View attachment 162658 hoi meiden sorry hoor maar snap er niks meer van dit is een kwartier na afleestijd ik ga nergens van uit maar ben toch een beetje zenuwachtig
Erg onduidelijke foto...zie er maar 1 streep op en veel lictweerkaatsing. Kan er dus geen zinnig woord over zeggen
Vin het ook wat lastig te zien met die licht weerkaatsing, ik denk wel iets te zijn, maar heel vaag. Heb je nog een andere foto.....of nieuwe test? Als ik jou was zou ik nog een test doen, succes! Hopelijk heb je dan een knaltest in handen!
Als ik mijn laptop iets naar achter kantel zie ik een vrij duidelijke streep hoor, of het goed is geen idee, het blijft na afleestijd. Nog even wachten en opnieuw testen
Na afleestijd zegt niets meer; kan dus idd positief zijn, maar ook negatief. Dus morgen bijvoorbeeld nog eens testen!
Ik zie een licht streepje. Maar aangezien het na de afleestijd is, zou ik er niet van durven uitgaan. Ik zou inderdaad morgen of zo nog eens testen en dan hoop ik dat je binnen de tijd een mooi streepje ziet, zodat we je echt kunnen feliciteren!
@Sofie: als je banner klopt, zit je ook nog wel heel ver voor NOD. Als het lukt, zou ik een paar dagen wachten, en dan weer een test doen!
Poeh, je test 6 dagen voor NOD. Dat is wel heel vroeg! Ik zou een nieuwe test doen en kijken wat hier binnen afleestijd op gebeurd! Na afleestijd moet je als negatief beschouwen (ondanks dat sommige vrouwen met zo'n streepje na afleestijd toch zwanger waren).
Ik vind hem best duidelijk maar wel link zo een kwartier later... Kan het niet zijn dat er binnen 5 min al wel wat stond maar lichter zodat je het niet gezien hebt? Ik zou er nog 1 tegen aan gooien en dan ff goed kijken binnen die 5 minuten Vriendin van me heeft er ook 1 gedaan vd week en die was na een kwartier nog net zo wit als binnen de 5 minuten trouwens
Bedankt allemaal voor de reacties Ik zit inderdaad vroeg voor nod heb er vanmorgen weer een gedaan En die was negatief ging er ook niet van uit kan nog van alles gebeuren Maar kan het ook zo zijn dat die reageert op een eisprong Liefs sofie
Uhm.... een zwangerschapstest reageert niet op een eisprong. Dat zijn nl twee verschillende hormonen. Ovutest reageert op LH en een zwangerschapstest op HCG.... en HCG is alleen maar aanwezig in geval van een zwangerschap/goede innesteling
okee bedankt voor je antwoord snap niks meer van me lichaam ze zijn nu negatief ik wacht het wel af bedankt in ieder geval liefs sofie
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ook zo'n duidelijke streep na afleestijd. Ik bleek helaas niet zwanger te zijn. Ik bleek mijn eisprong te hebben. Misschien dat de test toch een beetje reageert op een eisprong?
ik vind het een vrij duidelijke test...moest hij niet na afleestijd zijn zou ik proficiat zeggen... Zou binnen twee dagen opnieuw testen succes!
Hoi oke ja ik had toevallig een ovu Test gedaan en die was ok knal positive Voor de zw test.. Was inderdaad. Me eisprong Denk ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt Dat de zw posi aanslaat vind het maar raar eigelijk... Liefs sofie