wie ook regelmatige cylus en nu ineens langere?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopy1983, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Jules,
    Ja ik ben zeker opgelucht en we wachten maar af wat de uitslag is. In ieder geval wil ik mocht het niet goed zijn het liever nu weten dan nog 6 maanden zo doorgaan.
    En als de uitslag wel goed is denk ik gewoon dat ik er wat meer van kan gaan "genieten" ;)
    Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test hebt en anders gewoon naar de ha gaan hoor!
    Liefs Snoopy

2. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Hé Snoopy,

vanmorgen een test gedaan, maar negatief. Had ik ook niet anders verwacht. Daarna met de doktersassistente gesproken. Zij dacht dat het misschien nodig zou zijn om hormonen te gaan slikken om een menstruatie op te wekken en de cyclus op gang te brengen. Wilde ze nog wel even met de huisarts overleggen.

Net teruggebeld en m'n huisarts vind me nog te jong :x (27?!) :x om hormonen te gebruiken. Ben zo teleurgesteld vooral omdat mijn zus al een aantal jaar is gestopt met de pil, nog steeds geen normale cyclus heeft en soms maanden niet ongesteld is. Maakt me toch wel angstig. :(

Omdat ik het er niet mee eens was gaat de assistente het nogmaals met de dokter overleggen en dan kan ik morgenochtend weer terugbellen.

Ik laat het je weten!

x
    Jules

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Jules,
    Balen dat je test negatief was :( En wat raar dat ze je te jong vinden je moet op iedere leeftijd serieus gevonden worden vind ik!
    Ik zou gewoon door klussen hoor trouwens en anders misschien ovulatie testjes gaan gebruiken alleen is dat met zo'n onregelmatige cyclus wel beetje duur :(
    En ik zou als het zo blijft gewoon een afspraak maken met je ha dan heb je verder ook niet met een assistente te maken en de huisarts kan een hoop vragen voor je beantwoorden!
    Ik hoor het nog wel :)
    Liefs Snoopy

4. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    hallo

ik heb het ook altijd precies en nu ineens veel langer zie mijn banner

gr eveline

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Eveline,
    Wat raar he, ben je helemaal blij dat je regelmatig bent en dan ineens niet meer. Je moet ook zo lang wachten dan pffff
    Hopen dat het maar snel raak mag zijn voor iedereen!
    liefs snoopy

6. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    hoi snoopy

ja oh ik dacht toen echt yes overtijd en maar testen en maar negatief nu iedere maand druk oefenen en hoeplijk snel raak!
    want kan niet wachten

gr eveline

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hier is er nog een..
    Zie mijn onderschrift van de banner, ik ben bang dat het deze ronde weer lang gaat duren, ben deze keer begonnen met tempen en kan mijn ei niet vinden, zit nu al op dag 24..

Gelukkig ben ook ik naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar de gyn. Daar mag ik dan ook vandaag naar toe. Vind het wel spannend zeg..

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Verhip,
    Wat fijn dat je doorgestuurd bent! Ben benieuwd hoe het gegaan is?
    Ik had vannacht voor het eerst gedroomd dat ik een positieve test in handen had haha, natuurlijk omdat ik er gewoon mee bezig ben maar vind het wel grappig want droom er wel vaker over laatste tijd maar dan had ik dus of negatieve testen of was gewoon niet zwanger.
    Dit was wel even een leuk moment :D nu maar hopen dat zulke dromen uitkomen!
    Liefs Snoopy

9. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    He Snoopy,

vandaag heb ik gelukkig bericht gekregen dat ik word doorverwezen naar de gynaecoloog. Een heel fijn gevoel. Want ook al is er misschien wel helemaal niets aan de hand, ik heb graag bevestiging.

Enne....ik hoop dat je droom heel snel mag uitkomen :D !

10. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    hier ook iemand die ineens wel een heel lange cyclus heeft
    en ik heb nog geen nieuwe in zicht
    nog nie ongi en ook ni zwanger

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Oh Jules wat fijn! :D
    En inderdaad al is er niets al heb je maar bevestiging dat het allemaal goed is toch ;)
    Suc6!
    Liefs snoopy

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Biebke,
    Wat vervelend voor je :( Ik had je verhalen ergens anders al gelezen.
    Ik had dat ook vorige cyclus, zoiets van of ongi of zwanger maar niet dit.
    Hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt!
    Liefs Snoopy

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo,

ik had eerst ook een regelmatige cycles elke maand 28 dagen smorgens zes uur.
    vijf maanden lang nu heb ik steeds veel langer rond de 33 dagen afgelopen maand 35 dagen.
    ik wacht nu ook gewoon af deze maand en dan ga ik naar de ha.

laatst moest ik er heen omdat ik ziek was en toen ook 5 dagen overtijd was en dus ook angsten verteld dat er misschien iets is.
    hij wou mij toen ook gelijk door sturen of hij zei eerst het jaar maar even vol maken.
    dus waren we ronde 6 en ben 21 en ook mijn ha nam me erg serieus.
    ik wacht deze maand af misschien mocht het nu wel een keer lukken en ga dan ook naar de ha.
    deze teleurstellingen wil ik niet langer wil nu ook weten of er iets is en is er niks dan klussen we gewoon verder!
    maar dan weet je wel zeker dat er niks is!

liefs

Deel Deze Pagina