Hallo , Lees ik nu juist zijn hier al 2 licht positieve testen!? Spannend !! Ik ben nog steeds niet ongesteld en durf ook niet testen heb gisteren namiddag een test gedaan op dag 12 na de inseminatie die was negatief zou het te vroeg zijn ? Of zou het gewoon niet zijn ? Veel succes met die positieve testen !!
Ohhh ik krijg een mega buik Het is net of ik 3 maanden zwanger ben. Vanmorgen woog ik 65,4 met pyjama. Net woog ik er 68 wel met spijkerbroek maar verder niet veel aan. Hopelijk zit ik morgen onder de 66,5! Misschien toch morgen maar even ziekenhuis bellen.... Heeft iemand hier ervaring mee??!!
Dat is wel vreemd. Alleen vocht kan zo snel blijven "hangen". Dit kan door verandering in hormonen. Heb je bijv. dikkere enkels? Kortademig?
Nee, beide niet. Ja, het kan vocht zijn, zat ik ook al aan te denken. Kreeg gelijk de rillingen, misschien nu pas een overstimulatie?!
JJ, dat is overstimulatie meis, heeeeeeeel veel drinken. Ik kreeg in het ziekenhuis ook fluimucil, dat schijnt te helpen. Hopelijk is het een goed teken, want late overstimulatie betekent heel vaak dat je zwanger bent... Wel vroeg trouwens voor late overstimulatie. Ik zou het ziekenhuis wel zsm bellen. Het kan gevaarlijk zijn! Sterkte! Het klopt trouwens dat het vocht in je buikholte zit. De bloedvaten bij je eierstokken scheiden dit uit! Drinken drinken drinken!!!
Ja, midden stimulatie haha... Wat dat nou is dan ??? Ik zou het nu wel doen, meer drinken, netter safe than sorry... Hoe gaat het nu? Ik heb ergens gelezen dat als je meer dan 1 kilo per dag aankomt je contact op moet nemen met een arts... Sterkte!
Woog vanmorgen 66,6 dat is dus 800 gram verschil. Binnen de perken dus. Buik is minder, maar niet helemaal weg. Voel me wel oké.
Gelukkig JJ! Voel jij verder al iets? Ik helemaal niks, behalve de normale pijltjes die ik altijd al snel na mijn eisprong heb... Mijn borsten doen ook niet eens pijn, dat had ik de vorige keer wel heel erg! Ik heb er geen goed gevoel over. Jij?
Ik voel ook vrij weinig, Doortje. En alles wat ik voel wijt ik aan de pregnyl of de utro. Ik kan er niets zinnigs over zeggen. Jammer, hè?! We blijven gewoon hopen dat het raak is
Hoi dames, Gister is mijn menstruatie begonnen.. ik dacht dat het raak was maar dus niet.. maar goed morgen beginnen met clomid op naar de volgende ronde.. Voor jullie zal ik gaan duimen dat het raak is..! Liefs..
Babylo, dat is slecht nieuws!! Meiden, hebben jullie veel last gehad van de pregnyl of utrogestan? Mijn borsten en tepels beginnen steeds meer te irriteren, kan dat daar nog van zijn?
Oh babylo had het zoo hard gehoopt voor je! Wat klote! Hopelijk wordt volgende maand onze maand! we gaan er weer voor! Ik heb aankomende woensdag weer de eerste echo voor deze ronde (cd 12). Ben benieuwd of er nu wat sneller groei te zien is dan de vorige keer, en dat de ophoging van de puregon dus werkt. We will see.... JJ1980: ik had niet echt zoveel last van gevoelige borsten of tepels. Ik had voornamelijk raar gevoel in m'n onderbuik, trekkend gevoel in liezen. En de laatste dagen best erge buikkramp. Dus ik herken je klachten niet echt. Maar elk lijf reageert weer anders....
Had op de gok pregnyl geprikt toch hoop je dat het lukt.. en vrijdag heel licht tweede streepje gezien en volgende dag ongi.. Heb hoop voor deze maand..! Afgelopen donderdag heeft iemand van zp gependeld voor mij.. Volgens haar pendel zou ik volgende maand zwanger raken, hopen dat de pendel gelijk heeft.. met volle moed er tegen aan.. Ik blijf jullie volgen hoop met heel mijn hart dat jullie allemaal een positief zullen testen.. Ing jij ook succes deze ronde zal voor je duime en bidden..)
JJ,ik had dat de vorige keer heel erg van de utro. Deze keer helemaal nog niet, heel gek. Nu heb ik weer andere utro klachten... Ik hoop voor je dat het natuurlijk gewoon iets anders betekend, dat kan natuurlijk wel nu! Ik ben vanacht heel erg aan het zweten geweest, dat had ik de vorige keer ook, maar meestal betekend het dat ik ongesteld ga worden... Afwachten maar weer...
Wat vervelend babylo. Ik hoopte echt voor je dat je positief zou testen. Volgende maand hopelijk veel meer geluk!! Succes woensdag Ing!! Zal voor je duimen! Iemand nog getest vandaag? Ik zit nu 12 dpo en getest met kv 2v5 test..na 7 min kwam er een heeel licht streepje (ook ineens een horizontale streep door het testscherm) maar pas na 20 min werd deze iets donkerder. Ik vind het toch geen fijne test, krijg er geen duidelijkheid door. Vanmiddag maar een andere kopen. Ik heb geen vaste cyclus dus ook geen richtdatum voor NOD, hopelijk blijft mijn menstruatie nog even uit.
Gran-di-oos, ik heb een TUURtest Wat moet ik daar nu weer mee! Vandaag dag 13 na pregnyl 10.000, 11of12 dpo (punctie vrijdag de 8ste) Test van de Action, reageert pas bij 25 Streepje is echt roze, dus niet grijs. Zucht
Kun je een foto plaatsen misschien? Anders kun je hem afspoelen..10 sec onder koud water. Een hcg streep is nooit grijs dus na het afspoelen op zoek naar een kleurtje Heb ook gelezen dat je een foto in negatief kunt maken, hcg licht dan op. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar dit is.