Hai dames! Vanmorgen FM gehad en 1x 18mm en 1x 15mm. (Na Puregon 100IE) Zojuist heb ik de pregnyl gezet en we hopen dus heeeel hard dat de 18mm gaat springen! Na het klussen kunnen de slopende wachtweken weer gaan beginnen. Zijn er nog meer dames die deze dagen Pregnyl hebben geprikt/gaan prikken en de wachtweken in gaan? Samen wachten is tenslotte veel gezelliger!
Wat spannend Mayfair!! Ik heb zelf vorige week maandag de pregnyl mogen zetten na puregon te hebben gebruikt. Eerst puregon 50IE en daarna een week 75IE. Er was een paar dagen stilstand van het eiblaasje op 14 tot 15 mm dus de dokter wilde misschien nog gaan ophogen naar 100IE. Maar ineens op de echo van vorige week maandag zag ze een eiblaasje van 19 bij 21 mm. Dus een flinke groeispurt in een paar dagen die ik eigenlijk niet meer verwacht had. Ik zat ookal op cyclusdag 24. Maar erg positief verrast dus Maar wat duren die ruim 2 weken lang haha.. Helaas! Volgende week woensdag zou ik mogen testen vertelde de verpleegkundige me dus nog even afwachten. Het is inderdaad wel zo gezellig om samen te wachten Succes en ik duim voor je!
Hoi inge!! Je bent dus een weekje verder. Wat spannend is het he?! Is dit jullie eerste ronde met Pregnyl? Vorige maand had ik een beter uitgangspunt dan deze keer, 2 grote follikels, maar helaas zonder succes. Ik knijp hem nu dus wel een beetje hihi. Hoe voel jij je verder? Merk je al iets? Al bijzondere klachten? Heel veel succes met wachten! Ik duim voor je!
Haha spannend is het zeker! Maar voor ons is het de eerste ronde met puregon en pregnyl. Eerst 3 rondes clomid gebruikt (1e keer 50mg 2e keer 100 en de laatste keer 150). Toen groeide er telkens wel een mooie follikel maar alleen bij de 150 bleek na het testen van de progesteron waarde een goede waarde waaruit ze konden halen dat ik een goede eisprong had. Maar in overleg toch besloten om met progesteron en pregnyl te beginnen omdat het follikel pas erg laat sprong en de tijd tussen eisprong en menstruatie redelijk kort werd. Duss met deze aanpak zou het wat beter getimed kunnen worden. Wat ik merk de laatste paar dagen ( ookal probeer ik er niet teveel op te letten omdat ik gemerkt heb dat je jezelf zoveel aan kunt praten haha). Uhmm... Zeurende pijn/soort van druk in m'n liezen en onderbuik, hoofdpijn, wat obstipatie ( haha sorry ) We moeten het dus beide met 1 follikel doen. Er is er maar eentje nodig hè! we will see! Maar spannend is het zeker. Heb jij ook eerst nog clomid geprobeerd?
Hallo dames... ik heb ook 5 nov. Pregnyl gespoten.. zit vandaag op cyclus dag 16 en geen idee hoe groot mijn follikel is.. deze maand mocht ik niet zwanger raken van mijn internist omdat ze dachten dat ik de ziekte van cushing had.. vandaag belde ze mij om te vertellen dat de uitslagen toch goed zijn en dat ik vanaf de volgende cyclus gwn weer verder kan met het fertiliteits behandeling. . Ik lag in bed en dacht zet gwn de pregnyl (normaal ook altijd op cd 16) en als het raak is heb ik geluk en anders volgende cyclus beginnen met clomid. . ik ga duimen voor ons allemaal..
Haha Babylo, zou ik ook gedaan hebben Ik ga hem vanavond zetten, ik krijg vanmiddag de tijd door. Wij doen ivf, ivm verkleefde eileiders. Vrijdag is de punctie. Heel spannend, want er zaten gisteren 24 follikels in mijn eierstokken Ik duim voor jullie!!
Ooeehh spannend Ing! Ik hoop echt dat deze methode goed voor jullie werkt. Lastig is dat he, allemaal symptomen maar je weet niet of het van de medicatie komt of echt al zwangerschapsklachten zijn. Ik heb in het verleden clomid gebruikt maar dit deed helemaal niets. In 2010 zwanger geraakt met 75IE puregon. Nu gebruik ik 100IE en dat doet het eigenlijk niet zo heel goed. Mijn lichaam lijkt ook iedere maand minder goed te reageren maakt het extra spannend dus. Babylo, jij weet dus helemaal niet hoe je er voor staat. Ik duim voor je hoor. Heel fijn dat het geen Cushing is. Zoeken ze nog naar iets anders? Leuk dat we precies op dezelfde dag pregnyl hebben gezet. JJ..24 follikels???? Ik ben al dolblij met 1 hahaha. Weet je al een tijd enz? Succes!!
Haha, ja 24 Beetje veel, niet?! Schrok er ook van Vrijdag om kwart over 11 de punctie, dus vanavond laat de pregnyl!
Jj1980 Oehoe wat spanndend 24 dat is veel...! Hoop voor je dat het meteen raak is.. Heb jij endometriose omdat je het over verklevingen had.. Ik heb namelijk wel endo maar mijn beide eileiders zijn doorgankelijk.. De endo verspreid zich wel heel snel dus moet verplicht in januari overstappen op IVF.. Ben nu in een half jaar tijd 2 keer geopereerd aan de endo. De laatste was eind september.. Dit is mijn eerste ronde na de ok. Mayfair ze zijn al een jaar aan het uitzoeken wat ik heb maar kunnen het helaas niet vinden.. Maar heb met mijn internist afgesproken om de zwangerschap voorrang te geven omdat ik endometriose heb. Mijn verhaal is erg ingewikkeld.. Zeker leuk dat we samen lopen.. Dan zijn we hoop ik allebei ook even ver zwanger..!
Wow jj1980... 24 follikels! Die eierstokken van je werken hard voor je kan me wel voorstellen dat je zoiets niet verwacht en ervan schrikt! Ik zal hard voor je duimen dat de punctie goed zal en al de moeite natuurlijk beloond wordt!! Haha babylo... Groot gelijk dat je hem toch gewoon gezet hebt... Wie weet toch? Zonde om zo'n ronde dan niet te gebruiken, als het vanuit het onderzoek is gebleken dat het geen cushing is en dat arts de reden dat je deze ronde niet zwanger zou mogen worden nu dus niet meer ter sprake was. Spannend! Lastig Mayfair dat de dosis telkens minder goed lijkt te werken... Dan weet je ook nooit of je goed zit. Natuurlijk is het met puregon wel fijn dat je gedurende de cyclus kunt ophogen of verlagen naar aanleiding van de echo's. En wat de symptomen betreft.... Die hormonen laten je echt van alles anders voelen in je lijf en dan constant aan de ene kant blij zijn dat je die dingen voelt en hoopvol zijn en aan de andere kant heel nuchter zijn dat het niets hoeft te betekenen. Ach... Het hoort erbij! Over een week ga ik het wel zien
Nee meiden, ik heb geen endo. Ik heb asherman. Vorig jaar heb ik een ma gehad en ben iets te goed gecuretteerd Mijn gyn (een jonge meid) heeft een slechte echo gemaakt bij mijn nacontrole en mijn klachten niet serieus genomen. 3 maanden na mijn curettage bleek bij een andere arts dat ik verklevingen had in mijn baarmoeder en eileiders en dat er nog restweefsel zat van de zwangerschap Ik heb 2 operaties gehad om mijn baarmoeder oké te krijgen, maar bij mijn eileiders is het helaas niet te herstellen.
Jeetje jj1980... Heftig zeg! Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om deskundige mensen om je heen te hebben als het om je gezondheid gaat die de tijd voor je nemen en je serieus nemen.
Wachten duurt altijd zoooo lang.. Ben ik echt niet goed in.. 15 november zijn wij 5 jaar getrouwd en gaan we een weekendje weg.. Ik kan dan ook gaan testen hoop dat het positief is word een grote verrassing voor mijn mannetje.. Heb hem namelijk niet verteld dat ik pregnyl heb gespoten, voor het eerst dat ik dit 'stiekem' doe.. Als ik normaal iets stiekems doe kan ik maar 5 min voor me houden.. Hihihi..
Pff 2 weken kunnen dan ineens zo lang duren hè! Maar wat zou het dan een leuke verrassing zijn voor je man!! Spannend! Ik vind het wel knap dat je het geheim kan houden haha. Ik zou zoiets er zo uit flappen
Wat knap dat je niets zegt!! Zou ik echt niet kunnen hoor hihi. Zo snel al testen na zetten van pregnyl? Ik dacht pas vanaf de 20e ongeveer..dat is nog eens leuk nieuws Ik ben de 12e jarig maar vier het dit jaar niet, vooral door dit hele mmm gedoe staat mijn hoofd er echt niet naar. De hormonen doen mij ook niets veel goeds
Heb je er veel last van Mayfair? Wat vervelend! Hmm... Ik kan me voorstellen dat je hoofd ergens anders zit dan bij je verjaardag. Kan even een gezellige afleiding zijn maar in de hoofd ben je dan toch met andere dingen bezig hè.
Normaal kan ik echt niks geheim houden maar dit keer lukt het gewoon snap ook niet hoe het kan hihihii.. Ja inderdaad twee weken pfff duurt super lang.. 17 november kan ik al testen dan is de pregnyl al uit me lichaam en kan je al een zwangerschap test doen.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik 11 dpo positief getest.. Wel erg verveld dat je last hebt van de hormonen.. Ik heb er niet echt veel last van gelukkig alleen nu een beetje gevoelige borsten en met vlagen iets misselijk... Ing jij mag al bijna testen nou bijna nog 6 dgn maar toch erg spannend.. Voel je al iets of nog niet..? Jj succes vandaag..! Ik zal duimen voor je..! Vorig jaar heb ik op 14 november een mk gehad dus vind het nu extra spannend.. Word er ook wel een beetje verdrietig van, ik zie alles weer zo gebeuren pfff kan het maar moeilijk verwerken.. Maar naar regen komt zonneschijn
Heel veel succes vandaag JJ!! Ik heb veel last inderdaad van de hormonen. Iedere dag migraine, kom veel aan in gewicht en heb nergens energie voor. Dan heb ik het nog niet eens over mijn humeur gehad 29 is ook niet zo heel bijzonder om te vieren natuurlijk. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ondertussen weer een dagje om weg te strepen! Vanmorgen bij het wakker worden kramp in mijn onderbuik, soort menstruatiepijn. Juist dat wat we niet willen voelen hihi. Hoe gaat het met jullie vandaag??
Ja ik mag inderdaad bijna testen.. Vanmorgen (9dpo) had ik wat bruin met afvegen... Ben nu bang dat ik ongesteld ga worden. Zei al tegen m'n vriend dat ik niet meer naar het toilet durf maar ja dan lees je dat het ook weer niets hoeft t betekenen of juist een positief teken. Bah haha om gek van te worden maar of ik wat voel... ik heb al 6 dagen kramp/pijn in m'n onderbuik en pijn/druk/trekkend gevoel in m'n liezen. Wat hoofdpijn gehad. Verder voel ik me niet echt anders. We will see.... Mocht ik nu niet ongesteld worden denk ik niet dat ik tot woensdag kan wachten met testen. Ik denk dat ik dan maandag (12 dpo) er een testje op ga wagen. Ik lees dat jij al op 11 dpo positief testte babylo. Maar ik kan me voorstellen dat het nu extra spannend is voor je en dat die datum dan toch een verdrietig randje heeft. Maar inderdaad na regen komt zonneschijn.. We gaan gewoon voor een positieve test en een goede verdere 8 maanden. Mayfair: ah bah wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Die 2 weken wachten is al erg genoeg... En dan ook nog met migraine etc. Pff dat gewicht herken ik ook. Bah sinds ik aan de hormonen zit lijk ik al van lucht aan te komen joh. Ik ben 26 jaar trouwens. Jullie dan?? Succes vandaag JJ!!
Dag meiden, Ik heb 3 nov de pregnyl gezet dit is de 4e ronde met hormonen spuiten en pregnyl. Waarschijnlijk ga ik over een week testen, maar voel me niet zwanger tot nu toe. Wel is het weer spannend! Heel veel succes allemaal en hopen op een positieve test!