heey daar, ik heb weer een vraagje aan jullie experts hoor : ik hoop dat iemand mij wijze raad zou willen geven... ik heb vanav om 18 uur mijn eerste smiley gekregen op de digitale clearblue, oftewel: LH piek (komt eraan) maar, mijn vriend is nog niet thuis en nu bedenk ik me: stel je voor dat deze LHpiek al gisteren om bv 20 uur begonnen is (vlak nadat ik nog negatief testte), dan houdt ie ook alweer bijna op nu? of zie ik dat verkeerd? ik test altijd om 18 uur, en het is vandaag de 10e dag. wachten op man en klussen, en hopen, en zien....? alles is spannend! liefs klingel
24 tot 48 uur? pfoe dan zou het nog goed kunnen gaan! maar, na de LH komt toch de eisprong, en dan ben je toch ook nog vruchtbaar? jij half uur voor mij een ' ' op je test? gefeliciteerd! ik wens je veeeeeeeeeeel (klus)succes! liefs van klingel.
Ik wacht heel geduldig tot de film waar vent naar zit te kijken eindelijk is afgelopen Veel plezier straks, Klingel!
hey molly, ik las ergens anders op het forum dat je je vriend niet ging vertellen van posi ovu test. dat vind ik eigenlijk wel slim van jou en dom van mij: ik heb meteen mijn vriend gesmst dat het zo ver is! zouden mannen daar wellicht onder kunnen lijden? zal het maar niet meer doen dan! liefs...
Hmpf, de film duurt nog 1 1/2 uur Ik heb gisteren een echo gehad, en ik heb verteld dat er deze week een eisprong komt. Later vanavond zal ik de foto van de smiley wel laten zien hoor, maar zoiets moet je bij die van mij voorzichtig doen. Hij moet zich niet gebruikt voelen, ik ken hem een klein beetje na 21 jaar Wie weet krijgt die van jou juist geen extra druk nu hij het weet, iedereen is anders.
is ook zo, iedereen is anders. maar die van mij (ik ken hem 'nog maar' drie keer zo kort als jij de jouwe kent) wordt een beetje gek van mijn 'obsessieve' babydrang .. beginners-enthousiasme misschien... (hoopt hij) hij wil ook graag, maar laat zich minder meeslepen.. maargoed, ik zal me inhouden en we zien het straks wel.. duurt de film van je vent nog dik een uur? beeeeh! nou dan wens ik je geduld (of een vluggertje tijdens de reclame HIHIHIHIHIH)
Is niks geworden, na de film zei hij "ik ga niet klussen hoor" waarop ik heb verteld van de positieve ov test. Nou, dat was dus geen goede zet. Maar hij was het toch al niet van plan. Volgende keer vertel ik niks meer hoor OV test is al weer negatief, temp nog laag, dus ik denk vals alarm.
Jammer dat je man zo reageerd. Als ik een positieve test heb stuur ik ook direct een sms. Wij maken er dan een feestje van haha. Mijn man leeft heel erg mee, en dat is wel prettig. Hij wil het misschien nog wel meer als ik...
hi molly, hier hetzelfde. ik denk dat ik iets te dwingerig over kwam (dat weet ik wel zeker) dus we kregen dikke ruzie. en nou hebben we dus mot en nou ben ik heel verdrietig want ik wil vandaag nog klussen... en ik haal me in mijn hoofd dat hij dan blijkbaar niet graag genoeg een kind wil als hij niet over zijn boosheid kan heenstappen als ik vruchtbaar zou kunnen zijn nu
Dat is balen zeg, gelukkig heb ik daar geen last van ik had Maandag een posi ovutest en mannetje heeft juist alles op alles gezet om thuis te komen = int. vrachtwagen chauffeur. Dat is ook gelukt dus hebben we deze maand toch nog op tijd kunnen klussen want dat lukt niet altijd als hij niet in de buurt is Maar dat wil niet zeggen dat jou man het niet wil. Lees wel vaker dat sommige mannen het toch een beetje spannend vinden en moeite hebben met het moeten zeg maar, succes.
hi nash, goed dat het gelukt is met je niet altijd aanwezige mannetje! mijn vent vond gewoon dat ik moeilijk aan het doen was (was ook zo) en daardoor had hij geen zin meer om een beetje leuk te gaan klussen. opzich snap ik dat wel, maar niét op die paar vruchtbare dagen, dan zet je je boosheid toch even opzij denk ik? maargoed, ik ben er ook een beetje overdreven mee bezig misschien. wat is nou een maand later als je nog in de 1e ronde zit...
hi molly, ja we moeten het inderdaad goed maken... vanavond! zouden we nog wel in de LHpiek zitten? duurt toch weg 2 dagen? en dan eisprongdag ben je ook nog vruchtbaar? wel een goede, gewoon niet meer over eitjes praten liefs.
Hier is het goed gemaakt hoor. Ik geloof dat een ei nog 6-12 uur na eisprong goed ontvankelijk voor zaadcellen blijft. Mijn ov test was vanochtend al weer negatief, oftewel iets minder positief dan gisteravond.
goed zo! hier is het alweer vrede maar nog niet geheel in klus-sferen komt vannacht wel. ik had vanav om 18 uur geen smiley meer denk dus dat die smiley van gister misschien al wel de hele dag was.. maar, dan zou ik nog wel vruchtbaar zijn toch? nog wel 2 streepjes op staafje.. en ei leeft nog even toch.. heb rare buik. beetje de spanning misschien. want spannend is het! maar ik geloof dat ronde 1 in april wordt heheheh misschien ontpiltechnisch ook beter.. (om maar iets positiefs te verzinnen)