fijn om te horen mariposa! Ik heb zelf ook een prolactinoom en waarschijnlijk ook vanaf mij 16e ongeveer al.ben zelf nu 30 maar ben twee jaar terug pas achter mijn prolactinoom gekomen,had zelf ook echt heeel veel hoofdpijn altijd.. Dacht ook altijd stress oid... Ik heb helaas geen eisprongen ,ook na de medicatie niet op gang gekomen. Gelukkig zitten er wel genoeg follikels maar het laten groeien wil nog niet erg... Succes en gefeliciteerd! met je zwangerschap
Heftig mariposa, maar gefeliciteerd! Lilly fiene: ik snap dat dit erg irritant is, je wilt gewoon serieus genomen worden en dat gevoel krijg je niet wanneer je waarde verhoogd is en ze toch zeggen dat er niets aan de hand is. Ik had ook een licht verhoogde waarde, maar was ook heel onregelmatig ongesteld en duurde vaak erg lang (nadat ik gestopt was met de pil). Daarnaast werkte mijn schildklier te langzaam dus ik kreeg toen medicatie voor beide problemen. Na een hele tijd werd ik weer ongesteld en slikte toen een aantal maandjes de medicijnen. De keer daarop was ik al zwanger! Ik zou ook toch om een second opinion vragen bij een andere arts en eventueel vragen om medicatie, wie weet is t dan al gauw verholpen. Rantje: hoe gaat t nu bij jou? Billie: hoe verloopt de zwangerschap en hoe is het met je kereltje? USA: ben je weer helemaal gewend en hoe gaat t werken, werk je fulltime? Hoe is t met kleine Ava? Hier gaat alles prima, ik werk 4 dagen per week van 9 tot 5 (wat ik ook echt wel genoeg vind) en ons mannetje gaat dan naar een oppas aan huis die zelf drie dochtertjes heeft. Het gaat daar goed gelukkig, slaapt meestal prima en is lief. Hij krijgt drie flesjes afgekolfde melk. Ik geef nog steeds borstvoeding en ben nog niet begonnen met bijvoeding proberen maar denk dat we dit wel gaan doen binnenkort. Morgen is hij alweer 5 maanden! Slaapt in z'n eigen kamertje sinds twee weken en dat gaat super! Slaapt de hele nacht door. Pakt nu z'n voetjes en brabbelt er schattig op los. Verder lichamelijk soms wel wat moe (gauw rug klachten) maar verder prima. Heb echt al lang niet gereageerd hier trouwens!!
Heel toevallig kijk ik ook net vandaag! Gaat goed, wel nog wennen aan werk maar gaat goed. Ik werk 4 dagen van 8-5 en mijn man ook. Oppas bij de oma's gaat goed, kinderdagverblijf (1 dag) vind ze heftig. Ik geef ook nog borstvoeding maar dat begint mij tegen te staan, vooral het eeuwige kolven. Maargoed wil tot 6 maanden volhouden. Ava gaat als een speer, ze wil al zoveel meer dan ze kan. Kruipt haar bed al door op haar buik en kijk zo serieus haha. Ze heeft s nachts veel honger (dus eet ze ook s nachts weer bij mij) dus wij beginnen morgen met bijvoeden, rijstebloem door mijn melk had weinig effect. @Meis: Hoe bevalt het werk? Ik kijk de laatste 30 min echt vaak op de klok . Mis je je familie erg nu? @ Billie: Begint je buikje al lekker te groeien? @ Rantje: Hoop zo dat het aanslaat deze maand!