Wie ook rond 30Juni/ 1Juli testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby90, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Valt mee. Ben wel eerder moe maar heb dan ook een erg druk weekend gehad. Ik neem dan wel heel bewust nu mijn rust. Verder gisteravond ineens misselijk maar dat kan overal door komen denk ik dan maar weer. Eigenlijk voel ik me erg goed. Voel mijn buik wat trekken van binnen maar dat vindt ik wel een goed gevoel. Is er toch wat aan de gang daarbinnen.

Spannend testen. Hopelijk zie je nu al wel iets. Maar ook al niet zegt het nog niks natuurlijk.

2. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Spannend allemaal meiden! Ik mag vrijdag testen. Wij waren er totaal niet mee bezig, heb niet goed opgelet met eisprong & sex.
    Maar als het zo blijkt is het natuurlijk super.
    Met Niek zijn we 10 maanden "bezig geweest".
    Dus verwacht er nu ook niks van, zou wel heel toevallig zijn,
    maar de kans is er wel degelijk ja.
    Ik wacht rustig af (ook al ben ik er toch ineens wel mee bezig...)

3. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Vind het ook spannend!!!! Heb vanochtend stiekem getest wist wel dat ie nega zou zijn maar toch even proberen....Zoals verwacht omowit:)....Maar ik ga woensdag weer testen wie weeet...

@Baby90 volgens mij kon jij vandaag testen of was het nou woensdag?:(
    Nou meiden succes ben benieuwd..

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Meiden wat spannend hier, jeetje:D...
    Meryem81, jmmer van je omo-witte test! Hier precies hetzelfde:(... vandaag 10dpo maar heb er weinig vertrouwen in dat het raak is.. Mag officieel vrijdag pas testen.. vorige ronde 10 of 11 dpo ongesteld geworden... dus als ik morgen niet ongesteld ben is er nog hoop maar laatste 2 dagen kwaaltjes weg, en geen gevoelige borsten meer helaas.. Ik zie het somber in.

Hoop dat iedereen hier gauw op roze mag, en een plakkerd hebben:D...

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hier net licht positief getest. Test was echt op 5 min zichtbaar ga wo weer testen

6. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai, ook jammer maar er kan nog van alles gebeuren geen bloed is moed. Heb ook geen last van kwaaltjes heel iets gevoelige borsten en een beetje last van mijn onderbuik maar het kan ook zijn dat ik ongi word hoop het niet natuurlijk, maar voor de rest geen symptonen. Pfffffffffffff wachten duurt zolan f*****langgggg....

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    #87 baby90, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
    Misschien is het juist wel goed helemaal niks te voelen soms;)... Hoop voor je dat je op roze mag!!! Hier de hoop al op gegeven.. vanochtend heeeel licht roze.. op 11dpo!!!:x... Baal écht als een stekker!!! pff.. had zo goede hoop de eerste paar dagen, voelde echt vanalles.. pfff, gister toch gelijk.. Nu even in overleg wat we gaan doen.. We willen in de na zomer op vakantie (kan natuurlijk ook zwanger).. En ik begin een deze maanden met nieuw werk.. Tsja, we zien het wel, ik denk toch niet dat ik dit los kan laten.

Alle meiden die al posi getest hebben GEFELICITEERD! GENIET ERVAN!!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    baby balen zeg.

Ik moet morgenochtend naar het zkh voor een bloedtest en dan weten we het zeker. Maar ik ga vanavond wel testen

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Angelica succes met testen, hoop dat alles goed mag gaan en dt jullie een positieve uitslag krijgen!!!

10. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Maar je zegt heel roze dus het kan nog, dus de hoop niet opgeven(weet dat het moeilijk is). Je weet maar nooit.
    Heb me echt ingehouden om vanochtend niet te testen en dus ook niet gedaan. Want mijn temp daalt hij was zondag 37.0, maandag niet zeker maar 36.9, en vandaag 36.7:( dus ben benieuwd.
    Heb je geen foto??? DAn kunnen we even turen.
    Ben wel benieuwd!!!!

11. Bri

Bri Niet meer actief

#91 Bri, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2011
    ***korte inbraak...***

spannend meiden, nog heel eventjes en dan is het zover.
    2 jaar geleden had ik op 30 juni mijn NOD, en een dag later getest (hoezo geduldig?). en jawel, een prachtige positieve test! 10 maart het jaar erna werd onze dochter geboren.
    allemaal veel succes en geluk gewenst!

***breekt weer uit***

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Nou, nu is het meer bruin.. en heel weinig. Maar zo begon het de vorige keer ook.. En mijn symptomen zijn gewoon helemaal weg. Ik heb totaal geen hoop meer en weet eigenlijk wel voor 100% zeker dat ik ongesteld word helaas. Balen dat jou temp zakt, maar geef idd de moed niet op hoor, het kan nog:D...

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Meryem81 zag ik nu ergens anders een heel licht positief testje voorbij komen?

En hoe gaat het met de rest van de dames?

14. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai foxy ja je hebt gelijk heb een licht positest...Maar willen jullie hier ook even naar kijken. Bovenste is van gisterenmiddag onderste van vanochtend...

15. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nou ik zie een streepje dat duidelijker wordt hoor!!! :D:D
    Meid wat fantastisch!! Van harte gefeliciteerd! Hopen dat het streepje morgen nog donkerder is!

16. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Dank je ja hij word idd wel duidelijker en hoop dat het nog duidelijker wordt owwww ben zo zenuwachtig hoop echt dat het raak is...En niet zoals vorige maand 2 positesten en daarna ongi....

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik zie ook een streepje

Helaas worden mijn streepjes minder. vanmorgen naar het zkh voor bloedtest ik word vanmiddag gebeld

18. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hier is vandaag of morgen mijn NOD ... weet niet meer wat ik moet voelen, denk helaas dat ik ongesteld wordt.:x
    Beetje een warm gevoel in mijn onderbuik en buik opgezet.... binnenkant vagina is ook helemaal dik en dit heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, geen idee hoe dit zit als je zwanger bent!
    Ik had er de afgelopen weekjes zo een goed gevoel over, eisprong goed gevoeld... juiste slijm, later bultjes op mijn tepels en blauwe aders, misselijk.
    Als ik morgenvroeg niet ongesteld ben dan doe ik nog wel een testje maar vrees dat dit niet meer nodig is :( ben gewoon een beetje down!!!

19. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Oww ik hoop vooor je dat het positief is.
    En hoop dat ie van mij donkerder word, vorige maand 2 positesten en 2 dagen later ongi geworden....
    Nou succes meid hoop op een goed telefoontje...;)

20. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

#100 Foxy74, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2011
    @Meryem Ja die wordt echt donkerder. Duim Duim Duim

@Angelica Dat is jammer. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ook voor jou duim ik mijn duimen eraf vandaag

@lilipower Heb je sowieso al getest? Hopelijk blijft het uit en ook bij jou snel een streepje.
    Duimen genoegd dus ook voor jou duimen duimen duimen

Stuur jullie ook een digitale VruchtbaarheidsBoedha. Had ik van mijn collegaatje gekregen met resultaat.

http://www.hippogifts.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/62049823/4C5C/25AD/44BC/5BAD/9286/C0A8/29B9/F69E/Vruchtbaarheid.jpg

Zelf mag ik 13 juli al voor een echo ivm mijn miskraam van laatst. Wel fijn dan hebben we hopelijk snel iets meer duidelijkheid of het goed gaat. Durf nog niet echt te genieten.

Mijn testjes worden wel mooi donkerder nu. Dat had ik met de MK niet. Ik ga vrijdag nog 1 keer testen met CB digital met indicator. Die gaf met de MK op dezelfde termijn zwanger 1-2 aan (dus te weinig HCG) nu hopen op de juiste termijn en weer meer zekerheid.

Deel Deze Pagina