Bedankt voor het duimen meiden. Leuk was anders, maar de pijn was te doen. Nu giga wazig/stoned van de medicatie Score 13 eitjes, morgen weten we hoeveel er bevrucht zijn, spannend! Nu ga ik ff lekker slapen
Wou dat is supper jj1980..! Slaap lekker.. Mayfair erg vervelend dat je er zoveel last van hebt.. maar we doen het voor iets heel moois toch.. daarvoor is het allemaal wel waard .. Ing bruinverlies kan inderdaad ook iets heeeeel goeds zijn we blijven duimen..! Mnr leuk dat je ook mee schrijft..! Gezellig. .. Ik ben trouwens 25.. vanaf mei 2012 mmm en sinds 2010 kinderwens. .
Hey ladies, mag ik ook meeschrijven? Ik heb gisteren pregnyl gespoten en morgen mijn punctie... Ben er heel zenuwachtig voor want ik heb veel minder follikels dan de vorige keer (vorige keer ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege heftige buikpijn en enigszins overstimulatie)...Deze keer wordt het ook erop of eronder want we hadden 0 bevruchtingen met IVF en nu dan ICSI. Succes meiden! JJ wat fijn dat jij het morgen hoort, ik pas twee dagen na de punctie brrrr...
Hey JJ, Vorige keer 19 follikels, 15 eitjes, 13 goed rijp. Deze keer heb ik maar 7 follikels die echt een beetje in de buurt kunnen komen en wel nog wat kleintjes, een stuk of 3 à 4, dus het is nu wel een heeeeel ander verhaal helaas. Ik vond het raar dat ik vorige keer overstimulatie had, daar had ik ook niet zoveel last van eigenlijk, maar mijn eierstok was waarschijnlijk gedraaid, waardoor ik heel veel pijn had en aan de morfine moest. Deze eierstok doet het deze poging niet goed, daar zitten maar 2 follikels, dus ben beetje bang dat de draaiing van invloed is geweest. Jij succes vandaag, laat je het weten!?
Nou.. Al die krampen en bruin verlies blijkt toch niet goed te zijn geweest. Vanmorgen na een slechte nacht met veel buikkrampen en wakkere uurtjes ben ik ongesteld geworden.. Duss op naar de volgende ronde. Op een of andere manier viel het me nu zwaarder dan mijn 3 vorige rondes met clomid. Ik denk dat ik nu meer hoop had ofzo.. Even wat tranen gelaten maar ja het enige wat je kunt doen is doorgaan he.. Maandag mag ik weer beginnen met puregon. Wie weet is het me de volgende ronde wel gegund. Ik hoop dat jullie de komende dagen positief nieuws kunnen melden! Succes allemaal! Ik heb de nieuwste berichtjes van jullie nog niet gelezen.. Ik typ dit berichtje even snel vanaf m'n telefoon. Morgen zal ik even bijlezen.
Wat jammer Ing! Je hebt denk altijd hoop, dus ongesteld worden komt altijd hard aan. Vanmorgen gehoord dat we 10 bevruchte eitjes hadden.
Goed JJ! Ing, wat balen! Sterkte. Ik had 8 eitjes die er op het eerste gezicht goed uitzagen, dus ik hoop dat ze ook alle 8 goed zijn. Ik vond de punctie deze keer een stuk vervelender dan de vorige keer, maarja hernia gelukkig ook weer snel over. Ik ben zoooo zenuwachtig voor maandag, dan horen we of we bevruchtingen hebben...
Ing balen zeg.. Ik snap je gevoel heel goed..! De teleurstelling is altijd het ergste van alles... Dikke knuff geef de moed niet op er komt een dag dat wij ook mogen lachen..! Jj wat goed zeg..! Wanneer is je tp? Ik heb niet echt verstand van ivf dus geen idee hoe dat gaat.. Doorje spannend zal voor je duimen meid..! Hier is alles rustig heb het gevoel dat het niet raak is.. Maar goed het is nog vroeg om wat te zeggen.. Toch voelt het niet goed.. Nog een week geduld..
Jeetje Ing, wat vreselijk rot voor je. Hoe gaat het nu met je? De volgende ronde ga ik gewoon extra hard voor je duimen. Dikke knuffel! Heel veel succes morgen JJ!!! Hoe gaat het met de rest van de "wachters" ? Ik voel van alles, krampjes/pijntjes enz maar dat zit vooral tussen mijn oren geloof ik hihi Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, ben zo bang voor weer een teleurstelling. Ik kan toch was over een weekje testen als mijn menstruatie dan nog niet is doorgebroken. Wachten, wachten, wachten dus maar!
Ik ben aan het aftellen.. best moeilijk om het voor mijzelf te houden.. Elke keer wil ik het vertellen aan mijn mannetje maar toch slik ik weer mijn woorden.. Heb het gevoel dat ik hem weer moet teleurstellen.. Of mijzelf.. Pfff heb het even helemaal gehad volgens mij.. Dit sloopt mij gwn alles wat er is gebeurd dit jaar was erg moeilijk te verwerken, vooral mijn beide miskramen.. Misschien ben ik wel bang om het weer mee te maken.. Sorry dames moest er even uit.. Zal wel aan de hormonen liggen..
Hey ladies, Ook ik heb gelukkig een terugplaatsing morgen! We hebben nu 6 emmy's in de race (dus ik durf een beetje te hopen op cryo's). Ze zitten in de Eeva machine dus daar ben ik ook heel blij mee! Zooo anders dan de vorige keer, ik ben echt heel erg blij! (Maar moet van mezelf ook de blijdschap temperen, eerst maar horen welk cijfer de emmy krijgt en natuurlijk uiteindelijk maar iets van 1/3 a 1/4 kans op een plakkertje...) Hoe gaat het met jullie? Vanaf morgen zit ik ook in de wachtweken en nu dan eigenlijk voor het eerst met een echt eerlijke kans (na 1,5 jaar zelf proberen, 6 iui en 1 IVF).
THij/zij zit er in!! Nog 2 eskimootjes in de vriezer Het ziekenhuis was wat 'teleurgesteld' over het resultaat, ik ben dan weer blij dat er eskimootjes zijn Heeeeel veel succes morgen, Doortje!
Hey JJ, Hoezo waren ze teleurgesteld? 2 cryo's is toch niet zo slecht? Ik ga heel blij zijn met 2 cryo's denk ik (maar goed wij hebben ook minder bevruchtingen). Als het cryo's zijn dan lijkt het me dat de kwaliteit toch ook goed was? Krijg jij te horen welke kwaliteit je emmy had? Bij ons weten we niet hoeveel cryo's het uiteindelijk gaan worden, want ze vriezen ze pas een dag later in... Gek he dat er zulke verschillen per ziekenhuis zijn. Het zal er wel mee te maken hebben dat de VU de hoogste cryo cijfers wil hebben en alleen de allerbeste op dag 4 invriest, zodat de mindere niet meedoen voor de telling...
Waarschijnlijk omdat ze er gewoon meer verwacht hadden. Ik weet ook echt niet hoe goed of minder goed ze waren. Uit hoeveel cellen ze bestaan, geen idee.
Ik vind het zo raar dat ze dat niet zeggen. Wij hoorde vanochtend ook alleen maar of we een tp hebben... Ik heb meteen naar de embryoloog gevraagd, want ik wil toch graag wat meer weten om echt een beetje gerust te zijn. Gelukkig kreeg ik haar aan de telefoon en die zijn dan ook heel aardig! Ik ga morgen wel weer heel veel vragen vrees ik Hoezo controlfreak haha. Maar ik vind het gewoon belangrijk om well informed te zijn, het is niet niks allemaal!
Doortje heel veel succes morgen..! Jj spannend hoop dat jullie beebje zich goed gaat vasthouden.. Nu lekker rustig aan doen.. fijn 2 cyro's..! Ik heb vandaag menstruatie krampen echt verveld en steken in mijn rug.. Leek echt even dat het bloed eruit liep maar niks te zien.. Het is wel vroeg om ongesteld te worden.. Afwachten maar..