@MenM: goed nieuws dus. Dat klinkt allemaal goed zeg. Hoop voor je dat het lekker door blijft groeien en dat je deze keer een beter resultaat hebt. @Herma: fijn dat het is meegevallen. Ik zal voor je duimen voor goed nieuws morgen. @Zora: jij dus ook weer begonnen. Spannend hoor, hoop dat het je allemaal mee gaat vallen en dat het goede resultaten heeft. Dat heb je nu ook wel eens verdiend. @Debje: succes met deze nieuwe poging. Ik spoot de eerste keer 150E en nu 125 E. dat is voor iedereen dus erg verschillend, het is maar net hoe je lichaam erop reageert. Wij hebben gisteren een mooi embryo teruggeplaatst gekregen. De kwaliteit was goed. Ze hebben nog 5 kunnen invriezen. Maar ik hoop natuurlijk dat we die pas voor ons tweede kindje nodig hebben. We zitten nu in de wachtweken en het duimen gaat hier nog even heel hard door. Ook voor jullie natuurlijk!
Miepje, wat goed een A kwaliteit embryo en nog 5 cryo's! Dat moet gewoon goedkomen. de cryo's mogen pas uit de vriezer voor een brusje! Succes met de wachtweken, hopelijk doe ik morgen met je mee. X H
@ Miepje! Geweldig resultaat "so far"! Heel veel sterkte in jullie wachtweken. Lekker afleiding zoeken hoor. En over twee weken een positieve test in je handen. En die cryo's zitten daar wel goed tot jullie toe zijn aan een brusje! @ Zora, viel het mee vandaag. Je eerste spuit? Heel veel succes ook voor jou! Fijn dat je een lekkere vakantie achter de rug hebt, kun je er weer fris tegenaan. @ Debje, Ook voor jou natuurlijk veel succes. Ik kan geen antwoord geven op je vraag. Zelf heb ik 150 eenheden Gonal-F en 0.25mg Cetrotide. Ook doe ik de korte IVF. Precies zoals de 1e keer. @ Sabine, hopelijk mooie groei te zien bij je eerst FM morgen! @ Herma, Fijn dat de punctie is meegevallen. En 6 is een mooi aantal hoor. Had ik de 1e keer ook. En hiervan waren er 3 drie top emmy's uit ontstaan! x M
Miepje: klinkt als een goed resultaat. Nu komen de 2 zwaarste weken. Maar we duimen voor je. Herma: fijn voor je dat het allemaal is goed gegaan. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws. MenM: voor jou ook goede berichten. Nu op naar vrijdag. Debje: ik moet straks 200E Puregon spuiten. Gisteren goed nieuws gehad. Bloed was ok. Direct mijn waslijst naar de apotheek gebracht en ga alles vrijdag ophalen. Volgende week dan starten (als m'n ongi komt). Het komt nu echt dichtbij. Begin het ook best wel spannend te vinden.
@ Ladouce, je bent er ook helemaal klaar voor! Ik hoop dat je niet langer dan nodig is hoeft te wachten, dus dat je ongi op tijd is. We wachten wat af met onze grootste wens... houdt je taai. x M
Yes heb de uitslag net gekregen, van de 6 zijn er 6 bevrucht en 5 goed doorgedeeld. Pfff wat een opluchting. Morgen hoor ik de kwaliteit. x
Miepie hier ook nog even van harte! Herma wat super zeg!!! Het wachtbankje wordt dus spannend, ik duim voor jullie!
Herma: Wat een super nieuws zeg! Miepje: Ik ben heel hard aan het duimen meid! Debje: Ik heb nog even gekeken en ik moet straks 150E spuiten en is mijn 1e IVF. Ladouce: het schiet voor jou dus ook al op, spannend he? Ik hoop ook dat je ongi op tijd komt. Ook nog eens wachten op je ongi is ^&$%&^* MenM: Ja de eerste spuit is me echt meegevallen. Heb het idee dat het naaldje iets botter is dan de pregnyl, maar in principe ging het goed en deed ook niet echt pijn. Vond het wel weer spannend om mezelf te prikken. De laatste keer was met de IUI en alweer een paar maanden terug. Maar even verstand op nul en hup naald erin. Ik hoop dat het zo 'makkelijk'blijft gaan de komende dagen/weken.
Hoi meiden ik ben net in het ziekenhuis geweest en heb 9 eitjes maandag nog een fm en dan waarschijnlijk woendag De punctie vond het wel tegen vallen de vorige keer had ik er 17 maar de arts vond het goed in me rechter was weer niks tezien daar groeid nooit wat
sabine jij ook van harte, 9 is een super score hoor, bij mij hebben ze een keer gezegd dat bij een wat minder aantal, de kwaliteit juist soms wat beter is, ik had er twee keer maar 5.
*** illegaal bericht vanuit het werk *** hahaha Even snel 1e FM ging goed, heel goed zelfs Het gaat deze keer sneller dan anders We hebben rechts 7 en links 6 en ze zijn al aardig op grootte Vanmiddag nog eens meten en dan waarschijnlijk vrijdag de punctie Als ik vanavond even bij iemand ga internetten houd ik jullie nog op de hoogte en dan reageer op de rest hier zit iedereen in mijn nek te hijgen, dat zit niet lekker doei
@ Herma, goed zeg! Spannend allemaal! @ Zora, spuiten is net als fietsen, dat verleer je niet. @ Confidence en Sabine, dat is ook positief nieuws! Wat gaat het allemaal ineens snel! Bij mij waren ze overigens nog niet echt groot maandag, maar dat was de eerste ronde IVF ook niet het geval, dus ik ben er niet zo angstig voor. Succes meiden, voor iedereen natuurlijk! x M PS. Hier ook even illegaal vanaf het werk!
Wauw, Herma, wat goed zeg! nu op naar de terugplaatsing en dan mag je me vergezellen op het wachtbankje. Ik zit hier nu helemaal alleen, maar er komt gelukkig snel een aantal meiden bij. Voor iedereen ZET EM OP!!!
Hoi meiden nog even snel een bericht van mij Zit nu bij de buurvrouw even op de laptop Dus weer maar even kort Ik beloof snel langer te komen, hopelijk doet internet het thuis gauw weer de punctie gaat vrijdag door er was even twijfel, of ze het de zaterdag zouden doen, maar dus toch de vrijdag Ik heb net de pregnyl gezet, dus het wordt super spannend nu De rest even op deze manier heel veel succes met alles, ik denk aan jullie en baal behoorlijk dat ik niet gewoon thuis kan internetten Groetjes
Wow wat supersnel Confidence! Zie je tegen de punctie op? En herma, super zeg! Spannend nu! Miepje, gefeliciteerd met je mooie emmy! En ook nog eskimootjes! Spannend hoor! En Sabine ook een mooie score! Zora, fijn dat de eerste spuit meeviel! Ik heb vandaag ook mijn eerste fm gehad. Moest een dagje eerder omdat ik sinds zaterdag al best last heb van buikpijn. In totaal zitten er 25 follikels. Hiervan zijn er 6 iets kleiner (tussen de 6 en 9 mm) en 19 grotere (tussen de 12 en 15 mm) Die 19 gaan waarschijnlijk allemaal meedingen voor de punctie dacht ze vandaag. Van de kleintjes is het nog even afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ook bloedgeprikt om te kijken of er geen sprake is van overstimulatie. Gelukkig werd ik vanmiddag gebeld dat die uitslag er nu goed uitzag. Moet wel veel blijven drinken en rustig aan doen (niet sporten). Nu vrijdag weer voor de 2e fm! Spannend! Succes meiden allemaal!!!!!!!