wie ook (rond) 5-11 Pregnyl en de wachtweken in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mayfair, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Babylo, hopen op een innestelling!

2. Ing1987

Ing1987 Lid

28 okt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal! Wat moest ik even veel bijlezen! Wat spannend allemaal zeg!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes.. Ik zit er na 2 dagen teleurstelling weer redelijk positief in.. Vandaag weer mogen beginnen met puregon dus dat voelt wel weer goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen. En nu duim ik gewoon heeeelll hard voor jullie allemaal!! :DnVoor een mooie positieve test voor jullie ergens in de komende 1 a 2 weken! En Doortje jij veel succes morgen. Dat alles maar goed mag gaan en met een mooi resultaat natuurlijk!

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Gebruikt iemand hier Utrogestan? Sinds gisteravond ben ik bij vlagen misselijk. Hebben jullie daar ook last van?

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey JJ, ja ik ook! Ik word er ook misselijk van (en moe) Bleh!

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb een tp van een achtcellig toppertje (volgens de Eeva computer) gehad vandaag. Er zijn er volgens mij nog 2 in de running voor cryo. Ik hoop dat Ik die bij een volgende poging pas nodig heb haha. Hoe is het bij jullie?

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Super Doortje! Ha, dan schelen we maar een dagje, toch? Of had jij terugplaatsing op een andere dag dan dag 3?
    Wanneer mag je testen?

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Nee, ik had tp op dag 3 idd. Gezellig samen op de wachtbank! Voor de tweede keer in de MMM heb ik echt hoop. De eerste keer was iui 3 met 77 zaadjes en 2 eitjes, toen het daarna niet lukte was de hoop wel minder. Nu hebben we eindelijk echt een kans, maar ik ben wel bang voor de teleurstelling hoor! Ik mag Maandag voor bloedtest, maar ga zelf wel eerder testen hoor! Jij?

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dit is ook onze eerste echte kans in anderhalf jaar. Ben best bang dat het niets wordt. Hoewel het traject tot terugplaatsing ons ontzettend is meegevallen, krijg ik nu echt wel last van de utro. Mijn man zei gisteren, als ik dat had geweten.......:)
    Ik denk niet dat hij spijt heeft, maar vraag me af of hij dat nog een keer zou willen.......
    Ik dacht, haha wacht maar tot ik echt zwanger ben :p

Vrijdag 22 november mag ik voor een bloedtest, waarschijnlijk omdat het weekend ertussen zit. Ik ben wat huiverig om eerder te testen, je hoort zoveel verschillende verhalen over de pregnyl en wanneer die uit je lijf is......

9. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Dames!!

Paar dagen niet online geweest dus even bijgelezen.
    Spannend he dat afwachten.
    De eerste testen zullen dus dit weekend zijn :) ik ga zondag denk ik maar testen, een beetje aan de vroege kant misschien 12 dagen na puregon maar kan echt niet langer wachten hihi

Gister was ik jarig en hebben we er met z'n drietjes (man en dochtertje) gewoon een fijne dag van gemaakt in de binnen speeltuin.
    Was even fijne afleiding maar ik had continue krampen en steken in mijn baarmoeder.
    Goed? Niet goed? Ik word er zo onzeker van :) kennen jullie dat?

Ik houd moed en blijf duimen voor jullie allemaal!

10. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hey mayfair,

Nog van harte gefeliciteerd. .! Ik wil ook zondag gaan testen..! Wel grappig weer dezelfde dag, we hadden ook samen Pregnyl gespoten..
    Ik heb ook last gehad van steken en krampjes in mijn buik beetje menstruatiepijn leek het wel.. hoop dat het een innesteling is..:)
    Spannenddd...

11. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo dames...

Ik heb hier even zitten lezen.
    Wijn proberen ook al geruime tijd zwanger te worden.
    Ik zal even vertellen vorig jaar feb was ik meteen zwanger na de eerste inseminatie maar op 21 weken is mijn zoontje te vroeg geboren en zijn we hem verloren.
    Vanaf augustus zijn we opnieuw begonnen met de eerste inseminatie maar met minder geluk.
    Ondertussen zitten we al terug in ronde 4.
    Ik zit net zoals jullie op de wachtbank.
    Maandag de 18de mag ik bloed gaan laten prikken!
    Ik heb pregnyl gespoten op 3nov en 4nov heeft de inseminatie plaats gevonden.
    Ik kon me vandaag niet meer bedwingen en heb een test gedaan..
    Maar geloof het of niet nog nooit aan de hand gehad het controle venster had geen lijntje dus de test is mislukt!!
    Man man wat een dubbel gevoel...
    Ik hoop dat ik hier wat mag meeschrijven met jullie..
    Om het wachten wat dragelijker te maken..
    Veel succes allemaal..
    Groetjes

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hoi mijn Xander, helaas welkom. Spannend! Volgens mij ben jij dan de eerste die mag testen. Ga je morgen weer een test proberen?

13. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Goedemorgen damesss...
    Heb zonet een testje gewaagd (9dpo) en ik zag echt een heeeeel licht streepje. .. whaaaa echt spannendddd... wij gaan straks een weekendje weg en zondag ga ik weer testen vind het erg spannend.. dames die ook gaan testen veel succes..

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Woohoo Babylo, spannend! Leuk begin van een weekendje weg! Ik duim dat het blijft plakken!

15. Ing1987

Ing1987 Lid

28 okt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhhhh babylo!! Wat spannend!! :D ik duim heel hard voor je. Geniet lekker van je weekendje weg!

16. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Babylo ik denk dat je zwanger bent!
    Je hebt nooit een licht streepje als het niet zo is!
    Zo leuk voor je....
    Doortje ik denk dat ik morgen ga testen Lets hope !
    Zo spannend wanneer mag jij testen ?
    Groetjes

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Spannend mijn Xander. Ik ga denk ik vrijdag testen, dan of zaterdag is mijn NOD. Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, maar ik weet ook niet waarom. Ik ben wel heel moe en misselijk, maar dat is gewoon van de Utrogestan, want dat kan nog niet van een eventuele zwangerschap zijn. Vind het maar spannend allemaal.

18. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Spannend babylo! Fijn weekend!

Ik heb vanmorgen een testje gewaagd (10dpo) van het kruidvat.
    Zag een heel licht streepje na 10 min (ipv 5 min). Deze is wel iets donkerder geworden maar volgens mij staat kv test bekend om een indroogstreepje?!
    Ik durf nog absoluut niet blij te zijn dus..morgen nog een poging wagen :)

Hopelijk hebben jullie meer succes..ik wil positieve testen zien!!! Hihi

Fijne zaterdag meiden!

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Babylo, hoeveel pregnyl had je gespoten?
    Bij 5000 zeg ik voorzichtig; gefeliciteerd!
    Bij 10.000 hoop ik echt dat het de pregnyl niet meer is!

Fijn weekend meid!

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Mayfair, spannend! Ik heb geen ervaring met positieve testen en ik werd ook altijd gewoon ongesteld dus heb ook nog nooit een indroogstreepje gehad. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid hebt.
    JJ hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina