beha tips en het voorkomen van theezakkies ;-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door em3, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Normaal gesproken heb ik hele kleine borsten cup a/banner. Nu merk ik dat mijn bh strakker gaat zitten (yeah!!!). Nu vroeg ik me af vanaf wanneer jullie andere bh's zijn gaan dragen. En ook ben ik bang dat ik na de zwangerschap met theezakkies achter blijf. Nu handen ze nl al iets meer. Iemand tips? Welke bh kopen en vanaf wanneer?

2. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Geen tips helaas, want ik heb precies hetzelfde probleem. Ondertussen zwanger van de 2e en geniet volop van mijn cupmaat meer op dit moment. Maar helaas weet ik ook hoe het na de zwangerschap en borstvoeding gaat zijn en helaas is dat geen goed nieuws ;) Ik ben serieus aan het overwegen om in de toekomst een borstvergroting te laten doen omdat het mijn zelfbeeld enorm aantast... Tot die tijd geniet ik er nu nog maar even maar :D

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik vraag me dit dus ook af... ik lees mee :)

4. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tips voor het voorkomen van theezakjes zijn er niet haha. 90% van de vrouwen heeft minder mooie borsten na de zwangerschap, dit heeft overigens niks met borstvoeding te maken, wat vaak gedacht word. En ja wanneer een andere maat. Ik had met 8 weken al een cupmaat meer. Ging van 75c naar 80E en heb 3x nieuwe bh's kunnen kopen. Zonde want kan nu niks meer aan. Dus zou niet teveel nieuw kopen en gewoon een extra keer wassen, niemand die het ziet toch.. Behalve je parner ;)

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Helaas geen tips. Het hoort er een beetje bij. Ik had hele mooie ronde borsten, niet groot, ook niet heel klein. Ik ben 2 cupmaten gegroeid, ze zijn meer gaan hangen ( zr kijken naar beneden, ipv recht vooruit) en heb er striae op gekregen ( en op mijn buik niet). Ik heb tot nu toe stevige goede bh's gedragen, maar het heeft niet geholpen.
    Ik hoop dat het bij jullie mooi in vorm blijft!

6. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vanaf nu moet ik dus zwanger zijn of borstvoeding geven haha. Afwachten dan maar. Ik dacht idd ook dat het met borstvoeding te maken had.

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat een goed idee, lang borstvoeding geven en voor een groot gezin gaan.
    Ik woog na de bevalling 5 kg minder dan ervoor, dat heeft ook veel invloed gehad op m'n cupmaat. Da's in ieder geval de eerste plek waar ik afval... :/

8. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik dacht ook dat het met borstvoeding te maken had....stom he??
    Hmmm... je moet dus in deze periode heel vaak naar je voorgevel kijken...titdat het uitzicht 'bedorven' is :)

9. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Helaas hier na mijn eerste zwangerschap grotere en slappere borsten gekregen. Ik had al een D-cup, dus ik zat niet op groter te wachten. Eerst waren ze rond en pront :D
    Ik zag al tegen het einde van de eerste zwangerschap dat ze meer hingen, maar door die grote buik was het lastig oordelen.
    Schijnt door de invloed van hormonen te komen, dus heeft idd niet met de borstvoeding te maken.
    Nu tijdens mijn tweede zwangerschap zag het er in eerste instantie weer vol en stevig uit. Maar nu het einde nadert zie ik helaas wederom dat het weer slap wordt. En weer een cupmaat erbij. Hoop niet dat die er weer aanblijft, want het is inmiddels lastig om mooie bh's te vinden in mijn maat.

10. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik had al DD/E en nu inmiddels een grote F-cup. Theezakjes? Zeg maar gerust: frietzakken dus haha. Hangende borsten is met die maat sowieso amper te voorkomen. Grote slappe borsten zit echt in de familie bij mij, helaas. Ik heb mijn D bh's ingeruild voor E-cup, maar daar laat ik het bij. Bh's in cup F zijn in goedkope winkels als Zeeman en Hema niet te krijgen en voor die 2mnd die ik nog te gaan heb ga ik geen hele dure bh kopen. H&M heeft er wel een paar, maar die zaten in het pashokje al niet lekker.
    Ik hoop echt dat ze straks weer wat krimpen, ben klein en tenger dus die grote borsten staan me echt niet. Hoewel, nu mijn buik groot is vallen ze minder op:)

11. Linana

Linana Niet meer actief

Ik denk dat voorkomen niet kan, maar dat je echt geluk moet hebben.
    Na de eerste was het al iets minder "mooi" in mijn oven, al ziet mijn vriend amper verschil. Ik voel echter dat ze wel degelijk slapper zijn geworden, ondanks dat ik misschien maar 1 cup ben gegroeid.
    Mocht ik er na een tijdje echt niet tevreden meer mee zijn, dan wordt het toch een trip naar de plastisch chirurg :)

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb meegroei bh's gekocht bij een goede lingerie zaak. Ik heb er veel aan gehad, en zal ze binnenkort weer aantrekken.
    Na mijn 1e zwangerschap waren mijn borsten heel slapen geworden. Totaal niet stevig. Ik vind het niet mooi mAr met een goede bh lijkt het nog wel wat.

Nu zijn ze weer behoorlijk gegroeit, en stevig.
    Totaal niet slapen. Ziet er mooi uit ;)

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Slapen = slap
    Stomme auto correctie

Deel Deze Pagina