Ja ik heb gewoon soms even wat verhalen nodig van andere hoor om weer een beetje positief te blijven Ik heb al vanaf dat ik met de pil gestopt ben een regelmatige cyclus als zeg ik het zelf, natuurlijk weet ik dat dat niet gelijk zegt dat je dan snel zwanger bent er komt nog zoveel meer bij kijken. Maar het maakt het allemaal wel iets makkelijker. Nu is het na 5 rondes nog niet gelukt helaas Zijn er hier meiden die ook regelmatige cyclussen hadden en toch pas wat later zwanger werden. Ik gebruik ook nog ovulatietesten en weet hierdor precies wanneer ik mn eisprong heb maar helaas heeft het nog niet geholpen. groetjes Lara
Hihi nou daar kan ik over mee praten hoor....al vanaf de eerste cyclus netjes op tijd...soms zit er een dag of soms 2 naast.... Nadat ik begon met ETOS zwanger worden was de eerste keer dat mijn cyclus van slag was toen was ik 5 dgn over tijd...daar ben ik direct weer mee gestopt en nu altijd standaard 27 a 28 dagen (zie onderschrift) Ben nu uhhhhhh ik geloof 16 rondes verder en nog niet zwanger. Groetjes Debby
Hier nog een, ik zit nu in ronde 22 ben ondertussen wel 3 keer zwanger geweest maar is helaas misgegaan. De eerste 2 keren waren dicht achter elkaar maar de 3e was een jaar later. Ik heb een regelmatoge cyclus van 28 dagen en wij zijn ook met ovulatietesten begonnen.
hier hetzelfde. was altijd, ook na de pil, netjes op dag 28 stipt ongesteld, maar het duurde toch 3 1/2 jaar voor we ons jochie kregen. bij ons bleek het aan de slechte zaadkwaliteit van mijn lief te liggen. maar ik maakte me niet eerder dan ongeveer na een jaar proberen zorgen
Fijn te horen dat ik niet de enigste ben maar zijn er ook nog positieve verhalen? haha kom op zwangeren
hmmm volgens mij komt het toch niet zo vaak voor Zie ook altijd maar weinig meiden die na een half jaar alsnog spontaan zwanger zijn geworden en waarom is volgens de statistieken 70% na een half jaar zwanger en komt daar nog maar 10% bij voor het volgende half jaar dat maakt me zo angstig pfff. Ik ga sowieso maar even afstand nemen van het forum misschien dat het helpt.
Hier al meer dan 2,5 jaar verder 2 mk maar hier gaat het ook niet zo snel wou dat ik je een posi verhaal kon zeggen meid
hoi lara, zal ik je dan maar een positief verhaal geven ahha Ik heb ook een redelijk regelmatig cyclus. De eerste keer werd ik na 9 maanden zwanger wat helaas een miskraam werd. En nu ben ik weer zwanger na 5 maanden dus het kan wel hoor. En 5 maanden is echt nog niet zo lang hoor. ik weet het als je zwanger wilt worden is duurt elke maand te lang. ik had vorige maand zelfs nog een flinke dip. maar houd moed komt vast goed n oja ik gebruikte ook ovaluatietesten
Hoi Lara, Ik heb hetzelfde als jou hoor! Heb ook een regelmatige cyclus (de ene keer scheelt het een dag of 2 ofzo), maar ben dus ook nog niet zwanger .. zijn ook nog maar voor de tweede maand echt bezig (ben in nov gestopt met de pil, wilde eerst ff kijken of mijn ongi op gang kwam). Dus spannende tijden! Je probeert er niet teveel op te hopen iedere maand, maar stiekem doe je het toch wel ... moet het nu dit wknd worden en heb al wel af en toe wat krampjes, maar dat kan dus ook als je zwanger bent. ERRUG VERVELEND! Wachten gewoon maar weer af ... kortom, ik leef erg met je mee, weet hoe het is!
Hey lara, Ik heb ook een erg regelmatige cyclus, namelijk een van 30 dagen. Heb net nadat ik gestopt was met de pil 1 van 29 dagen gehad. Ik heb aldoor geklust rond de dagen van mijn eisprong (volgens de calculator) Wij zijn nu ook in ronde 5 beland en ik heb nu ook ovulatie testen besteld, en ik ben begonnen met temperaturen. Dan weet ik dus zeker op welke dag ik mijn eisprong heb.
Bedankt voor jullie reacties Ik vind dit forum echt super en het fijnste vind ik dat iedereen elkaar begrijpt want tenslotte willen we allemaal maar 1 ding hihi. Ik voel me alweer veeeeel beter ben altijd 1-2 dagen beetje down maar daarna gaat het wel weer en dit is een drukke maand voor ons dus dan gaat ie snel voorbij Ik ga na mn ongie wel iets meer afstand nemen want merk dat ik er daardoor wel heel veel mee bezig ben al zal het moeilijk worden want vind het hier veel te leuk haha. Liefs Lara
Ik heb ook een regelmatige cyclus, maar helaas nog steeds niet zwanger. Deze maand zijn we precies een jaar bezig..
Hoi, Ik weet niet of het aan mij ligt maar het valt me ook op dat wie er lang bezig zijn juist een heel regelmatige cyclus hebben, maar misschien lijkt dat maar zo. Een jaar is inderdaad een tijd vind het ook knap om dan toch nog positief te blijven. Suc6 en ik hoop dat het snel lukt!
Hier ook een superregelmatige cyclus nadat ik met de pil was gestopt. Maar al met al heeft het wel meer dan 2 jaar geduurd eer ik zwanger werd. Ik was sowiezo nogal makkelijk geloof ik hoor, ik dacht echt "als ik zwanger word is het leuk, zo niet, nou dan zien we wel weer verder". Wij hebben ook niet speciaal op vruchtbare dagen geklust ofzo. Dus misschien had ik wel eerder zwanger kunnen zijn, maar zo vind ik het ook wel prima .
Hoi Lara, Vorig jaar in juni spontaan zwanger geraakt. In september een miskraam gehad. Tot december hebben we het veilig gedaan. Vanaf januari zijn we echt bezig. Nu nog maar kijken of het lukt.
Hier nog één . Inmiddels in ronde 14 beland met een redelijk regelmatige cyclus. Ovutesten en tempen wezen ook uit dat ik in elk geval wel een eisprong heb, dus toch maar naar de HA gestapt. Eerste zaadonderzoek was heel slecht, over 2 weken een 2e zaadonderzoek. We weten nu in elk geval waardoor het waarschijnlijk nog niet gelukt is :-? Heel veel succes, hoop voor je dat het snel raak is!