Goodmorning!! Hier gespannen borsten en niet in slaap kunnen komen.. Pms is a bitch haha. De volgende pms verschijnselen zullen wel snel volgen. Ik heb er geen vertrouwen meer in. En hoe gaat het bij jullie?
Ja we gaan het toch wel vertellen. Mijn ouders hebben de afgelopen jaren heel veel meegemaakt en je merkt met name bij mijn vader dat de 'rek' er een beetje uit is om met teleurstelling om te gaan. Nu was dit ook de reden van manlief dat hij voorstelde om toch vast te gaan testen. Dan kunnen we het sclechte nieuws van de miskraam gelijk wat verzachten met het feit dat ik nu alweer zwanger ben. We beseffen ons maar al te goed dat dit nu ook geen garantie is dat het allemaal goed gaat. Maar bij de 1e ronde alweer raak geeft je wel moed.
Ik vind het echt heerlijk voor jullie! En deze test was al duidelijker dan bij je vorige zwangerschap las ik ergens anders? Fijn dat je er vertrouwen in hebt! Het kan altijd misgaan maar als je dat dan toch weet kun je er maar beter extra van proberen te genieten toch? Hoe moeilijk dat ook is.. Ben erg benieuwd naar de reactie van je ouders
ja de vorige keer had ik echt een tuurtest die ook niet donkerder werd. Nu ga ik gewoon over een paar dagen weer testen om te kijken of het donkerder wordt. Het blijft spannend. We proberen ook echt te genieten hoor. En dan met name het feit dat we zo snel weer zwanger zijn geworden. Dat geeft ons toch wel een beetje moed Ik duim heeeel hard dat we met z''n allen een streepje krijgen. !!!!!
ik weet het niet. ik kreeg na 4 dg na de terg plaatsing ongi krampen, maar ik gebruik ook de utrogestan bollen en dat heeft als bijwerking zwangerschapssymptomen dus ik hoop dat het ook blijft zitten en op de juiste plek ook nog
Ik heb sinds de eisprong ook al ongi-krampen. Ik had dit de vorige keer ook. De VK zei dat dit heel goed kan komen door de innesteling en dat je baarmoeder al gelijk groter wordt Zeurende pijn in de onderbuik Het groeien van de baarmoeder kan gepaard gaan met een zeurderige pijn (ongesteldheidsgevoel) in de onderbuik. Dit komt doordat de baarmoeder opgerekt wordt en de banden onder spanning staan. Dus hopelijk is het juist een heel goed teken!!!! Duim duim duim duim duim
@Foxy: he meis hier alles prima en bij jou? Al aan het idee gewend en lukt het om er wat van te genieten? Vanochtend 11 dpo ook een test gedaan, zie hieronder. De test vanmiddag werkte niet zo lekker mee. Vraag me ook niet waarom ik dat gedaan heb, ik had natuurlijk wel kunnen weten dat het me vreselijk onzeker zou maken. Dus ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in. Morgen zou er meer te zien moeten zijn. Dus ik hou het nog even spannend. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen. Zo suf...
Ik heb niet zoveel last van kwaaltjes. Het valt allemaal nog onder mijn bekende pms verschijnselen. En jij? Heb jij veel kwaaltjes?
Pijnlijke borsten met aderen Ongi krampen Moeilijk naar de wc en winderig Moe Dit zijn ook bijverschijnselen van utrogeston bollen
Ok dat maakt het dus lastig om op je kwaaltjes te vertrouwen. Ik heb vanaf vrijdag af en toe steekjes die uitstralen naar mijn bovenbenen. Dat herken ik niet als pms. Verder heb ik veel last gehad van afscheiding maar dat lijkt nu wel weer voorbij te zijn. Ik had zojuist behoorlijk hoofdpijn en dat is vaak een pms verschijnsel bij mij. Maar, nog geen bruin verlies of een druppel bloed gezien en dat is dan wel weer een goed teken. Morgenochtend afwachten..
Na de test van vanochtend kan ik het morgenochtend vast niet laten. Als die negatief is, test ik niet meer. Dan wacht ik rustig mijn menstr af.
@lizzy ik zie toch wel een heeeel licht streepje. Beste is inderdaad over 2 dagen weer testen. @angelica wanneer ga jij testen?
ik ga vanavond testen zit op dpo 10 na terugplaatsing lizzy Heb je nog getest? Foxy hoe gaat het heb je ergens last van?