Ik denk niet dat hij overkomt op een foto. Nu eerst de kids aankleden en naar school brengen, dan koken en dan met de jongste naar het ziekenhuis. Wellicht vanmiddag, als hij goed is ingedroogd.......
JJ, ik hoop het voor je! Als jij een roze streep ziet, dan is er een roze streep! Ik zie niks, maar heb ook geen ervaring met tuurtesten... spannend.... Morgen weer een testje?
Het duurde even maar ik wilde via de laptop kijken, op mijn gsm zag ik helemaal niets . Ik zie wel een heeeeel licht streepje volgens mij. Zolang je maar roze ziet is het goed. Anders echt even proberen te spoelen hoor, blijft het roze streepje..dat klopt het Ga je inderdaad morgen weer testen? Hoe is het met de andere dames?
Oja, heb hem vergroot en ik zie ook toch wat! Ik heb er bij mij totaal geen goed gevoel over. Ik ga denk ik donderdag een testje wagen, maar gok op omo wit... Maarja iedereen zegt: afwachten, dus dat probeer ik!
Nou, hier was de test vanmorgen omo-wit, hoor. Bij mij zit het dus gewoon 14 dagen in mijn lijf Balen, maar nu hop.......op de fiets sinterklaasinkopen doen!
Meiden, maak jullie geen zorgen; tot je nod fluctueert je hormoonpeil zo sterk dat het de ene dag wel en de andere dag niet zegt dat je zwanger bent terwijl je het gewoon kan zijn. Als je dus te vroeg test en niks ziet, maak je jezelf alleen maar verdrietig terwijl het misschien niet nodig is. De test loopt dus niet (altijd) op naarmate de nod dichterbij komt. Dat wisselt per persoon en zelf als hij eerst oploopt kan hij daarna ineens wit zijn en dan blijkt later dat je toch zwanger bent. Ik bedoel maar; de testen zijn duur en het zegt zo vroeg niks. Geen zorgen! Hier overigens iemand die sinds maandag in de wachtweken zit.
Hoe gaat het met jullie??? Ik kan het bijna niet geloven..ik ben zwanger! Ik besef het nog absoluut niet, ben een beetje bang, maar vooral super blij! Zal een foto in mijn album zetten
Wat super voor jullie, Mayfair, van harte!! Hier vanmorgen weer een witte test. Vanmiddag uitslag van bloed. Maar ik heb even jullie advies nodig. Ik heb nu een verplichte rustmaand en ben dan rond 21 dec ongi. Nu kreeg ik een blad mee van het ziekenhuis, ivm sluiting labaratorium tussen kerst en oud en nieuw. Je mag geen cryo poging starten als je voor 23 dec ongi wordt :x Bij mij hangt dat er dus echt om. Nu mijn vraag, zou ik de utrogestan nog 2 dagen door kunnen gebruiken om mijn cyclus iets op te schuiven? Dus dat ik ze tot morgenavond gebruik? Ik heb nu wat bruinverlies, aar ongi is nog niet helemaal doorgebroken. Iemand een idee? Wat zouden jullie doen?
Hey JJ, ik zou het doen!!! Dat wachten de hele tijd vind ik nergens goed voor! Wat balen van de witte streep!
Wow Mayfair wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!! JJ.... Ik heb geen ervaring hiermee dus kan je niet goed adviseren. Hopelijk weet iemand anders er wel meer van.
Ik heb een positieve test, maar kan niet blij zijn, want ik heb al 3 dagen vrij hevige krampen. De hele tijd door een zeurende pijn en af en toen echt misselijkmakende pijn ;(. Ik vrees dus heel erg dat het niet goed zit, maar geen drupje bloed tot nu toe. Zou dat door de utro komen? Morgen heb ik bloedtest, dus dan weet ik meer. Ik hoop zooo op goed nieuws.
Ben vrijdagavond toch gestopt met de utro. Heb dus maar 1 keer meer genomen dan moest, want oh wat kreeg ik een kramp in mijn buik. Mijn lijf wilde gewoon ingi worden, niets tegen te doen. Gister al licht bloedverlies. Vandaag megaveel. Hoor veel verhalen van meiden bij wie de cyclus in de rustperiode veel langer is dan gewoonlijk. Daar hopen we dan maar op
Oh Doortje, wat naar dat je niet blij kunt zijn op deze manier! Morgen gelijk navragen als je toch voor de test moet, of als ze je bellen voor de uitslag. Ik hoop voor je op goed nieuws, hopelijk is het innesteling, maar kan me voorstellen dat als het te veel pijn doet je er niet gerust op bent! Succes morgen!!
Dank jullie wel. Een kleine felicitatie doortje! Ik had het ook heel erg..steken, krampen..durfde bijna niet meer naar de wc, bang voor een tegenslag. De klachten heb ik nu niet meer maar de angst nog wel. 5 december een echo met hopelijk goed nieuws, ik durf nu nog steeds niet heel blij te zijn. Ik doe nog om de dag een test...de posi streep komt steeds eerder/dikker/donkerder tevoorschijn..dat stelt mij wel een beetje gerust Spannend jj! *duimduimduim* Hoe is het met jou ing??
JJ ik had mijn eisprong ook een stuk later na mijn eerste IVF. Mayfair, dank je wel, ik hoop dat je felicitatie terecht is . Ik kan me voorstellen dat je bang bent en ik vrees dat als het goed blijft gaan ik ook veel zal blijven testen. Mijn tests lopen niet echt lekker op, er is een minimaal verschilletje en ze zijn zeker niet goed positief, maar ook geen tuurtestjes hoor. Ik blijf dus in twijfel. Wel toenemende zere boobs, maar dat kan ook komen doordat er er de hele tijd in knijp haha. Mayfair, hoe lang heb jij die pijnen gehad? En leek het ook op ongi pijn, maar dan erger? Dat is bij mij het geval... Ik laat het jullie weten als ik morgen meer hoor!
Testen werden bij mij dag 14/15 na eisprong pas duidelijk positief, dat ik niet echt meer twijfelde of het een posi streep of indroogstreepje was. Had echt veel kramp in mijn baarmoeder en stekende pijn of iets werd losgetrokken bijv. Dit heb ik zeker 2 weken gehad en werd minder toen mijn testen positiever werden..kan ook tussen mijn oren zitten hoor hihi.