wie ook quinny zapp xtra en spijt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door medinalil, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik heb zoveel spijt dat ik mijn bugaboo frog verkocht heb en een quinny zapp xtra gekocht heb:( wat een rot wagen is de quinny!!
    me luiertas kan er niet aan, hij maakt herrie etc.....
    ik wilde de quinny zodat me baby kan liggen(niet in de wagenbak) en met zijn gezicht naar mij toe....
    Moet ik nog wennen of kan ik beter naar een andere wagen op zoek gaan?

2. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat naar :(.. Hoor heel veel mensen uit mijn omgeving die niet blij zijn met de quinny.. Had toevallig een nichtje van mij die haar bugaboo geruild had voor een quinny en wat had ze een spijt.. Hij ging heel erg kraken en de kleine was binnen 3 maanden uit de bak gegroeid.. :).. Ze heeft uiteindelijk de bugaboo weer gekocht..
    Ik heb zelf de bugaboo Buffalo.. Zou niks anders meer willen :D wat een heerlijke kinderwagen

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben eigenlijk wel tevreden ...

Denk wel dat je een buggy, want dat is de quinny zapp xtra,niet kan vergelijken met een echte kinderwagen?

4. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Bugaboo maakt echt prachtige wagens!

5. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    Klopt het dat je kindje vanuit je onderschrift nu pas bijna5 maanden is? Misschien is hij nog gewoon te jong/ klein voor de Zapp Xtra. Omdat deze een vast zithoek heeft, als je daarvoor nog te klein bent kan ik voorstellen dat hij er niet goed in zit. En verder inlijft de Zapp natuurlijk een buggy, op de punten die je noemt en je daarvoor bij een kinderwagen inderdaad meer comfort!

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik heb de quinny buzz ben er heel tevreden mee. Vrienden van me hebben ook de zapp en daar zit hun zoontje van 2 ook niet fijn in, mijn zoontje ook niet. Ook klapt hij lastig in, rammelt idd heel erg, ik zou er ook niet voor kiezen dus.
    Kan je hem niet weer verkopen en via mp een fijne kopen?

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook een quinny, maar echt voor erbij, past makkelijk in de auto of bakfiets, is ook echt een buggy en geen kinderwagen, dus een heel andere kwaliteit. Voor erbij bevalt hij me perfect, maar ter vervanging van zou ik nooit voor welke buggy dan ook kiezen.

8. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik vond hem eerst waardeloos. Maar nu ik de verschrikkelijk lelijke en gammele hello kitty buggy ken weet ik zeker dat ik niet meer zonder mn zapp wil.

Vond het eerst vreselijk dat die wieltjes zo klapperen op klinkers. Maar ik ben er nu aangewend.

9. Linana

Linana Niet meer actief

Ik wou hem heel graag en voor ik hem wou bestellen heb ik hem eerst geleend van mijn schoonzusje.
    Wat een baggerding vond ik het.... Rammelen, gammel, lawaai, geen goede hoogte...
    De handvaten leken ook niet echt stevig, zodra ik een bocht nam voelde het alsof de handvaten uit elkaar zouden spatten.
    Dus ja, ook hier een negatieve ervaring met dat ding :D

(Mijn zoontje was toen ongeveer 6 maanden toen ik hem in bruikleen had)

10. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ik ben zeer tevreden. Onze zoon van 2,5 (hij is erg groot voor zijn leeftijd) past er nog perfect in! De luiertas hang ik over de hendels, tussen de zitting zelf en de stangen(als je begrijpt wat ik bedoel),werkt ook perfect. Het rammelen is misschien wat minder, maar je kunt een buggy sowieso niet vergelijken met een kinderwagen en sinds ik de buggy van mijn zus heb uitgeprobeerd(koelstra simba), weet ik zeker dat ik nooit meer een andere wil dan de Quinny zapp, dan merk je toch echt een heel duidelijk verschil. De quinny rijdt velen malen soepeler, de zitting is ruimer en je hebt ook genoeg ruimte voor je voeten om te lopen.

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik snap alleen niet zo goed waarom je je kindje in de koude winter al met 4.5 maand in een buggy wil hebben.. dan ligt hij toch veel lekkerder en knusser in de wagenbak.. ik vind de zapp een goede buggy maar wel pas vanaf een jaar als ze goed zelfstandig kunnen zitten

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vindt ik dus ook;)

Hier zat de kleine echt nog gewoon lekker in de kinderwagen in de voetenzak:D

13. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb hem ook en ik vind hem ideaal. Gekocht ivm vliegvakantie en we wilden de grote kinderwagen niet meenemen. Het is echt een buggy en daar moet je m ook voor gebruiken. Ik vind het ideaal dat de maxicosi er ook op kan. Het onderstel ligt standaard in de auto. Veel handiger dan het grote onderstel van m'n mutsy meeslepen voor de kleine boodschap met de auto.

Ik snap de vergelijking tussen de zapp en buggaboo niet zo goed want dat is echt appels met peren vergelijken.

14. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    @ mavi Derya
    Ik wilde de quinny omdat hij dan liggend met zijn gezicht naar mij toe kon liggen, (ik dacht dat het met de bugaboo frog niet kon ) maar blijkbaar kan dit wel pas laat achter gekomen :S :S
    en hij wil niet meer in de wagenbak liggen dus vandaar

15. BabyWish89

31 mei 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook pas gekocht. Heb heel veel getwijveld maar ben blij dat k hem toch heb gekocht. Het is indd een buggy en niet te vergleken met een kinderwagen.
    Vind hem handig met inklappen enz. Kinderwagens zijn zo zwaar en nemen teveel plek in de auto.
    Ik kan er straks een maxicosi op doen. Erg handig.

Deel Deze Pagina