Wie ook prolactine waarde te hoog?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door cindyc, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha, wat lief dat je daar aan denkt. Van mij mag je je verhaal doen hoor, ik zit al een beetje in mijn 'eigen wereld' dus denk dat ik het wel aankan. Ben inmiddels nog steeds niet totaal klaar met zwanger zijn maar ze mag ook wel komen hoor haha

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Haha :) Precies, ik hoorde ook wel verhalen van anderen aan en soms trok ik me er wat van aan en soms ook niet. Het zegt toch niks! Want bij iedere vrouw is het weer totaal anders :)

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Het was allemaal best heftig en vind het nog steeds wel heel erg wennen, vooral omdat ik nog last heb van mijn lichaam enzo en nog veel slaap tekort kom. Het is ineens zo druk en raar allemaal, Billie zal het wel herkennen..! De maandag dat we echo hadden was ik precies 40 weken. Om tien uur had ik afspraak en heb eerst even aan de ctg gelegen en kreeg daarna een echo. De gyn zag dat ik nog weinig vruchtwater had en zei: Hmm het lijkt mij eigenlijk beter dat je gewoon nu blijft en dat we vandaag gaan beginnen met de bevalling. Ik echt zo huuuuuhhhh, ik had daar geen seconde over nagedacht dat me zoiets verteld zou kunnen worden. Ik werd echt super nerveus en wist niet wat ik zeggen moest! Ik vroeg nog kan het ook vanmiddag of morgen ofzo? Of moet het nu? Hahah. Ze zei ja beter gewoon nu, nu je hier toch bent, En manlief was het daarmee eens. Ze hebben toen een soort touwtje ingebracht met proglandostine ofzoiets om langzaam de weeen op te gaan wekken. Ik kreeg toen een ziekenhuis hemd aan en mocht weer op bed aan de ctg gaan liggen. Man is toen naar huis gegaan om de tassen te halen etc en ik begon ondertussen al wel iets te voelen, beetje ongesteld gevoel. Na zo'n 1,5 uur (had ook vast prikje voor infuus gekregen als ik iets nodig zou hebben) werd ik naar de afdeling gebracht naar mijn 'eigen kamer' waar ik kon wachten op de weeen als het ware. Manlief was weer terug. Na een tijdje begon ik toch wat meer te voelen en dacht ik wat weeen te hebben zo om de 6 minuten ongeveer. Dit hebben we gemeld en toen werd ik naar boven gebracht weer aan de ctg. Daar werd het steeds erger, mede doordat ik niet lekker zat, ik zat vast op een stoel aan die riemen dus kon me geen houding geven! Op een gegeven moment braken min vliezen terwijl ik op die stoel zat. Heel raar gevoel was dat! Ik kreeg toen een danoontje en even later kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven,...ja dus! Had ook echt af en toe flinke weeen. Na een tijdje weer erg overgegeven en toen werd ik weer getoucheerd in een andere kamer. Had 4 cm ontsluiting en mocht dus naar de verloskamer. Het was toen een uur of 8. Ik had zulke vreselijke weeen dat ik het eigenlijk niet hield, ze kwamen super snel en heel erg in mijn rug. Ik kon niet zitten, niet liggen, niks! Ben toen even op zon skippybal gaan zitten maar na 2 weeen hield ik dat ook niet meer en nadat ze me hadden geinformeerd over de ruggeprik (zij stonden versteld dat ik het zo uithield) zei ik jammerend tegen manlief: Ik denk dat ik m toch wil!! Ik had zo gezegd dat ik t liefste dat niet wilde..hihi...Hij zei ja dan doen we dat toch? Dus arts gehaald en even later werd de ruggenprik gezet. Deed helemaal geen pijn en al snel kwam ik super tot rust, heerlijk was dat! Iedereen zei ook jeetje je gezicht is echt helemaal veranderd. Man zag ook dat ik niet meer kon van de pijn. Ik werd weer getoucheerd en had ineens al 9 cm! Ik denk door die laatste sterke weeen zonder ruggeprik achteraf.........Als ik dat had geweten...hihi! Het was 9 uur toen de ruggenprik gezet was en ze zeiden dat we zeker binnen 3 uur de baby zouden zien! Ik voelde vrijwel niets meer en de weeen namen heel erg af. Na een tijdje besloten ze oxytocine te gaan druppelen in mn infuus maar dat deed niets.. Op een gegeven moment was het al 12 uur geweest en ik had om half 12 al volledige ontlsuiting. Ze hebben te lang gewacht.. toen moest toch de gyn er ineens bijkomen en moest Mahdi echt nu geboren worden! Vacuum, knippen, alles om hem er uit te krijgen want door middel van zon sneetje in zijn hoofd en bloedafname zagen ze dat t niet zo goed met m ging. Een van de meisjes drukte keihard op mn buik tijdens het persen en zei op een gegeven moment: Ok bij deze persee moet hij er echt uit! Dus ik perste zo hard ik kon (ook al had ik geen idee eigenlijk wat ik deed). En toen kwam hij er uit. Arme manlief heeft alles van opzij meegekregen en zag dus de vacuum er af vliegen, hoorde alles wat de vk en gyn zeiden tegen elkaar.. was echt naar voor hem! Toen mahdi er uit kwam hebben zij de navelstreng snel doorgeknipt en werd hij meteen weggehaald. We zagen dat ze zijn longetjes leegzogen en hassan hoorde hun zeggen dat hij bloed in zn longen had. Ik had t allemaal niet zo heel erg door maar hassan zei tegen me: Iets gaat er niet goed. Toen werd ik wel zenuwachtig en werd Mahdi weggehaald uit de kamer. Hij ademde nauwelijks. Pas een uur later kwam de kinderarts met het verlossende nieuws dat alles stabiel was en dat hij vruchtwater en bloed in zn longetjes had gekregen bij de geboorte en dat hij daarom niet goed reageerde en ademhaalde. Pffff wat een onzekerheid en angst. Ik werd ondertussen gehecht en man was een luchtje gaan scheppen. En dan lig je daar niet wetende wat er aan de hand is. Ik werd na het nieuws naar beneden gebracht naar mijn kamer en man (Die al die tijd gewacht had) mochten even bij Mahdi kijken en hebben fotos voor mij gemaakt van hem. De volgende ochtend mochten we bij hem hij lag in de observatiezaal in een couveuze maar alles ging inmiddels goed. Ze wilden m slechts in de gaten houden en nog wat dingen controleren. Was een heel mooi en emotioneel moment, voor t eerst mn mannetje bekijken! Smiddags mocht ik hem borstvoeding gaan geven en dat lukte! Hij mocht nog niet bij me op de kamer, dat mocht de volgende dag pas (hij had nl nog een infuusje met antibiotica om infectie te voorkomen ivm de longetjes etc). De 15e mochten we naar huis! Heb nu nog veel last van een beurs gevoel onder en mn hechtingen doen ook nog pijn. Snel rugpijn en erg moe omdat ik overdag eigenlijk niet slaap. Dat moet ik wel gaan doen maar kom gewoon soort van tijd te kort! DE nachten zijn ook erg kort omdat mahdi natuurlijk regelmatig wakker is en het voeden ook een hele tijd duurt. Hoe lang had jij nog last na de bevalling Billie? Ik ben de hele tijd bang dat het niet normaal is maar je kan natuurlijk ook niet na een week je al zo veel beter voelen denk ik, na zon bevalling... Met mahdi gaat nu alles super goed, drinkt volgens mij ook goed en poept errrrrrg veel haha.. Mn moeder komt morgen, echt zin in. KAn wel wat hulp gebruiken! Al doet manlief ook veel (vooral koken, boodschappen etc..). Nu pas weet ik echt hoe het voelt na een bevalling, het is echt een hele aanslag ook emotioneel gezien. Daar moet je echt zo erg aan wennen, en je moet een heel nieuw ritme opbouwen dat duurt denk ik best even.. En dan heb je nog veel bezoek etc.. Maar t is ook zo mooi en bijzonder allemaal! Veel pakketjes en post, super leuk. Binnenkort jij USA, leuk hoor en spannend nu zo dat aftellen he? Heb je nog controles?
    Rantje hou ons op de hoogte met jouw vorderingen. Moeilijk lijkt me dat medische traject, maar iig ben je bezig en zullen er kansen zijn/komen voor je.

4. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ahhh arme Meis, dat is niet helemaal gegaan zoals je verwacht. Wat een heftige gebeurtenissen in een korte tijd! Ten eerste omdat vanalles met jezelf gebeurd maar dan ten tweede dat de kleine bij je weg wordt gehaald. Dat moet echt heel naar zijn geweest. Je moet je echt machteloos hebben gevoeld.

Ik ben wel verbaasd dat ze nog een ruggenprik hebben gedaan bij die ontsluiting, maar zoals je zelf zegt waarschijnlijk was het zo overduidelijk dat je hem nodig had!

Nu lekker thuis, dat moet ook onwenning maar fijn tegelijk zijn en zo heerlijk dat je moeder bijna op de stoep staat. Wat ik heb vernomen van vriendinnen duurt het echt best lang voordat je er weer bent hoor helemaal als het zo heftig is geweest. De meesten hebben vooral heel lang last van de knip.

Veel sterkte bij je herstel en neem lekker de tijd om rustig weer tot jezelf te komen. Daar is deze periode voor en laat je lekker in de watten leggen. En bovenal, geniet van die kleine man met die mooie naam :).

Hier gaat het nog steeds goed, het is rustig. Eergister naar de verloskundige geweest, ze ligt nog steeds met het haar hoofd naar beneden maar op haar zij. Dit is gister op de laatste (zo een raar idee) echo ook bevestigd. Ze wordt nu geschat op 3250 gram, dus hoop dat ze niet te lang meer blijft zitten :). Overal loopt ze iets achter op groei (~5 dagen) maar haar hoofdje is exact op schema. Het is nog steeds onwerkelijk allemaal, zit wel echt te wachten tot ik iets ga voelen, maarja dat kan gewoon nog 3-4 weken duren. Geduld is een schone zaak zeggen ze he?

En Rantje nog nieuws bij jou? En hoe is het bij jou Billie?

5. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Jeetje meis..wat een verhaal. Die weeën overkomen je ook echt he. Je kan er niks tegen doen, maar zodra je die pijn voelt is wel je eerste reactie dat je er iets tegen moet dken, zodat het stopt. Maar je hebt je er goed doorheen geslagen dus. Knap van je!! Voor jullie daarna wel heel lastig dat je jn onzekerheid hebt gezeten over hoe het met hem ging.

Het is idd zo dat je het nu mega druk hebt en je erg moe bent. probeer als madhi (prachtige naam!!) Slaapt dan ook echt te slapen. Het gaat misschien tegen je gevoel in, maar echt..daar knap je dan sneller van op. Of ook al lig je maar even en heb je geen telefoon of tablet enzo. Echt even je rust pakken.
    En ik heb je al gezegd in een ander topic dat je je echt snel beter voelt lichamelijk na de knip. 19 dagen na de bevalling heb ik een mkddag en een stukje van de avond de bruiloft van mijn beste vriendin meegemaakt. Iets waar ik heel graag bij wilde zijn. Op hakken! Haha..
    misschien was dat echt een situatie waar ik mezelf voor heb klaargestoomd, maar ik voelde me toch echt al beter.
    Ik bloedde toen voor t eerst die dag ook niet meer en had geen pijn meer aan de knip. Alleen een beurs gevoel, maar zoveel minder dan eerst.
    maar geef het de tijd en vertrouw erop dat t goed komt. Echt!
    Fijn dat je moeder komt en laat ook lekker voor je zorgen. Straks momenten genoeg dat je er alleen voor staat..nou ja..dat klinkt dramatisch, maar nu wil iedereen voor je zorge en straks word je toch geacht t alleen te doen..haha.

Spannend usababy. Het kan idd mog even duren maar wie weet ook niet. Spannende tijd is het, maar jij klinkt er ook wel lekker nuchter onder.

En hier gaat alles goed. En zal ik er maar een nieuwtje in gooien...we gaan proberen voor een tweede kindje te gaan! :)
    Dinsdag moet ik naar de endocrinoloog en wil t wel even overleggen. Maar denk dat hij niet zal zeggen dat t niet kan.
    Spannend he. Maar weet maar al te goed dat het even op zich kan wachten natuurlijk. Dus we merken t wel ;)
    Fijne dag!

6. zina

zina Nieuw lid

22 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Onlangs ben ik erachter gekomen dat mijn prolactine te hoog is 960 was mijn waarde twee weken terug. Ik ben doorverwezen naar de endocrinoloog maar het zal lang duren voordat ik een afspraak krijg. We proberen al 2 jaar om kinderen te krijgen en loop ook bij de gynaecoloog. Daar hebben ze toen ook bloed geprikt voor bepaalde hormonen en of ik ovuleer en dat was allemaal goed. Alleen hebben ze niet prolactine waarde gecontroleerd anders had ik allang kunnen weten dat dat misschien de oorzaak is van onvruchtbaarheid. Ik menstrueer wel maar onregelmatig. Ik zou in april een iui behandeling krijgen maar dat heeft toch geen zin met mijn prolactine waarde. Wie van jullie weet of 960 te hoog is of valt het wel mee? Normale waarde is tussen 25/600. Kinderwens is zo groot en dit maakt mij nog meer onzeker.

7. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi zina,
    allereerst helaas welkom hier. Vervelend dat ze er niet eerder aan hebben gedacht om daar op te testen. Maar aan de andere kant beter laat dan nooit. Bij mij duurde het ook lang voordat ik bij de endocrinoloog terecht kon. Je wacht al zo lang, elke week of maand is dan teveel lijkt het.
    de waardes worden overal weer anders aangeduid. Bij mij werd gezegd dat rond de 0,5 normale waardes zijn en ik had 5,25 in het begin. Van mijn arts mag ik me ook nooit blind staren op het getalletje, maar dat doe ik altijd wel ;)
    Maar zoals ik het bij jou lees, lijkt het dus mee te vallen en is het licht verhoogd. Maar genoeg om alles qua hormonen in de war te schoppen helaas.
    Heb je ook last van melkuitvloei uit je tepels? Waarschijnlijk krijg je eem tabletje om de waardes naar beneden te krijgen. Dat zou al kunnen helpen. Tegen het onregelmatige helpt dan de iui. Maar vervelend dat dit nu is uirgesteld. Wanneer heb je de afspraak bij de dokter? Bij mij was er snel resultaat in het begin. Dus wie weet hoeft die iui niet uitgesteld te worden.
    Maar de onzekerheid is killing he..

8. zina

zina Nieuw lid

22 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Billie
    Bedankt voor jou reactie. Hoop dat mijn waarde niet te hoog is zoals je zegt. Bij mij komt er niks uit mijn tepels en heb wel menstruatie alleen onregelmatig en soms na 40 dagen of meer. Ik heb wel last van vermoeidheid en lage bloedruk en hoofdpijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de dokter heb gevraagd om bloed te prikken omdat ik altijd zo moe ben. Die heeft een paar kruisjes gezet en ik heb zelf op die formulier nog het een en ander aangekruist. Had ik dat niet gedaan dan liep ik er nog steeds mee. Endocrinoloog moet mij nog bellen voor een afspraak en gynaecoloog gaat mij dinsdag bellen om te bespreken wat we kunnen doen. Dus het is even afwachten. Ik moet zeggen als ik jullie verhalen lees dan voel ik dat ik niet alleen ben met een kinderwens en het doet goed om succes verhalen te lezen en hopen dat ik dat ook mee mag maken.

9. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi meiden,

Hier alles nog alles erg rustig! Geduld, geduld, geduld :)

Hoe is het nu bij jou Meis? Alles goed met de kleine man?

Rantje? Alweer even niets gehoord, ik hoop dat je nieuws hebt.

Zo leuk Billie!! Wij denken ook dat we snel weer voor nummer 2 willen gaan, maarja eerst maar eens kijken hoe het met 1 gaat natuurlijk haha. Leuke en spannende periode weer! Ben benieuwd wat de endocrinoloog zegt.

Welkom Zina! Ik denk dat mijn afwijking een beetje op dezelfde hoogte als die van jou, dus niet extreem maar erg genoeg om niet regelmatig ongesteld te worden. Bij mij werd het ook met een andere maat gemeten overigens. Maar zoals je ziet inderdaad, met de juiste arts en medicijnen is alles mogelijk :). Ik hoop dat je snel terecht kan bij de arts.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Welkom zina, volgens mij is jouw waarde geen extreme verhoging en kunnen ze het hopelijk met bijvoorbeeld medicatie weer op peil brengen. Zo hebben ze het bij mij ook gedaan en dat ging heel erg snel. Je zal dan misschien ook weer een regelmatigere cyclus krijgen en kans op eisprong! Hopelijk kun je snel geholpen worden.
    Billie: ja het had echt even tijd nodig maar langzaam aan begin ik nu op te knappen. De vk heeft vandaag de laatste uitwendige hechtingen eruit gehaald dus dat voelt nu wel stukken beter. Durf nog steeds niet zo goed te kijken daar beneden en vind t allemaal nog een beetje eng en vervelend.. Bloed ook nog licht wat de vk wel apart vond aangezien m'n baarmoeder alweer helemaal mooi op z'n plek gekomen is! Heb nu vaginale douche meegekregen voor twee dagen (ook omdat t bloed wat apart rook :-/). Dus even in de gaten houden. Van de 15 kilo was ik er ook al 11 kwijt, bizar! Komt ook vast door de borstvoeding.
    Het is heerlijk om m'n moeder hier te hebben in deze bijzonder en heftige tijd. Soms vind ik t wel
    Moeilijk want je bent zo beperkt, het is vooral veel thuis zitten en alleen maar voeden, verschonen, spulletjes klaarleggen en opruimen, je komt bijna nergens aan toe en dan moet je ook zelf nog zien te rusten! Vind dat nog erg lastig en heb nog totaal geen ritme oid gevonden maar denk ook dat dit door de bv komt..wat leuk dat jullie trouwens voor een tweede willen gaan!!! Spannende periode dus nu..!
    USA wat spannend wordt t nu voor jou zeg! Hoe voel je je? Heb je nog bepaalde wensen voor je bevalling hoe je wil dat t gaat of wat je beslist niet wil oid?
    Rantje ik ben ook benieuwd hoe t nu met jou is, is er inmiddels al wat meer aan t gebeuren lichamelijk?

11. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Welkom zina,

Wat die meiden al zeggen je waarde lijkt niet erg verhoogd maar overal houden ze andere normen aan, ik zat 2 jaar geleden op 17 terwijl hier de max 0,78 is.. Nu zit ik gelukkig op 0,16. Maar ja geen menstruatie,eisprong of wat. Zelf ben ik bezig met spuiten van puregon. Helaas hebben we de cyclus af moeten breken,net nu het ernaar uitzag dat er iets verandering in zat. Maar ja we gaan ff lekker weekje op vakantie en dat is me ook heel wat waard,ff ertussenuit.

Fijn om te horen dat t goed gaat meis! En usa nog ff succes! Misschien dat ik nog nieuws lees voor onze vakantie en anders zie ik t erna wel.
    Meiden succes! Tot snel

12. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Waardes waren super goed. Nog iets te hoog om met de medicatie te minderen, maar wel acceptabel om voor een tweede kindje te mogen gaan. Jeeeej. Haha..
    ook voorlopig geen mri, dus ben met een blij gevoel weg gegaan.

Spannend usa baby, zal nu echt niet lang meer duren. Maar hoop dat alles goed mag gaan en benieuwd naar jouw verhaal.

Meis, het gaat ook echt even duren voordat je een ritme hebt. En als je denkt dat je t hebt gaat het weer helemaal anders ;) kijk per dag. Elke dag en elke nacht gaat weer anders. Zeker met die kleintjes. Straks ben je wat vrijer als het allemaal meer routine is. Maar je doet t vast super.
    Fijn dat je je lichamelijk beter voelt. Ik heb ruim 3 weken nog nagebloed. Dus dat is ook niet gek nog.
    En ja die geur is niet heel fijn idd..hahaha..

En rantje, waarom is het afgebroken? Idd balen want ze zagen nu wel eitjes groeienn. Lekker dat weekje vakantie. Waar gaan jullie heen? Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt.
    Lastig hoor elke keer weer die onzekerheid en die wendingen die je niet verwacht.

13. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Billie! Wat goed zeg! Zo leuk, hoop dat het snel raak is :). Bijzonder om weer deze periode in te gaan!

Geniet van jullie vakantie Rantje! Wel lekker voor jullie er even tussenuit, even genieten van elkaar en dan weer met frisse energie er tegenaan. Was er een specifieke reden waarom jullie het moesten afbreken?

Oh wat fijn die kilo's Meis. Daar begin ik mij nu ook druk over te maken, maar hopelijk gaat het bij mij net zo voorspoedig als bij jou om ze weer kwijt te raken haha. Bij mij zit er inmiddels 13 kg aan.... Ik zat inderdaad ook te denken, wil ik van onder zien of niet. Ik denk ook van niet! Geniet van de tijd met je moeder, lijkt mij heerlijk (jaloers :)).

Hier nog steeds rustig... Morgen tik ik de 39 weken aan. Ik heb wel regelmatig harde buiken nu maar verder helemaal niets. Vandaag een prenatale massage ondergaan, had ik als cadeau gekregen van vrienden. Normaal houd ik hier helemaal niet zo van, maar ik vond het heerlijk! Hopelijk laat de kleine zich zien ergens in de komende week, maar dat zal vast wel iets langer gaan duren (als ik de gemiddelden mag geloven). Ik heb niet veel voorkeuren hoor wat betreft de bevalling, heb aangegeven dat ik het het liefst zo natuurlijk mogelijk wil laten verlopen dus daar gaan ze zich aan proberen te houden.

14. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Afgebroken omdat we op vakantie gaan,moet namelijk met spuiten om de 2,3 dagen naar het zh. Ff snel, nu op vakantie, succes dames tot snel!

15. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoe is het usababy? En hoe voel jij je jeis. Al wat beter?
    En heb je van je vakantie kunnen genieten rantje?

16. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hello! Alles nog rustig hier. Waar ik echt vooraf het gevoel had niet over te lopen is het dus toch zo... Nu denk ik dat ik maar ik maar inzet op de 41+3 haha, wordt ze iig op Valentijnsdag geboren :) en valt het hopelijk niet teveel tegen.

Hoe is het bij jou Billie? Mentaal helemaal klaar voor #2? En bij jou Meis, begint het een beetje te wennen? Is je moeder er nog? Hoe was je vakantie Rantje? Lekker bijgetankt?

17. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Ha dames,

Vervroegd weer gekomen vandaag :(. We waren met vrienden weg en de een na de ander kreeg buikgriep.dus we hebben echt alleen maar in het huisje gezeten... Echt balen.gister besloten vandaag naar huis te gaan,de lol was er vanaf...

Overlopen..denk je vaak niet aan nee...valentijnsdag zou leuke datum zijn. ;) hoeveel geduld moet je hebben he.

18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Och nee, dat is echt balen Rantje! Heb je nu zelf ook de griep? Thanks voor het in perspectief zetten van de term 'geduld'. Ik weet het en klaag ook absoluut niet hoor! Ik waggel nog gewoon rond en alles gaat gewoon door. Wanneer beginnen jullie met de volgende 'ronde'?

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ogh wat spannend nu he USA! Heb je al iets van voor weeën oid gehad? Ik voelde toen helemaal niets bijzonders nog eigenlijk hihi.. En ben ook wel benieuwd hoe lang t nog geduurd had als ik niet ingeleid zou zijn met de 40 weken. Je voelt je nog goed? Pak nog lekker even je rust wanneer je kan :) ben erg benieuwd!
    Rantje wat balen van die griep, dan is er idd niks meer aan.. Dus jij kan nu ook weer de volgende ronde tegemoet..? Duimen weer...!
    Billie zijn jullie al echt weer aant proberen? Of meer in de zin van anticonceptie weg en we zien wel..? Leuke spannende tijd weer hoor. Gelukkig hoeg je geen mri meer nu.
    Hier gaat t goed, langzaam aan begint t te wennen hihi.. M'n moeder is eergisteren weg gegaan en dat was erg moeilijk voor me. Ik mis haar enorm en ze was hier in een hele intense periode dis t is voor mij nu heel raar zonder haar. Het was zo fijn dat als ik me druk maakte oid zij me kon helpen of gerust stellen en me lekker kon verzorgen. Manlief doet dit ook wel maar moet nu toch echt weer zelf dingen gaan doen in huis en de draad weer oppakken. Voorheen miste ik m'n ouders nooit zo maar nu echt vreselijk en kan nog ieder moment in huilen uitbarsten. Voel me net als vroeger als ik heimwee had. Komt ook wel door de hormonen nog, voel me soms nog wel huilerig. Met t mannetje gaat t goed en hij is aankomende dinsdag alweer 1 maand, bizar!! Maandag voor controle.

20. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @usababy, nee idd over tijd gaan kan er bij horen. Dat weet je wel, maar als het dan gebeurt is het toch anders.
    Nog ff!! En idd 14 februari zou een mooie datum kunnen zijn. Ben benieuwd! Maar zolang je je nog redelijk goed voelt is dat alleen maar fijn.

@rantje, wat vervelend dat de vakantie zo is gegaan zeg. niks aan te doen, maar leuk is anders!

@ meis, ik kan me voorstellen dat het vertrek van je moeder ff pittig is. Er gebeurt zoveel met je die eerste tijd. Wel fijn dat het beter gaat met je. En hoe vaak moet je er uit gemiddeld s nachts?
    Alweer een maand..tijd vliegt echt he

En hier..wij gebruikten al vanaf het begin af aan alleen condooms, en dat doen we dus nu niet meer. Ik voel mijn eisprong wel, maar ga nu nog niet temperaturen of ovulatietesten gebruiken. Eens weer even het gevoel krijgen om het echt spontaan te kunnen proberen.
    Nu dus weer even de gezonde spanning en hopen op een positieve test zonder hormoongebruik:)

Deel Deze Pagina