Aloha, gezellig dat je mee komt kletsen... Ik zou ook je late eisprong aanhouden.. als je dan zwanger bent heb je wel een goede positieve test... die klachtjes zijn in ieder geval al goed haha.. moeilijk he? Om gewoon even nergens op te letten? Ik let altijd OVERAL op... Hoop in ieder geval op roze deze maand!
Ik vind het ook heel erg lastig om nergens op te letten..aan de andere kant heb ik elke maand de typische zelfde klachten dus ga ik er gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Het enige wat ik nu opvallend vind is dat ik heel veel afscheiding heb en dat mijn nagels ontzettend sterk zijn. Nog een week wachten en dan weet ik meer.
Spannend hoor degene die binnenkort kunnen testen @Baby90: bij een HSG behandeling wordt er een foto gemaakt van je baarmoeder en eileiders. Er wordt een serum ingespoten om eventuele belemmeringen door te spoelen. Bij mij zag alles er goed uit dus het is even afwachten of het gewerkt heeft! Ga er niet vanuit maar het zou mooi zijn
Hallo meiden, ik wil me ook graag aanmelden bij jullie als dat mag. Ik heb 30 juni ook een bloedtest in het zkh net als zonnetje. Ik duim voor iedereen meiden Liefs
@Lizzy, haha ik weet niet of sterke nagels een symptoom is? Zowel, is het wel spanneeeeend... @Pindakoek, oh zoo! mooi dat alles er goed uitzag! Hopen op roze deze maand... @Angelica, Natuurlijk mag je mee klesten! Gezellig! Spannend zeg een bloedtest! Heb je er vertrouwen in? @Hier, Gister veel steken.. stond vanochtend op met een soort rare misselijkheid... Dat heb ik altijd als ik savonds eet voor ik naar bed ga, maar dat heb ik helemaal niet gedaan... 7uur voor het laatst gegeten.. tussen 11 en 12 naar bed gegaan.. Heb t idee dat ik rode pukkeltjes krijg op mijn borsten en buik en mijn borsten zijn vrij gevoelig, en ietsje harder dan gisteren (waren extreem zacht). Hoop dat dat allemaal een goed teken is!!!
@Baby90: Ik ben 7 jaar geleden een keer zwanger geweest van mijn exvriend. Dat is toen misgegaan. Ik heb aan die zwangerschap veel sterkere nagels overgehouden. Voorheen scheurden ze heel snel. Nu viel het me gisteren toevallig op dat ik echt de grote knipper nodig had, vandaar Jij gaat ook lekker met je symptomen! Ik ben heel benieuwd.. Ik hoop voor iedereen dat er straks een positieve uitslag is!!
@daniellu Ik wil je echt aanraden dan ook pas op 4 juli te gaan testen. Je kan echt wel eerder testen maar dan kan het ook nog fout gaan. Als het eitje te laat heeft ingenesteld heeft je lijf al de Go-fo-it-ongesteldheid signaal gehad en kan het dus nog af stoten. Zo legde mijn VK dat uit. @pindakoek fijn dat dit dan goed is. Wat gaan ze verder doen? @hier Spannend hé al die klachten? Gisteren stonken mij de runderworstjes tegen. Bah wat vies. Maar weer niet aan denken. Kan wel inbeelding zijn. Wachten duurt lang.......maar zolang we geen rode duiveltjes op bezoek krijgen houden we moed. Ik zit nu op 11 DPO (Mijn banner klopt niet echt maar wel qua wanneer ik wil gaan testen)
@Daniellu: Ik sluit me helemaal aan bij Foxy. Ik heb nu 2 keer veel te vroeg getest met een 2e tuur streepje en werd vervolgens toch ongesteld. Dat is best zuur... Deze keer wacht ik het wel af (hoop ik )
Ik heb alleen last van ongi krampen. Door de bolletjes die ik moet inbrengen kun je zw kwaaltjes krijgen. Ik test altijd eerder. ik hoop het nu vol te houden, maar ik denk het niet baby90 ik hoop dat het de goede tekens zijn
Oke ik wacht lekker rustig af! Dat deed ik de andere maande ookal maar las wel wat vaker op het forum dat vrouwe 1 week voor hun ongi teste vandaar de vraag! maar dan weet ik dat ik nu op het juiste pas zit Dankuu
Hoi, ik had eerder al geschreven dat ik maandag wil gaan proberen om te testen. Maar heb sinds gisteren zo;n pijn in mijn onderbuik in onderrug, dus ben bang dat het toch verkeerd afloopt hoop het natuurlijk niet. Heb net het gevoel of ik ongi ga worden en heb helemaal geen pijn in m ijn borsten. Wat zou het zijn voel me echt super k** vandaag.
Meryem81; meid.. je hoeft je echt nog niet kut te voelen hoor! ongi krampen kun je ook hebben als je zwanger bent! Die zere borste.. tja, niet iedereen heeft daar last van als je zwanger bent volgens mij? Geen bloed geeft moed!!! Angelica, spannend.. ik hoop het ook, en voor jou ook natuurlijk! Foxy spannend! Moeilijk he, wachten.. pfff knap dat je zolang volhoud! Lizzy, wat naar dat dat mis ging.. maar wel fijn van je sterkere nagels, dat is dus een zéér goed teken... Nog dames de testdrang niet kunnen weerstaan?
@Meryem81 Kan van alles zijn hoor. Bij mijn zwangerschap ook geen zere borsten en wel kramp steeds. Dit is uiteindelijk wel fout gegaan maar dat had daar niks mee te maken. Zoals Baby90 ook al zegt geen bloed=goed
mijn arts vertelde dat ongi krampen de groei van de baarmoeder is, dus als je dat voelt tijdens je zwangerschap is dat heel normaal. Ik heb dat bij alle 5 gewoon gehad ongi krampen voordat ik kon testen
Hallo allemaal, Ook ik meld me voor het eerst. Ik heb op 11 juni mijn eerste IUI gehad en mag 28 juni testen van de arts. Aangezien ik me vorige week raar voelde en we met zo'n tweeën de spanning niet aankonden, toch maar een test gedaan. Dit was afgelopen donderdag. Deze test was lichtjes positief. Dus ik ben in iedergeval bevrucht. Nu nog afwachten of het innestelen goed is verlopen. Wij vinden het ook moeilijk om te wachten tot het de 28ste is. Iedereen heel veel sterkte met het wachten en hopelijk bij iedereen een goede positieve uitslag. Groetjes, The girls
Oh wat spannend. heb je ook pregnyl gebruikt zo ja hoeveel. Dat kun je ook pos testen Ik zoek even mijn oude pregnyl schema Maar ik duim wel voor je
[FONT="]1. vrijdag 10000[/FONT] eenheden pregnyl [FONT="]2. zaterdag 5000[/FONT] [FONT="]3.zondag 2500 IUI / eisprong DPO 1[/FONT] [FONT="]4. maandag 1125 DPO 2[/FONT] [FONT="]5.dinsdag 562.5 DPO 3[/FONT] [FONT="]6. woensdag 281.25 DPO 4[/FONT] [FONT="]7.donderdag 140.625 DPO 5[/FONT] [FONT="]8. vrijdag 70.313 DPO 6[/FONT] [FONT="]9.zaterdag 35.16 DPO 7[/FONT] [FONT="]10. zondag 17.578 DPO 8[/FONT] [FONT="]11. maandag 8.789 DPO 9[/FONT] [FONT="]12. dinsdag 4.394,5 DPO 10[/FONT] [FONT="]13. woensdag 2.197 DPO 11[/FONT] [FONT="]14. donderdag 1.099 DPO 12[/FONT] [FONT="]15. vrijdag, zo goed als weg DPO 13[/FONT] [FONT="]16. zaterdagDPO 14[/FONT] [FONT="]17. zondag OFFICIELE TESTDAG![/FONT]
Nou hoop dat het goed komt. Oja trouwens ik zei laatst toch dat ik op 3dpo zat maar was verkeerd. Vandaag is het pas 3dpo, dus ik denk pas dat ik volgend weekend kan testen...Als ik niet ongi word..Pffff nog langer wachten...
Ja idd kan alles zijn, maar vorige maand had ik zo pijn aan mijn borsten en had trouwens ook nog een 2 positesten en uiteindelijk na 2 dagen ongi geworden. Had contact gehad met mijn ha die zei ik "ik denk toch dat je lichaam het vruchtje heeft afgestoten na 2 dagen" oww wat voelde ik me klote zeg. Maar ja we moeten nuchter blijven...