Ladies, ik ben zwanger, maar heb ook nog steeds heel veel pijn....... Pfffffffff zo dubbel allemaal! Ben mega blij, maar ook heel bang! Ik ben naar de SEH geweest vanacht omdat ik zoooo veel pijn had. Alleen vrij vocht en vergote eierstokken, maar verder niks te vinden. De HCG waarde was ook super goed, 423 op dag 16,ik heb er geen verstand van, maar het schijnt hoog te zijn... Dan zou je zeggen dat het wel goed zit, maarja die pijn stelt me helemaal niet gerust. Ik heb gevraagd of utrogestan een miskraam kan tegenhouden en dat kan, maar 423 is volgens mij wel hoog als het een miskraam gaat worden... Ow, de twijfels! Ik hoop zo dat die rot pijn snel minder wordt!
Oh Doortje wat goed dat het nu eindelijk eens positief is. Wel jammer van de pijn, hopelijk kun je er snel van gaan genieten en blijft het allemaal goed gaan. Wij gaan nog effe door met de cryo's.
Hey Marleneke, Ik hoop voor jou ook snel een plakkertje! Ik zou nog steeds denken dat de kans groot is dan 1 van de cryo's het gaat doen! Wat een geduld moet je toch hebben hè! Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo, omdat ik vannacht weer helemaal krom lag van de pijn ;( zwangerschap gaat volgens mij wel goed, zere en grotere boobs en af en toe beetje misselijk... Maar die pijn is soms echt ondraaglijk en ik kan er natuurlijk niks tegen nemen ;(. Nouja hopen dat het het allemaal waard is en ik over 9 maanden een gezonde baby heb!