maand 'loslaten' he, maar alles is goed dus veel vertrouwen hebben in jezelf. Al moet dat natuurlijk best wel eens lastig zijn. Thanks voor de tips Billie. Ik hoorde inderdaad dat het belangrijk is echt je blaas te legen, omdat je anders een grote kans op een blaasontsteking hebt toch? Vannacht weer 3 keer een dikke bobbel in mijn buik, dus moest er echt een paar keer uit om te plassen :-D. Maargoed, als dat het ergste is he? Ja leuk! Wij hebben nog helemaal geen buikfoto's gemaakt, omdat je echt nog helemaal niets ziet. Maar zodra er iets te zien is kunnen we het gaan delen. Succes dinsdag en heerlijk te horen dat het zo goed gaat met de kleine, geniet ervan!
Hierbij mijn eerste fotootje. Helaas wel na de lunch genomen, dus het lijkt al wat, maar er is werkelijk geen verandering in verhouding met voordat ik zwanger was haha. Gister op de weegschaal gestaan in de sportschool (we hebben er zelf geen), maar nog niets aangekomen. Al ziet mijn lichaam er al wel best anders uit (mn mijn buik).
Mooie foto's trouwens Billie. Super leuk om je zo te zien veranderen . Ik ben erg benieuwd hoe mijn serie eruit zal gaan zien! Jij al foto's gemaakt meis?
Hoi meiden, wauw wat een leuke collage billie!! Ik heb elke keer een andere foto, dus dan zie je het niet zo duidelijk als hoe jij het gedaan hebt Leuk he dat je dan ineens een buikje begint te zien. Hier begint het dus ook echt te komen nu hoor.. Ik ben idd in gewicht ook nog niets aangekomen, wat ik wel apart vond eigenlijk. Maar dat komt straks wel hihi.. Jij zal vast binnenkort ook wat gaan zien USA! Ik zal zo even kijken of ik een fotootje kan uploaden vanaf mn telefoon. Hier ook nog steeds af en toe wat moe en energieloos, maar niet meer dat hele erge. Verder nergens last van behalve de hitte, het is hier nu zo warm pfff! Heb helemaal geen zin ook om te zonnebaden oid.. Heb ook sinds een paar dagen wat licht soort steekjes/kriebel steekjes onderin, misschien is dat een voorteken van dat ik binnenkort de baby wel ga voelen....?! Ik kijk daar zo naar uit!! Maar misschien duurt het nog eventjes want het is denk ik nog wel aan de vroege kant nu. Leuk USA dat je weer een echo krijgt! Ik wil ooookk hihihi! Ah wat fijn dat opa zo lief reageerde..gaat het een beetje met hem? Begrijp wel dat je het op je werk eigenlijk nog voor je wil houden ivm de promotie..! Lastig he.. als je zo een buikje krijgt zien ze het misschien wel haha Hier weet iedereen het nu en ze reageren ook allemaal wel leuk en lief. Als mn baas binnenkomt sochtends is het: Hola, como esta la prémama?! (oftewel: Hoe gaat het met de aanstaande moeder?). Vandaag twee mooie bikini´s geshopt, leuk straks met de dikke buik Gisteren naar de hoofdstad geweest en baby kleertjes gekeken, maar allessss is of jongen of meisje kleurtjes/stijl dus heb gewoon niks gekocht! Waren alleen wat witte sokjes of witte rompertjes maar verder helemaal niks. Dus nou ja dan nog maar ff wachten he Heb jij al wat gekocht USA? Of wacht je het ook nog even rustig af allemaal? Wij hebben wel een kinderwagen al gekocht! Alleen staat deze in NL nog.. heb m via marktplaats, een hele mooie bugaboo! Ben er echt zo blij mee. Een vriendin is gaan kijken en heeft m helemaal goed gekeurd. Zij heeft er zelf ook 1 dus dat is wel handig, kon ze alles even goed beoordelen. Mn moeder wil misschien nog in oktober komen zei ze net tegen me, dat zou echt leuk zijn! Want anders komt ze wanneer de baby geboren wordt maar dan heb je ook niet echt meer tijd met elkaar zoals normaal gesproken.. Ik werk tot eind oktober in principe maar misschien mag ik dan ietsje eerder vast stoppen.. Dan lekker een half jaar vrij. Hoe oud is jullie kindje denk je USA als jullie gaan verhuizen? Billie, hoe is het met de warmte in NL en de kleine? Last van of valt dat mee? XXX