Wie ook prolactine waarde te hoog?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door cindyc, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hier m'n buik afgelopen dinsdag avond, vond m echt groot ineens!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,9 KB
      Weergaven:
      0
  2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    En nog 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      0
  3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh ik zie net dat die ene ondersteboven staat afgebeeld..ook gek!

4. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ohh zo leuk Meis. Mooi buikje hoor en ik zou willen dat ik zo een lekker kleurtje heb haha. Wat leuk dat je baas zo reageert, dat moet een heel fijn gevoel geven. En wat betreft je moeder, ik herken dat helemaal. Mijn moeder wil ook graag iets vaker langskomen, maarja het is iets lastiger van NL naar West-Amerika dan naar Spanje, maar we komen er vast uit. Doe lekker wat je het beste lijkt, lijkt mij heel fijn om haar af en toe om je heen te hebben zodat zij het ook 'echt' kan volgen. JA het lijkt inderdaad nog wel wat vroeg om wat te voelen, maar het komt bij jou wel al echt heel dichtbij. Geniet ervan, ik kijk er ook zo naar uit.

Wij hadden vandaag de 12 weken echo en alles was goed! Heel goed gevoel :). De baby was hyperactief, dus ze moest moeite doen om de nekplooimeting te doen maar dat is gelukt en dus met goede resultaten. Volgens de echo ben ik vandaag 12 weken en 4 dagen, dus daar heb ik mijn banner maar even op aangepast. Dat houden we dan maar aan.

De opa van mijn man is heel wisselvallig, hij is er ook niet altijd helemaal meer bij. Vorige week hebben we nog even gebeld en toen vroeg hij wel heel lief op het einde... en hoe gaat het met jou? Voelt goed dat we het zo gedaan hebben.

Ik wacht net als jou even de 20 weken echo af voordat ik kleertjes ga kopen. Wel heb ik al wat via de post gekregen van vrienden, dus dat is super leuk. Wordt wel een beetje echt zo. Ohh ik zie net dat jij je 20 weken echo al over minder dan een maand heb. Wat fijn, komt al dichterbij!

Ik heb ook al zitten kijken voor een kinderwagen haha. Leuk he?! Ik denk dat wij voor de Joolz day gaan, lekkere hoge wagen (mijn man is nogal lang). Ik denk dat wij hem ook in NL kopen als we daar zijn in september en dan de onderdelen die we de eerste maanden gebruiken opsturen. Ik zal vlak voordat we teruggaan ook ff op marktplaats kijken, koopje zou natuurlijk mooi meegenomen zijn. Gekke is dat als we het in NL kopen bij een babywinkel het nog steeds goedkoper is dan om het online in the Joolzshop te bestellen en te laten versturen. Kan het ook nog even in het echie zien voordat ik zo een smak geld betaal. Maxi-cosi kopen we wel hier. Ik heb ook gekeken naar de Bugaboo en volgens mij is dat redelijk om het even met de Joolz. Joolz is alleen iets meer mijn smaak. Btw kinderwagens in Amerika vind ik echt niks haha.

Ons kleintje zal rond de 8-10 weken zijn als we terug gaan naar NL. We gaan dus ook echt niet veel uitgeven aan spulletjes hier, dat ga ik wel compenseren in NL hoor haha. Mijn vriendinnen met kinderen gaven ook aan geen wieg oid te kopen, maar een goede kinderwagen want daar lagen die van hen ook vaak in te slapen, dus dat advies volg ik maar op. Ik zal trouwens ook wat ouderschaps/onbetaald verlof opnemen na mijn zwangerschapsverlof ivm de verhuizing etc. Ik denk dat ik ongeveer na 5 maanden of ook na 6 maanden weer aan de slag ga. Wat een heerlijk vooruitzicht he?!

Nog nieuws bij jullie Rantje? En hoe is het bij jou Billie?

5. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Leuk om jullke buikjes te zien zeg. Vooral bij jou kan je het goed zien meis!! Heel gaaf.
    En fijn dat ue baas zo leuk reageert elke keer.
    Hoe lang moet je het nog stil houden vanwege je promotie usababy?
    Ja wij hebben ook nios gekocht tot de 20 weken echo. Ook uit angst, want stel dat...daarna ben ik wel los gegaan hoor..haha..ml reageerde toen met;je doet net alsof het de laatste keer is dat je voor hem kan shoppen...haha..neeee..maar wel de eerste keer! ;)

Ik ben vandaag naar de endocrinoloo geweest. Mijn waardes zijn nog nooit zo laag geweest!! Dus vandaar ook de menstruatie. Zo fijn. Ober een half jaar mag ik weer terug, ik zal waarschijnlijk wel zo'n 15 jaar in totaal aan de medicijnen moeten bkijven schat hij..dat vind ik wel flink. Maar goed..als dat nodig is dan doen we dat. En ik heb er gelukkig geen last van dus dat is fijn!
    Al met al positief nieuws dus. Zo blij mee..in principe hoef ik pas in 2016 weer een mri.
    Zo fijn allemaal.

Met de kleine gaat het goed. Durf voorzichtig wel te zeggen dat we een soort van ritme hebben. Hij slaapt s avonds rond 20.30-21.00 uur. Maak hem wakker om 23.00 voor zn laatste fles en dan slaapt hij tot 6.00/7.00 uur.
    Heerlijk dus!
    Over een maandje moet ik alweer werken. Dan zit ik vanaf april al thuis, maar zo voelt het totaal niet. Gek he..
    Jullie hebben dat nog voor de boeg allemaal. Leuke tijd hoor!
    Tot snel!

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi, ben ik weer eens hoor! Beetje druk de laatste tijd op het werk en een slecht werkende wifi thuis dus dat schiet ook niet op..
    Hoe is het met jullie allemaal inmiddels??
    USA krijg je al een beetje een buikje te zien en heb je nog controles oid gehad?! Hoe voel je je inmiddels? En Billie hoe voel jij je en alles ok met je kleintje? Dat ritmer klinkt goed hoor, hopen dat het zo blijft doorzetten..!! En top dat de waardes goed waren bij de endo! Werden jullie waardes ook niet meer bekeken tijdens de zwangerschap? Bij mij zei de gyn dat dit niet hoefde omdat het dan zn eigen gang gaat zegmaar, en aangezien mijn waarde nooit erg hoog is geweest zou dit geen probleem zijn.. Mijn schildklierwaardes maak ik me nog wel een beetje druk om want ik vind ze nog steeds iets aan de hoge kant. Ze liggen binnen de grenswaarden maar echt NET.. Dinsdag heb ik een afspraak bij de endo dus dan ga ik het wel nog even aangeven dat ik me er niet fijn bij voel, ook al vind zij het goed zo..
    Wat sneu trouwens van de opa van je man USA, en dat ie zo lief reageerde.. hoe gaat het nu met hem?
    Ja mbt de kinderwagens, het zijn hele smakken geld :) Maar ben super blij met mijn tweedehandse bugaboo, 400 euro en is zo goed als nieuw. Ook precies de kleur die ik wilde, antraciet met gebroken witte kap. Gelukkig kon mn vriendin m eerst bekijken want het is idd ook raar om zomaar iets te kopen zonder het eerst gezien te hebben, al helemaal als het tweedehands is hihi.. Hebben ze geen joolz in USA? Hier hebben ze wel bugaboo maar niets tweedehands, en vind ze nieuw eigenlijk wel een beetje aan de dure kant.. Idd de andere kinderwagens vind ik allemaal lelijk haha! Zijn gewoon anders dan in NL ofzo...
    Verder met mn buikje hier alles ok, mensen beginnen het nu ook echt te zien en op mn werk krijg ik ook veel opmerkingen en zijn ze allemaal heel lief (oh heb je zin in ananas, wacht ik haal het even!! etc..). Heb ook hier en daar al wat kadootjes gekregen dus dat is echt leuk! Vooral als je hier zo zonder familie en echte vriendin zit. Dat is inderdaad jammer USA dat je zo ver weg zit want dat maakt het wel moeilijker om zo even heen en weer te reizen. Ik merk dat het zelfs bij mij al lastig is terwijl ik maar op 2,5 uur vliegen zit. Mn broers zijn hier nog nooit geweest bijv! Echt erg hoor. Mn moeder komt half oktober (hopelijk mag ik dan al stoppen met werken of ik vraag vrij) en dan begin november willen wij nog twee weekjes naar NL om o.a. de wagen op te halen en nog wat dingetjes te kopen en fam. te zien enzo..
    Wel een apart idee he USA dat als je kleintje 8-10 weken is, je dan weer naar NL gaat! Ook wel super leuk voor de opas en omas hoor. Dat zal bij mij wel moeilijk worden dat we elkaar dan weinig zien.
    Ben nu aan het werk dus ga gauw weer ff verder :)
    Fijne avond allemaal!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Dag dames.. mag ik me vast voorzichtig aanmelden hier? Ik had dinsdagavond ineens lekkende tepels. Schrok me dood, had gehoopt dat ik ergens mee geknoeid had maar dat was dus niet zo.
    De huisarts kneep in beide tepels na uitgebreid borst onderzoek en uit beide tepels kwam melk. Ze vroeg of ik misschien zwanger kon zijn.. gezien mijn tempkaart en negatieve test die ochtend lijkt me dat onwaarschijnlijk. Zodra ik zeker weet dat ik niet zwanger ben moet ik bellen om prolactine te prikken.
    Wij zijn door de fertiliteitsarts uitgebreid gecontroleerd behalve dan de prolactine. Ergens baal ik daar nu van, we zijn ruim twee jaar verder en in de tijd twee miskramen. Mijn onderbuik zei al dat er iets was en ik heb het vermoeden dat dit bevestigd gaat worden.

Voor nu ben ik lekker een weekend weg om mijn gedachten te verzetten. Maandag meer :)
    Fijn te zien dat er zwangeren zijn in dit clubje, geeft me moed. Fijn weekend. :)

8. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He logan ik heb dat een aantal maanden ook gehad maar mijn prolastine was in orde dus hoeft niks te betekennen. Xx

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoop voor je dat de uitslag mee zal vallen, er is zeker wat aan te doen hoor (al dan wel met medicatie). Kan best daar door komen dat het moeilijk is zwanger te raken, maar had je toevallig ook een onregelmatige cyclus daarbij of dat niet? Succes!

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd. Aan de ene kant zal ik blij zijn dat er iets gevonden word, aan de andere kant hoop ik gewoon gezond te zijn natuurlijk.
    Ik had een onregelmatige cyclus tot de vorige miskraam.. We zullen het zien. Morgen de huisarts maar terug bellen. :)

11. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Dag dames,

Poos geleden, ondertussen na kuurtje primolut gehad te hebben wel iets van soort bloeding gehad maar voor mijn gevoel geen 'echte'.
    Ook daarna bij de gynaecoloog geweest en inwendig onderzoek gehad.
    Hierbij bleek mijn baarmoederslijmvlies minimaal te zijn wat ik begreep en er was ook geen eisprong op komst.... Zei de gynaecoloog.
    Nu wilde ze me doorsturen naar de fertiliteit maar ivm vakantie is er patientenstop :( nu moet ik donderdag weer terug naar gynaecoloog en wil ze nog x kijken of mijn lichaam nu toch iets doet na de primolut. Zo niet word ik doorgestuurd... Ff kleine update vanaf hier dus..

Logan ik had echt zwaar lekkende borsten..hoop voor je dat t meevalt. Bij mij hebben ze vorig jaar een macro prolactinoom vastgesteld oftewel hypofysetumor... Die is nu zo goed als onder controle;prolactine gehalte althans.. Nu wil de rest nog niet echt meewerken :( menstruatie/eisprong...

Hoop dat het met de rest van de dames goed gaat met de zwangerschap ;) geniet van de zwangerschap!

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nou, balen Rantje.. Dus nu moet je eerst weer wachten op een afspraak daar.. Hopen dat dit alsnog een beetje snel gaat komen.
    Die lekkende borsten heb ik nooit gehad, maar mn waarde was dan ook niet onwijs hoog. Maar heb wel vaak een wit puntje op mijn tepel, een soort opgedroogd korstje, lijkt wel alsof het melk is. Had dit een paar weken terug best erg maar dat kan nu ook aan de zwangerschap liggen, geen idee.

13. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi Meiden,

Ja sorry ik ben ook veeeel te lang weggeweest. Nogal hectisch allemaal met opa in NL en ook visite uit NL hier. Opa gaat niet goed, mijn man is vorige week 3 dagen naar NL gegaan om hem nog te zien en afscheid te nemen. Heel onwerkelijk natuurlijk, maar hij was heel blij dat het kon.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik heb nog steeds geen noemenswaardige klachten, dus ik ben dik tevreden :). Uiteraard voel ik gerust mijn borsten af en toe en is begint mijn buik een klein beetje te bollen, maar dat valt allemaal nog erg mee. Ben van plan het eind volgende week op het werk te vertellen, dus dat gaat goedkomen zo.

Wat fijn Billie dat de waardes zo goed onder controle zijn! In ieder geval slaat de medicatie goed aan. Wel vervelend dat je het inderdaad nog zo lang moet slikken, soms is het beter dat je zulke dingen gewoon niet weet haha. Gelukkig zie je dagelijks het resultaat heel dicht bij je dus dat moet ook wel weer heel veel teruggeven. Lijkt mij heel gek als je verlof 'opeens' weer over is. Geniet er lekker van de laatste weken!

Goed te horen dat het bij ook ook lekker doorrommelt Meis! Ik ben alleen nog een controle gehad bij de verloskundige. Mijn baarmoeder zit nog heel diep, dus ze had veel moeite om het hartje te vinden. Uiteindelijk na echt een half uur en een tweede verloskundige is het wel gelukt (jeeh!). Volgende week donderdag gaan we weer heen en dan gaat het hopelijk wat gemakkelijker. Wat jammer inderdaad dat je familie nog niet erg reislustig is geweest, gelukkig komt je moeder wel. Dat moet heel fijn zijn! Mijn broer komt volgende week met zijn vriendin (de eerste familie van mijn kant). Kijk er erg naar uit, mijn moeder komt ook nog wel een keer voordat ik ga bevallen denk ik. Het zal inderdaad wel lastig zijn daarna omdat niet iedereen dichtbij is, maar het zal ook wel weer zijn charme hebben denk ik. Je kan lekker cocoonen met je eigen gezinnetje :). Je 20 weken echo komt ook al dichterbij, spannend! Houdt je ons op de hoogte?

Hi Logan, welkom!! Onzeker is het he en vervelend ook. Heb je inmiddels al uitslagen binnen? Het kan inderdaad meerdere dingen betekenen, maar bloedtesten zouden snel uitsluitsel moeten geven. Ik had ook een onwijs onregelmatige cyclus, wat ik niet had voordat ik de pil slikte. Gelukkig kan je zien aan Meis en mijzelf (weet niet precies meer hoe het bij jou is gelopen Billie) dat het opeens heel snel kan gaan. Toen ik eenmaal wist wat er aan de hand was en de medicijnen slikte was ik heel snel zwanger. Ik duim voor je (uiteraard vooral dat het gewoon iets tijdelijks is en je niet de medische molen in hoeft)!

14. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier gaat alles super goed. Al twee nachten nu dat hij van 23.00 tot 8.30/9.00 uur slaapt! Zoveel uur sliep ik zelfs niet eens tijdens de laatste periode van mijn zwangerschap! Whoeehoeee..haha..en de kleine is van de week weer goedgekeurd op het consultatiebureau. Is nu 6,2 kg en 63 cm. Gaat zo snel..dat echte kleine is er zo snel van af!
    Maar het gaat dus super hoor..tuurlijk wel eens momenten die wel pittig zijn. Of gewoon lastig. Merk dat tijd voor jezelf of samen gewoon veel minder is. En natuurlijk weet je dit wel van te voren, maar is het toch anders als je het ervaart. Niet dat het zo vreselijk is, maar als je dan s avonds eindelijk op de bank zit ben je soms te moe om ook nog gezellig voor elkaar te zijn..als je begrijpt wat ik bedoel! ;)
    Of gewoon eens lekker lang te douchen..hihi. Ik vond de vorige keer dit artikel; Wat niemand je vertelt over de eerste drie maanden als moeder | Babyblog
    Niet alles is helemaal herkenbaar, maar in grote lijnen wel! hihi..
    Maar ik voel me dus super. En weer netjes ongesteld geworden. Lijkt dus nu echt regelmaat in te zitten, twee keer 29 en deze keer 30 dagen. Bizar...

Ik ben nog wel gecontroleerd tijdens de zwangerschap. Om de 3 maanden een bloedtest en ogentest. De waardes liepen wel op, maar niet extreem. Dit kon bij mij wel het geval zijn, omdat ik natuurlijk wel erg verhoogd was in het begin. Maar gelukkig was dit niet het geval. Al was het wel gek om die waardes te horen tijdens de zwangerschap, wetende dat ik eerst zo blij was dat het zo laag was en nu ging het weer omhoog. Tuurlijk wist ik dat dit een ander proces was, maar toch..
    Hoe was je afspraak bij de endo Meis? Nog over je waardes van je schildklier gehad?
    Spannend dat je 20 weken echo nu bijna al is! Gaat toch weer hard he, dan zit je al op de helft!
    Lief dat ze allemaal zo goed voor je zorgen op je werk.

Vervelend dat je nu moet wachten Rantje. Ik denk dat je aan de clomid moet gaan. Ik herken echt zoveel van jou..zo herkenbaar allemaal! Succes morgen bij de gynaecoloog.

Vervelend dat het echt slecht gaat met je opa van je man Usababy. En spannend dat je het gaat vertellen deze week! Is zo'n leuk moment!
    Is die promotie al bekend??
    Fijn dat je je verder goed voelt!

En hoe was je uitslag Logan??
    Bij mij is het niet zo snel gegaan als bij Usababy..maar dat is per persoon zo verschillend. Helaas is daar geen peil op te trekken. Maar ben benieuwd of je uitslag mee of tegenviel.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn uitslag komt vandaag binnen en word beoordeeld.. morgen kan ik bellen. Had vanmorgen al gebeld, ben zo nieuwsgierig! Wat ik me afvraag, is er altijd sprake van een prolactinoom of kan het ook elders van komen?

Wat balen Rantje, patiëntenstop.. Door de vakantie periode duurt alles langer he.

Dankje usababy. Sterkte met je opa.

Ik ben benieuwd Billie. . Wacht het wel af. Er is natuurlijk ook nog kans dat er niks aan de hand is. :) lekker dat je weer kan slapen! Hihi leuk stukje.. geniet ervan!

16. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nee er hoeft niet altijd sprake te zijn van een prolactinoom. Toen ik voor de tweede keer een mri had gekregen was de tumor niet meer waarneembaar op de scan, maar ik was nog steeds verhoogd.de arts zei toen dat een schilfer van een halve mm al invloed kan hebben. Ben benieuwd naar je uitslag!!

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoeft idd niet altijd een prolactinoom te zijn, als de waarde al maar iets verhoogd zal zijn kan dit al invloed op je cyclus hebben en kan duiden op die lekkende borsten! Bij mij was het uiteindelijk ook niets ergs en al na een maand medicijnen was de waarde super veel gedaald. Ik had dan daarnaast ook ineens een traag werkende schildklier waar ik medicijnen voor kreeg, dus denk alles samen er voor zorgde bij mij dat mijn cyclus zo slecht verliep.
    Ben benieuwd naar de uitslag Logan!
    Billie kan me wel indenken dat het raar is dat je daar nu weer ´mee bezig moet zijn´ zo na de zwangerschap, maar als het maar goed blijft gaan met de waarden en je iig een goede cyclus hebt is dat al een heel fijn idee! Wat super dat jullie kleintje zo goed doorslaapt :D Ik ben idd ook wel eens ´bang´ voor het feit dat je straks ineens zon ander leven krijgt, dat je nooit meer zomaar spontaan met zn tweetjes even weg kan, of lang uitslapen zonder zorgen, etc etc.. Maar je krijgt er ook weer zoiets moois voor terug! Het zal wel even wennen worden :)
    USA mooi dat t zn gangetje gaat! Hier ook geen klachten eigenlijk, das wel super fijn, ben ook helemaal niet meer zo extreem moe als in het begin dus dat scheelt ook een heleboel.. Heb jij al een beetje uitgezocht hoe het daar zit met zwangerschapsverlof en uitkering etc? Ik heb dat van de week gedaan.. Blijf wel werken tot einde seizoen, eind oktober. Dan ben ik standaard tot eind April vrij dus al met al hoef ik niet met verlof of wat dan ook.
    Ik kan ook na de zwangerschap dan 16 weken doorbetaald krijgen, dus dat is wel een fijn idee.
    Wat sneu van je man zn opa.. Is altijd zo vervelend als je zo ver weg zit. Mijn oom is overleden een paar dagen geleden en morgen is de begrafenis, daar kan ik dan ook niet bij zijn. Daar baal je dan wel van op die momenten. Fijn dat je moeder ook nog komt!!! En eerst je broer dus nog!
    De afspraak bij de endo ging goed, ze zei ja hoor alles prima, kom over twee maanden maar weer terug voor controle. Ze heeft me ook gewogen en weeg al 3 kilo zwaarder vergeleken met het begin! Whaa haha! Ach ja het moet toch een keer beginnen dat aankomen.. ;)
    Maar vind het wel apart want ik zit net bij de bovengrens qua waarden en zij zegt dat het gewoon goed is zo. Ik heb gevraagd: Weet je het zeker? Moet het niet iets omlaag voor de zekerheid? Maar ze zei van niet en dat ik gewoon op deze dosis kon blijven zitten.. Nou ja dan zal dat wel, zij zal het wel beter weten denk ik!
    Nu weer aan het werk... :( Voel mn kleintje nu dagelijks tikjes geven dus dat is wel erg leuk!! Voel het nu zelfs wanneer ik zit (tijdens het werk), terwijl ik het eerder alleen voelde als ik rustig lag en me er echt op concentreerde zegmaar..! Nog een paar weekjes USA en dan zul jij het vast ook gaan voelen! Bij mij begon het in week 17 dat ik het voor het eerst merkte.
    Nog twee weekjes en dan....20 weken echo, spannenddddd!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Nou ik kom weer afscheid nemen.. De waarde was normaal. Als het pussig of bloederig wordt moet ik terug komen. Aan de ene kant erg opgelucht, aan de andere kant snap ik er niks van. Maar goed.. Afwachten.
    Succes meiden. :)

19. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat fijn Logan! Ik hoop dat je snel zwanger wordt of er inderdaad snel een oorzaak wordt gevonden. Heel vervelend dat het lichaam zo een gecompliceerde puzzel is...

Rantje, sorry had vorige keer je hele reactie over het hoofd gezien. Hoe was het donderdag bij de gynaecoloog? Wat is precies de vakantieperiode bij de fertiliteit arts? Ik hoop dat er nu toch echt snel meer duidelijkheid voor je komt. Het is wel fijn dat de gynaecoloog je snel weer kan zien, maar het voelt niet helemaal lekker, dat snap ik helemaal.

Ja ik hoor dat ook van mijn vriendinnen Billie! Douchen en 'me'/'us' time is even helemaal niet aan de orde, maar moet je wel af en toe afdwingen hoor. Wat fijn, en waarschijnlijk onwerkelijk, dat je cyclus zo regelmatig is! Ook alles goed met jullie mannetje?

Wat heerlijk Meis dat je zo lang verlof hebt en dus lekker bij de kleine kan blijven straks! Wat leuk lijkt mij dat inderdaad dat je de kleine gaat voelen! Ik heb nog niet eens een gevoel waar het zit haha. Mijn blaas voelt nog steeds heel hard s' morgens en ik heb geprobeerd mijn baarmoeder te vinden, maar nog zonder succes :). 3 kilo is toch hartstikke ok voor nu? Ik ga donderdag weer naar de verloskundige en mag ik weer op de weegschaal. Vorige keer was ik ietsjes afgevallen, maar dat zit er nu zeker weer aan hoor, ben benieuwd (wij hebben geen weegschaal thuis).

Helaas is van de week de opa van mijn man overleden. Het is een fijne gedachte dat mijn man op het juiste moment naar NL is gegaan om afscheid te nemen. Komende week is de begrafenis, maar wij zijn dan gewoon aan het slapen. Zo apart! We gaan er wel op onze manier bij stilstaan hoor.

Verder gaat het hier nog steeds goed. Van de week mijn werk in NL ingelicht en die reageerden heel leuk. Van de week hier denk ik ook maar. Mijn promotie gaat volgende week zondag in en de dag erna heb ik mijn salarisgesprek. Helaas heb ik echter komende vrijdag een planningsgesprek met een nieuwe klant maar die ga ik nooit bedienen (meeste werk gedurende mijn verlof), dus ik denk dat het een dag van te voren vertel omdat ik mij niet prettig voel bij deze situatie. Ik had natuurlijk liever nog een week gewacht zodat ik alle info zou hebben, maar het is niet anders denk ik.

Succes allemaal weer deze week :-D

20. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Gecondoleerd usa, wat naar. Wel fijn dat je man toch op een goed moment daar is geweest.

Je in de vakantieperiode 'zomers' hebben ze patientenstop. Ben bij gyneacoloog geweest en er bleek niets veranderd. Dus mag nu 10 sept naar de fertiliteit. Oftewel dit is de afdeling waar je normaal ook terecht komt als t niet lukt om zwanger te raken. Beginnen we dus weer opnieuw daar... Eerst intakegesprek en nu word mijn man ook meteen gecheckt dat dan weer wel.. Geduld... Zal weer bloedprikken worden en echo alles van voor af aan.

Deel Deze Pagina