Cd 10 is ook best nog wel vroeg om iets te kunnen zien. Dus cd 15 is hopelijk beter nieuws. En de eitjes groeien snel hoor..dus het kan een dag of 2 dagen later zomaar opeens zijn dat ze op springen staan. Ik heb ook 1 keer ovulatietesten gebruikt, maar vond temperaturen makkelijker..fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de clomid. Hou je ons op de hoogte??
Succes morgen Rantje! Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen, dat scheelt alweer. Hopelijk morgen beter nieuws, ik zal voor je duimen. Laat je het weten? Super leuk Billie! Ik denk ook dat als het ons gegund is dat we onze kindjes snel op elkaar willen. Niet te snel, maar inderdaad zo ongeveer 18 maanden ofzo er tussen . Goed dat je het alvast laat weken, over het algemeen hebben mannen even meer de tijd nodig (al is het bij ons andersom haha). Mooi buikje Meis! Je ziet er echt super goed uit. Mijn buik is vergelijkbaar, zal zo even een foto toevoegen. Wij hebben vandaag voor het eerst in een lange tijd geen visite op bezoek in Amerika, dat is ook best even lekker! Maar we hebben ook wel een hele mooie, ongetelijke tijd gehad met iedereen. Komende donderdag vliegen we zelf naar NL voor een 10-daags bezoek. Buiten de vliegreis en jetlag heb ik er erg veel zin. Lekker shoppen voor de kleine en mijzelf. Hopelijk ook een kinderwagen scoren .
Mooi USA!! Bij jou begin je het ook te zien hoor! En nog mooi slank!! Zien mensen het in je omgeving ook? Ik krijg nu veel opmerkingen, wel leuk hoor, ook van gasten in het hotel enzo die me feliciteren haha. Ik voel de baby heel veel bewegen, ook wel erg bijzonder. Hoe is dat bij jou, merk je er ook een beetje een ritme in qua momenten? Heerlijk he het vooruitzich even naar NL te gaan. Ik ga in November, maar werd gisteren gebeld door de vluchtmaatschappij dat alle vluchten voor november gecancelled zijn dus krijg mn geld terug en heb geen vlucht Zo balen! Had al van alles gepland! Dat is weer t nadeel van op een eiland wonen, zoveel mogelijkheden heb je dan niet meer. Ga nu kijken om naar Brussel te vliegen en dan wil mn vader me daar ophalen. Valt nog wel mee qua reistijd. Wat een gedoe.. Verheug me er ook op wat spulletjes daar te kopen! Lekker shoppen bij hema enzo heerlijk. Oh wat spannend Rantje, nu hopen dat er eitjes groeien, maar misschien moet het eerst ook allemaal even aanslaan en wennen aan de clomid. Het komt vast goed meid! Ben benieuwd hoe het verloopt, houd ons maar op de hoogte. Billie, snap wel dat je al over een volgende denkt hihi, ik zou ook niet jaren willen wachten tussen de eerste en tweede. Maar snap dat je man even moet slikken hihi.. komt vanzelf wel! Vriendin van mij heeft nu een kindje van bijna 2 en is nu ook weer zwanger. Terwijl ze er in het begin beiden niet aan moesten denken zo snel weer een baby te krijgen! Ik denk dat die gedachten wel gauw kunnen veranderen. Fijne dag allemaal! X
Ja, tis bijzonder hoe je gevoel over een tweede kan veranderen. Net na de bevalling dacht ik ook echt dat ik nooit meer sex zou (kunnen) hebben en daar nooit meer zin in zou krijgen.. Maar goed..we zien het wel idd, maar als ik dan zo weer die moiie buikjes van jullie zie (jij bent ook super mooi slank zwanger zeg usababy!) begint t toch een beetje te kriebelen. Maar goed, eerst maar eens kijken of ik straks van de arts wel weer groen licht krijg i.v.m. de tumor. Die moeten we ook niet vergeten Leuk dat je naar nl komt usababy. Tis wel koud hier nu hoor. Maar misschien ook wel in jullie woonplaats. Leuk dat je lekker gaat shoppen! In welk gedeelte van nl woont je familie? Jammer van de vluchten meis...frustrerend ook vooral. Brussel is idd ook goed te doen, maar weet niet in welk gedeelte je van nederland je uiteindelijk moet zijn? Leuk hoor al die opmerkingen. Ik voelde de baby jn net begin vooral als ik rustig zat, of s morgens vroeg. Maar na een tijdje voel je hem gewoon constant. Of je nu actief bent of niet, het wordt ook steeds krachtiger allemaal natuurlijk. Nog geen beurs gevoel op 1 plek? Ik kreeg op een gegeven moment echt wel pijn bij mn ribben aan 1 kant. Nou rantje..ik hoop op mooi nieuws voor je vandaag!!
Leuk om jullie reactie's te lezen zo! Hou jullie zeker op de hoogte alhoewel ik voor mn gevoel hier nu soms wel een beetje buiten de 'boot' val nu Kan dus ook niet geheel met jullie meepraten voor mijn gevoel; sorry! Vandaag was er ook helaas geen activiteit te bespeuren in de eileiders Vrijdag nog 1x en dan krijg ik provera? als ik t goed schrijf... En gaan we dosis ophogen naar 100 mg clomid. Mooi slank zwanger hoor USA! Kunt het al goed zien !! Dames succes de komende dagen ook weer !
Geeft niet Rantje, we wijken sowieso wel af van het ´officiele onderwerp´ hahaa... Hoe gaat het nu met je, ben je al met de provera begonnen? Zijn dat spuiten? Wel fijn dat ze er vaart achter zetten! Billie heb nog geen beurse plekken, zo hard zijn de schopjes nog niet momenteel. Voel ze wel goed, ook als ik bezig ben enzo tussendoor. Maar doen geen pijn nog ofzo hihi.. Wanneer begint het echt hard te worden..? Hoe is het in NL USA? Heeeerlijk om er weer even te zijn he? Ik mis het soms echt, gewoon het eten en de winkels zoals kruidvat/hema/Albert Heijn etc.. Pfff.. Ik kijk er ook naar uit nu, heb mn vluchten weer geboekt idd nu naar Brussel en mn vader komt me daar halen en brengt me weer terug. Zijn vrouw woont in de buurt van Eindhoven dus dat gaat dan nog. Dan maar zo Ik heb van mijn oma aardig wat geld gekregen voor de baby, dus wil dan ook in NL wat moois daarvan kopen! Hebben jullie nog tips...?! We hebben nog wel een en ander nodig (bedje, wipstoeltje, wat kleertjes etc etc) maar wil eigenlijk iets kopen waar ik langer een herinnering aan heb! Wipstoeltje etc geef je misschien later weg. Ik dacht aan zon mooie deken van Koeka bijv. die kun je ook nog voor een tweede kindje gebruiken en voor als ze wat groter zijn misschien ook nog. Maar twijfel nog! Deze week gaan we verhuizen naar ons nieuwe appartementje, echt zin in! We hebben wat gevonden en het is helemaal naar mn zin! Best wel dicht in de buurt van waar we nu wonen. Dan kunnen we eindelijk aan de baby kamer een beetje gaan beginnen! Mn vader komt maandag met zn vrouw dus het wordt even erg druk nu.. En heb maandag ook afspraak met de vk voor uitslag van het bloedprikken op suiker en nog wat andere dingen. Jullie nog nieuwtjes verder? Liefs
Bij mij werd het rond de 30 weken echt pijnlijk. Echt zo'n plek onder mn ribben links. Kan het nog steeds aanwijzen Later als de baby wat vaster ligt is dit anders, en zeker als hij wat meer gaat zakken en niet meer zo hoog ligt. Je treft het met het weer hier usababy. Lekkere nazomer hier voor nl begrippen. Ben benieuwd wat je allemaal hebt geshopt. Fijn dat de vlucht naar brussel wel js gelukt meis. Ga je alvast knline kinken wat je wil gaan shoppen in die leuke winkels hier? Hoop dat je uitslag morgen goed is en succes met verhuizen. Heb je al een idee voor de babykamer? Voor die blijvende herinnering...je kan bijv iets laten naschilderen straks van het geboortekaartje. Bijv een kapstokje, schoentjes, een klok. Of iets van gips met t handje en voetje..of een mooie professionele fotshoot laten doen van het geld? Het eerste pakje er van kopen als je nog geld over hebt? Onze vakantie zit er weer op samen. Morgen weer aan de slag en gaat de kleine weer naar de opvang. Maae goed, 3 weken werken en dan weer een week vrij. Het onderwijs is zo slecht nog niet..haha Met die kleine gaat het nog steeds super, ruim 7,2 kilo en 65 cm. Slapen overdag vindt hij over t algemeen niet zo nodig, maar s nachts gaat het echt goed. We hebben vanaf t begin ook dit ritme geprobeerd aan te leren en dat lijkt gewerkt te hebben. Zo fijn! Hoe was het vrijdag rantje? De clomid al opgehoogd?
Heb vrijdag provera meegekregen,dat zijn tabletten. 10 dagen,dan komt er een 'menstruatie' en dan mag ik de clomid ophogen naar 100 mg en op dag 12 voor een echo komen. Zal tegenvallen na 3 wk vakantie weer billie succes morgen! Fijn dat je even vooruitzicht naar nl hebt meis, altijd fijn!
Hi meiden, Wat fijn dat ze er bovenop zitten Rantje. Over een maand zal je dan ongeveer de echo hebben toch? Lees ik dat goed? Heb je last van de provera of is het te doen? Ik begrijp je volledig hoor, we zijn behoorlijk off topic... oh wat lekker idd Billie. Onderwijs is zeker zo slecht nog niet helemaal als je een kleintje hebt . Wat goed dat hij al echt in zijn ritme zit, dat scheelt de helft lijkt mij! Leuk meis! Mijn schoonmoeder vroeg ook wat ik wilde hebben en zij wilde graag de kinderwagen geven. Ik vind dat wat teveel (voelt een beetje als overkil), dus ik gaf aan dat ik graag iets blijvends wil hebben als een bestekje (met naam en datum) of een armbandje. Daar gaat ze over nadenken. Ik wilde niet echt een gebruiksvoorwerp vanwege dezelfde reden als jij aangeeft. Die van ons is ook lekker aan het trappelen hoor, maar doet idd nog geen pijn. Wel vind ik het heel raar en een beetje een vervelend gevoel als ze aan het draaien is. Voel je echt zo een kontje gaan haha. Met mij gaat het allemaal nog hartstikke goed. Wel even lastig met de jetlag (9 uur tijdverschil), maar dat overleven we ook wel weer. Heb wel sinds we hier zijn echt last van maagzuur en mijn buik is weer aardig gegroeid, ik hoop maar dat dat maagzuur straks weer afzakt als we weer thuis zijn. Het is super fijn om iedereen weer even om ons heen te hebben en het weer werkt inderdaad lekker mee! Vandaag hebben we een pretecho voor de oma's en ook met de oma van mijn man. Super leuk. Ben erg benieuwd weer! Vanmiddag ook even shoppen voor een kinderwagen en kleding. Het wordt nu toch echt lastig met mijn broeken, gister had ik nog een gewone spijkerbroek aan maar dat was wel een van de laatste keren dat dat kon denk ik. Ik ga nog even genieten van onze vakantie. Tot snel!
He meiden, hoe is het allemaal? even snel een update van mij..haha Hier is het drukke werkende leventje weer bezig. De kleine heeft 4 dagen nu al diarree. Geen koorts gelukkig en drinkt en speelt goed en is flink verkouden. Maar dat zal wel weer over gaan. Hoe was de vakantie in nl usababy?? En hoe gaat het bij jou meis?? En rantje..bij jou al nieuws?? Fijn weekend!!
Hi! Ja heerlijke vakantie. Nu weer terug in het normale ritme, we zijn er bijna weer denk ik. Mijn buik wordt (zover ik kan beoordelen) nu echt groot, echt een gekke gewaarwording. De pretecho was echt heel leuk, mooie foto's aan overgehouden en natuurlijk mooie herinneringen voor de oma's . Daarnaast goed gewerkt aan de babyuitzet. De kinderwagen, hydrofiel luiers, draagdoek etc en natuurlijk heeeeeeel veel kleertjes als cadeau. Maagzuur is trouwens weer over, was echt de jetlag denk ik. Nu lekker een weekje weg, lekker genieten samen. Hoe is het verder bij jullie? Kijk je uit naar je tripje terug naar NL Meis? Hoe is het bij jou Rantje? En Billie ik hoop dat die kleine er snel weer bovenop is en dat hij jullie niet aansteekt natuurlijk!
Hooiii, oh wat vervelend Billie, is de diarree inmiddels al weer over? Welke merken luiers heb jij zoal gebruikt tot nu toe? Of altijd een dezelfde? Vriendin in NL heeft de blije doos voor me opgehaald en daar zat een heel pak pampers in dus die zal ik iig gebruiken hihi maar daarna.. nog geen idee? Oh heerlijk USA dat jullie genoten hebben. De 3d echo was dus mooi? Vond je het niet gek om zo het hele gezichtje etc te zien? Lijkt me ergens ook best eng ofzo..! Ik twijfel nog of ik het in NL wil doen, aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet ivm het bedrag en manlief niet mee gaat naar NL. Dus vind het dan een beetje gek om dat allemaal te bekijken zonder hem ofzo! Heb heeeel veel zin in mn tripje naar NL ja, alleen al in het eten etc... :-D Volgens mij ga ik me daar dan echt volvreten. Leuk he die groot wordende buik! Hier is ie nu ook vrij groot! Mn vader is geweest met zn vrouw en hebben al hele leuke en handige dingen meegenomen (hydrofiel doeken, hydrofiele washandjes, pyjamaatje, sokjes, slaapzakje, thermometer etc)! En kreeg ook een leuke houten MDF boom voor aan de muur in de babykamer. Mn moeder komt nu volgende week dus daar kijk ik ook naar uit en ben dan ook wat dagen vrij gelukkig. Ze neemt voor ons de maxi cosi mee dus dan hebben we al een echt ´baby ding´haha. Welke kinderwagen is het bij jullie geworden USA? De verhuizing was wel even wennen pff en nog steeds is er van alles te doen maar op zich is het nu wel beetje bij beetje meer af. Er moeten nog wat spullen opgehaald worden die nu op het balkon geparkeerd staan. Dat komt de eigenaar deze dagen doen als het goed is. En nog verder met schoonmaken en beetje de spulletjes plaatsen. Dan kan ik mooi met mn moeder het afmaken en daarna gaan we voor de babykamer de meubeltjes kopen. Heb ik ook wel zin in hoor.. En nog een muurtje zacht blauw verven denk ik. Doen jullie nog wat bijzonders in de babykamer USA of dat niet echt omdat jullie gauw weer verhuizen? Wij willen er ook niet teveel aan doen ivm oog op de toekomst. Rantje hoe voel jij je?
dag dames, Ben op dit moment ongesteld, en vandaag begonnen met 100 mg clomid. En mag bij dag 11 weer voor een echo, de 21e dus we wachten t rustig af hoop dat deze ronde aanslaat nu maar goed reken er maar niet teveel op....
@usababy: Leuk dat je die 3d echo hebt gehad. Toch weer even spieken he..en als je dan je kindje echt ziet is dat wel even wennen vond ik hoor, ik dacht echt als eerste: oh..ben jij het nou? Haha.. maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad en je ook geen last meer hebt van maagzuur. Leuk dat je zo hebt geshopt! Kon toen ook niet meer wachten met het inrichten van alles. @meis: jij hebt je tripje nog tegoed! Op welk eten verheug je je het meeste? Snap dat je twijfelt over de 3d echo. Kan je met je man bespreken toch? Misschien zegt hij wel dat je gewoon lekker dat moet doen. dus jullie zijn ook al goed bezig met de uitzet. Wij gebruiken alleen pampers (koop de maandboxen van de wehkamp, die zijn vaak het voordeligst, maar daar hebben jullie weinig aan in t buitenland ) jeb ook wel b merken gebruikt, maar die van t kruidvat lekte hij doorheen en vond ik stug aanvoelen. Die van de appie huismerk zijn ook wel goed. Maar ja..wat ze jn amerika en Spanje verkopen weet ik niet. Zou niet al teveel van nummer 1 kopen. Ik had 3 pakken, maar had daar van over. Bijkopen is zo gedaan, maar teveel is zonde van je geld. Nummer 2 zijn ze ook zo uit..in 3 en 4 zitten ze langer. maar ik weet niet of er ook met die nummers bij jullie wordt gewerkt. verder is een wikkeldoek voor in het begin heel fijn. En niet teveel mutsjes kopen, die hebben ze maar een paar dagen op. Als ik verder nog uitzet tips heb zal ik ze neerzetten..je weet maar nooit of je er wat aan hebt... oh ja..weet er nog eentje..zo'n badinzet. Als je een bad hebt thuis dan. Dat is een ligstoeltje die je in een groot bad zet. Daar kunnen ze al vrij snel in. Is heel fijn want dan kun je het badderen veeeeel langer volhouden. Je baby ligt daarin en jij hebt gewoon je hande vrij en kan er lekker bij zitten in bad of gewoon er naast. Die kleine hier is weer wat beter. Geen diarree meer gelukkig. Groeit als kool. Alweer in maatje 68! Hoop toch dat de 100 aanslaat rantje. Maar ik begrijp dat je niet teveel er van verwacht.
Hello! Spannend Rantje! Je hoort wel vaak toch dat het met 100 wel aanslaat, terwijl het met 50 niets doet. Fingers crossed! Ik heb die boxen inderdaad ook gekregen Meis haha. Mijn ouders hebben ze opgehaald, dus bij ons is er ook een pak pampers maat 1 mee terug gegaan over de oceaan. Ik ben van plan hier veel via amazon te kopen, daar krijg je toch de beste prijzen en ze hebben hier ook gewoon pampers etc. De 3D echo was eigenlijk echt super mooi. Ze hadden aangegeven dat het wellicht lastig zou zijn goed beeld te krijgen, omdat ik toen nog maar 22 weken zwanger was maar het was juist super. Hele mooie beelden van hoe ze aan het duimen is en aan het drinken. Op de foto die we hebben gekregen lijkt het net alsof ze naar ons lacht and haar handje ophoudt. Smelt.... Wij zijn inmiddels ook druk aan het shoppen, we hebben een kinderwagen (Grijze Joolz, gaat deze week op de post), draagdoek, commode, hydrofiel luiers etc. Wij hebben een tweede slaapkamer en die gaan we ook wel voor de kleine inrichten, maar het wordt geen typische kinderkamer omdat het inderdaad maar voor een paar weekjes is. In NL maken we dat wel goed . Gister bij de verloskundige geweest. Alles was goed, lage bloeddruk en weer wat aangekomen (+4.5 nu). Helaas bleek wel dat mijn buik wat te klein is, want ik geloof dat het aantal weken moet overeenkomen met het aantal centimeter en bij 24 weken zat ik maar op 21 cm. Aangezien we over 2 weken al een groeiecho hebben ivm de marginale insertie zei ze dat ze dat eerst zou afwachten voordat er vervolgstappen genomen zouden worden. Ik maak mij eigenlijk weinig druk want op de 3D in NL lag ze nog keurig op schema. Daarnaast schopt ze heel veel in het rond, dus ze heeft het vast goed daarbinnen. Ook gaven ze aan dat ik 2 vaccinaties moet krijgen (griep en DTP) en ik word op zwangerschapssuiker getest (volgens mij krijg je dat in NL alleen als er een aanleiding is). Kortom er staat weer veel op de rol. Oh nog wat anders leuks is dat we deze week ook onze doula hebben gekozen (echt Amerikaans!), maar wel fijn dat dat geregeld is. Wat leuk Meis al die cadeautjes! Zo een boom is ook wel echt heel leuk hoor, dat maakt het echt een beetje af. Trek je het wel een beetje zo de verhuizing, zwanger, visite, nog naar NL? Ik moet zeggen dat het mij op dit moment af en toe wel opbreekt. Helaas ga ik nu juist het drukke seizoen in, hopelijk trek ik het allemaal een beetje. Hebben jullie al meer besloten over de toekomst? Hoe zijn jouw bezoekjes aan de verloskundige? Wat fijn Billie dat ie weer beter is en groeit als kool! Moet wel heel snel gaan allemaal zeker? Ga je in een paar maanden van maatje 50 naar 68! Doet ie het verder ook goed?
Spannend Rantje, ben benieuwd hoe je lichaam er op gaat reageren! Kan heel snel gaan met clomid als het goed aanslaat, maar het kan ook wat langer duren voor je de juiste dosis hebt en het allemaal werkt. Duimen maar. Het komt vast goed, je bent iig al een heel eind op weg dus dat is zeker positief!! Billie ik verheug me vooral op patat, drop (al mag ik daar niet veel van eten hihi), stroopwafels, pepernoten etc etc..! Mn moeder is nu hier en heeft gelukkig hier al het een en ander van meegenomen haha dus ik was helemaal gelukkig! Ook weer leuke baby dingetjes gekregen en dingen van ons van vroeger! Waaronder een mapje waar ze haar dagboek in bij hield over de bevalling van mij, zo ontzettend leuk om te lezen. Verder voel ik me goed, merk wel dat het wat zwaarder wordt qua lopen/bukken, mijn benen voelen zwaarder aan. Maar ons mannetje beweegt veel en ik heb verder geen pijntjes of last van dingen dus dat is perfect! Ik ga denk ik voor het begin iig ook pampers oid kopen en daarna zien we wel. Qua badje denk ik dat ik gewoon een los ikea badje zet en dat op tafel doe. Ik vind die standaards met badjes zo duur, die kosten hier wel 60 euro en zo lang gebruik je die niet want als ze wat groter zijn en kunnen zitten dan kun je het ook weer anders doen. Wikkeldoek bedoel je gewoon een dekentje zegmaar? Ik wil denk ik een dekentje voor de kinderwagen hebben en een dekentje voor het bedje. En misschien nog een wikkeldekentje voor op de bank etc. Hoe zit dat eigenlijk in de winter met een kleintje als je naar buiten gaat, wat doe je dan in de wagen? Want een kleine baby kan nog niet echt een jasje etc aan..! USA wat fijn dat de echo zo mooi was! Dat is dan wel erg gaaf. Ik twijfel er nog steeds over haha.. we moeten nog zoveel kopen en uitgeven elke keer ivm verhuizing en baby en dan denk ik pfff laat maar zitten want t loopt zo op allemaal. En aan de andere kant denk ik ach die 70 euro, lijkt me toch ook wel gaaf zo´n moment dat je echt een uitgebreide echo hebt. Lastig Leuk dat jullie ook een doula gekozen hebben, ben benieuwd hoe dat bevalt. Die zwangerschapssuiker test heb ik laatst ook gehad en was allemaal goed. Moest ook een plasje inleveren en verdere bloed controle. Had ijzer gehalte iets laag maar niet ernstig verder. Schildklier ook onder controle zei de endocrinoloog en hoef nu pas terug 2 maanden na de bevalling. As donderdag moet ik weer naar de vk, mn moeder kan dan mee! Hartje luisteren en wat dingetjes bespreken en verder niet veel bijzonders denk ik. Ik ben nu trouwens al bijna 8 kilo aangekomen! Je ziet het niet heel erg dus denk dat t vooral vocht, baby, bloed, vruchtwater etc is. Maar klinkt best als veel hihi, moeten nog 3 maanden. Ik ben ook wel kapot soms hoor want doe veel en rust weinig, nu mn moeder dus hier etc. Maar die helpt ook veel dus das heerlijk, en ben morgen 4 dagen vrij! Dan nog 4 werken en dan vakantie eindelijk! Nog geen plannen voor de toekomst..voorlopig blijven we gewoon nog hier. Jij hebt dus over zon 10 dagen die groeiecho? Spannend! Maar het zal vast wel in orde zijn hoor. Ik heb dan pas 2 december weer een echo (derde en de laatste .....!!). Ik ben benieuwd of de vk kan voelen hoe de baby ligt nu? Ook al draait ie natuurlijk nog, maar uit de schopjes en bewegingen word ik echt niet wijs, ik voel ook totaal niet hoe ie ligt, geen idee en ben daar steeds zo benieuwd naar! Kon jij dat voelen billie en usa heb jij enig idee? Fijne dag!
Mijn prolactine gehalte is ook te hoog. Hij leek te dalen toen ik afbouwde met mijn medicijnen, wat waarschijnlijk de oorzaak was van de hoge prolactine. Maar hij steeg weer, zou kunnen zijn omdat ik in die periode heel veel stress had. De dokter zei tegen mij dat het waarschijnlijk door stress kwam. Op een prolactoom ben ik al getest, en dat had ik gelukkig niet. Maar ik baal er enorm van! Zeker omdat ik zo lange cyclussen heb, ben ik het wachten echt beu. Ook nog is het dan niet eens zeker of je een eisprong hebt gehad met zo'n lange cyclus. Trouwens medicijnen voor een hoge prolactine mag je alleen als je een prolactoom hebt dacht ik, en ze hebben behoorlijk vervelende bijwerkingen had ik gelezen. Vraag mij af of je het ook op een natuurlijke manier kan verlagen, want daar lees ik niks over.
Hi Flowertje2, Welkom. Heel vervelend inderdaad! Ik heb wel medicijnen gekregen hoor, ondanks dat ik geen prolactinoom had. Het heette bromocriptine en had wel wat last van bijwerkingen inderdaad maar niet te erg. Er zijn volgens mij geen natuurlijke middelen om je prolactine gehalte te laten dalen. Wel is het belangrijk geen dingen te doen die je tepels stimuleren voordat je je bloed laat testen, maar verder is mij niets bekend. Hoeveel is je prolactine precies te hoog? Hoe lang ben je al gestopt met je medicijnen? Volgens mij moesten alle meiden hier wel een jaar zo ongeveer gestopt zijn met alle medicijnen (inclusief pil) voordat er echt actie ondernomen werd. Als je vragen heb horen wij het graag en hopelijk wordt je cyclus snel korter!
@ Meis: Haha, ik heb mij ook al enorm tegoed gedaan aan pepernoten etc . Heerlijk! Drop gaat het er toch nog wel goed in hoor, maar wel met mate inderdaad. Leuk he al die herinneringen samen ophalen, mooie periode wat dat betreft ook. Het is nog prima te overzien toch je kilo's? Je was volgens mij, op de foto afgaande, super slank voordat je zwanger werd. Komt weer helemaal goed weer straks. Ik vond de pretecho ook wel heel duur hoor. Gelukkig betaalde mijn schoonmoeder, want die wilde het ook zo graag zien. Beetje mazzel dus wel . Ja volgende week dinsdag zijn we weer aan de beurt voor de echo. Ik ben reuze benieuwd. Ik maak mij niet druk, maar toch wel een beetje spannend. Helemaal omdat het super druk wordt op mijn werk (iedere dag van 8.00-22.00 en 6 dagen per week :-S) en ik dus bang ben dat ik het rustiger aan moet gaan doen, wellicht wel beter ook hoor... Ja volgens mij kan de verloskundige wel voelen hoe het ligt. Soms kan ik het zelfs heel goed voelen hoe ze ligt (echt met kont etc), maar soms ook totaal niet. Ze ligt wel continue overdwars, dus niet in een stuit of koppie naar beneden. Is die kleine van jou ook zo druk continue, ik moest van de week gewoon stoppen met praten op mijn werk want kon mij niet concentreren op wat ik wilde zeggen haha. Hoe is het bij jullie Billie en Rantje??