Wie ook rond 30Juni/ 1Juli testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by baby90, Jun 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meryem81

meryem81 Actief lid

Jun 1, 2011
    207
    0
    0
    Hoi, ik weet het niet meer zit een beetje te stressen. weet ik nergens voor nodig,maaaaaaaaaaaaar als het goed is zou ik vandag mijn innesteling hebben, misschien dat dat het is. Ik blijf gewoon positief denken....

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Meryem81 dat moet inderdaad klote voelen:(... bah! Hopen op beter nieuws deze maand, kan inderdaad een innesteling zijn!

Hier opeens het gevoel van een blaasontsteling:( en bultjes op de tepelhof.. goed teken? Ik hoop het:)...

3. The girls

The girls Lid

Jun 22, 2011
    50
    0
    0
    Brabant
    Ik heb maar 1 spuit gehad en dat is na de IUI. Dit omdat mijn eitje nog niet gesprongen was en ze geen risico wilde lopen dat deze te laat sprong ivm het zaad.

We wachten gewoon af.

Groetjes,
    The Girls

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Spannend meiden! Hopen op veel roze deze maand. Ik zit echt dag in dag uit op dit forum haha.

Net lekker gegeten, een prutje.. heerlijk. vriend heeft een half bord op.. ik de rest van de hele pan! een grote koekepan! En nog heb ik geen vol gevoel! Dit had ik de vorige keer ook.. Ik hoop zo dat het raak is:)

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    Hey meiden...

Had ff een vraagje, 17 juni was mijn eisprong (volgens de calcuator)
    Die avond hebben we sex gehad.
    Niet eraan denkend dat ik rond mijn vruchtbare dagen zat.
    We willen graag een 2e, maar nu nog niet. Als het nu wel zo is, is de kleine meer als welkom natuurlijk.
    Dat wilde ik wel ff kwijt;)
    Maar als ik nu een vroege eisprong had, of toch de 17e...
    Kan ik dan wel zwanger raken, of hadden we dan "te laat" sex?!
    Heb geen idee meer wanneer en waar het eitje precies bevrucht wordt.
    Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven.
    Misschien zijn jullie er net ff wat meer van op de hoogte.
    En misschien sluit ik me dan wel bij jullie aan (als het wel mogelijk is)

Bedankt alvast!!!

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Dat ligt er aan, maar ik denk dat er zeker kans is dat je zwanger kan zijn!
    Tja, ik weet niet of je eitje in de ochtend al is gesprongen, of misschien in de avond. Heb je niets gevoeld hiervan? De calculator heeft natuurlijk niet altijd gelijk, ik hoop t beste voor je!

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@lydia2906 Ja dan kan je zeker zwanger zijn Mijn ervaring met die calculatoren is dat ze niet heel precies zijn. Maar vrijen rond de ovulatie heeft gewoon een grote kans op zwangerschap. Vooral omdat sperma wel 3 dagen kan overleven in de baarmoeder.
    Het eitje kan max 12-24 overleven. Dus dan kan je wel inschatten dat er bij jou zeker een kans is op zwangerschap. Meer dan wachten kun je nu niet!

Vandaag zit ik op 11 DPO. Tenminste ik had een positieve ovulatietest op de 11e dus ben ik er maar vanuit gegaan dat mij ei uiterlijk de 12e gesprongen is. Je moet toch wat??
    Dit weekend zijn wer erg druk dus ook geen testdrang hoop ik rond mijn NOD. Ik heb ook geen testen meer in huis, dus dat scheelt ook wel. Net als lijnen en geen snoep in huis halen :D

Zaterdag komen mijn ouders thuis van 6 weken vakantie. Kan ik ze eindelijk vertellen van de miskraam. Ze weten dat nog niet. Ze wisten ook niet dat ik zwanger was dus ik wilde ze daar ook niet bezwaren in de vakantie. Zal wel even moelijk zijn.

Hoe is het met jullie dames? De testdrang nog kunnen onderdrukken?

Groetjes

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik kan de testdrang nog onderdrukken. Teveel last van werk en tentamenstress haha. En ik kan me niet voorstellen dat ik nu ineens zwanger ben.. Herkennen jullie dat?

@Foxy: meid wat heftig voor je!! En wat zul je blij zijn dat ze weer thuis zijn zometeen! Ouders zijn zo belangrijk, zeker ook als je verdriet hebt!

@baby90: ik heb stiekem jouw kaartje op ff bekeken. Wij zitten qua temperatuur ongeveer gelijk. Ik zat op 36.8 vanochtend. Ik meende dat je bij een zwangerschap meestal rond de 37 zit? Of heb ik me dat gewoon laten wijsmaken?

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Foxy wat heftig zeg! idd fijn dat je ouders terug komen kun je er over praten:)...

Lizzy, mijn temp was vanochtend 36.5:(... Hij hoeft niet altijd 37 te zijn, toen ik zwanger was was hij bij mij 36.8 constant, ik heb gewoon een lagere temperatuur en dat verschilt bij iedereen.. Mar ik snap dus niet waarom hij vandaag weer zakt, ik hoop dat hij morgen weer stijgt! Ik kan niet wachten tot ik morgen weer kan temperaturen! Oja, ik temp rond 6 uur.. ik lag dus tot ongeveer 10 in bed en toen was hij 36.8 dus hij stijgt bij mij wel met de tijd.. Ik hoop dat t goed zit, kan niet geloven als het deze ronde niet raak is met mijn eet gedrag enzo:p...
    Knap trouwens, testdrang onderdrukken! Ik had gister een test gedaan hahaa véél te vroeg natuurlijk op 5dpo;) Nu kan ik er wel weer een paar dagen tegen aan denk ik!

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Baby90:
    Ik heb juist helemaal geen trek in eten.. De laatste dagen voor mijn menstr eet ik vaak alles wat los en vast zit dus ik ben benieuwd of dit het weekend nog veranderd. Ik heb deze cyclus verder helemaal niet getemperatuurd. Ik meen dat het normaal gesproken voor mijn eisprong rond de 36.4 zit dus ik kan er ook niets uit afleiden. Ik was gisteravond alleen wat koud en rillerig dus dacht aan verhoging. Maar ik kwam op 37.5 dus geen verhoging. Vervolgens was ik benieuwd hoe hoog mijn temp dan 's ochtends zou zijn.
    Ik heb een paar dagen voor mijn ong altijd wat bloed verlies dus ik kan mezelfd de testen besparen haha ;)

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Lizzy; haha dat is handig! hoeveel dpo zit je nu? spannend man! ik duim voor je! wanneer ga je ook al weer testen? ik maandag denk ik;)...

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Baby90: ja handig is het wel maar erg leuk niet.. Ik krijg vaak een week na mijn eisprong en een week voor mijn ong al heftige pms verschijnselen waardoor je direct weet dat het niet raak is.
    Heel frustrerend!! Daarom zeg ik, ik weet ook echt niet wat ik zou moeten voelen als ik zwanger ben.
    Al mijn pms lijkt zo vreselijk veel op zwangerschapsverschijnselen dat het hopeloos verwarrend is haha.
    Daarom reken ik nu nergens meer op.. Dan valt het ook niet meer tegen.

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.

Nee kan me voorstellen dat dat niet leuk is nee! Je weet daar in tegen wel waar je aan toe bent... Heb je nu nergens last van? Spannend joh! Het is inderdaad hopeloos verwarrend maar geen bloed geeft moed! Hoe voel je je???

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Het begint niet standaard op 7 dagen voor mijn NOD hoor haha. Maar vaak is de aanloop wel erg duidelijk. Dan krijg ik op een gegeven moment lage rugpijn, hoofdpijn, gespannen borsten en dan weet ik het eigenlijk al.
    Ik heb nergens nu nog last van behalve belachelijk veel afscheiding. ;)
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik positief test volgende week.

Spannend dat jij maandag gaat testen!! :D:D:D
    Tegen die tijd weet ik vast ook meer haha

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    oh haha zoo.. okeee! Nou ik hoop echt dat je zwanger bent dan sta je echt :$ zo te kijken of niet? hahaha.
    Ik hoop t ook, mijn borsten zijn nóg pijnlijker! Ik lees wel eens dat mensen met 6dpo positief testen.. dat kan toch niet? De verleiding is wel erg groot haha maar ik wil eerst afwachten wat mijn temperatuur doet morgen.. schiet hij omhoog dan doe ik stiekem al een testje als ik me niet kan bedwingen;)... Heb er nog 1, krijg er maandag nog een paar opgestuurd haha.. kan ik me even helemaal scheel testen:)...

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Haha! Nou 2 vriendinnen van mij hebben allebei met 10 DPO super positief getest! Het kan dus wel erg vroeg maar wel zeldzaam geloof ik. Ik zal je zo even het lijstje pms klachten geven. Bijgehouden in de maanden dat wij niet aan het proberen waren. Dat houdt mij dus lekker nuchter ;)

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

7-3 dagen voor nod pijnlijke borsten
    Dag 4/5 voor NOD vreselijke hoofdpijn
    De week voor NOD enorm gevoelig voor geuren
    Lage rugpijn
    Hele dag door eten
    "Ovu pijn" links onderin
    Moe
    Heel erg geirriteerd
    Pukkels!!

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja hoor beetje stout geweest hier maar wel leuk stout.;)

Het eten stond me weer eens tegen vanavond en manlief vond dat ik toch maar eens een test moest gaan doen. Is hij negatief dan kan het nog alle kanten op...............maar als hij positief is ook dat weten we nu. Dus wat maakt het uit dat je net 2 dagen te vroeg test. Geen garantie dat als ik over 2 dagen positief test het dan wel allemaal goed gaat.

Dus zo gezegd zo gedaan en kijk maar zelf.........................:D

O ja dit is 11 DPO

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat fantastisch!!!
    Foxy gefeliciteerd!!! :D :D :D

Wat heerlijk voor je! Goed nieuws dus straks ook voor je ouders. Geniet er lekker van! :D

20. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    JAAAAAAA FOXY GEWELDIG! GEFELICITEERD!!!:D...
    Inderdaad, leuke verassing voor je ouders joh! GEWELDIG! GENIET ERVAN MEID:D:D:D...

Share This Page