@confidence: als ik het dus goed begrijp heb je nu 'alleen' gehoord dat ze het onderzoek dus hebben kunnen uitvoeren, maar de uitslag is dus pas morgen dus of ze de screening door zijn gekomen, nou ik ga gewoon iets geks zeggen want zelf durf je toch niks meer te hopen: ik hoop/duim/bid dat ze morgen beide teruggeplaatst gaan worden!!! meis heel veel succes komende uren, niks zal helpen, echt zo'n uur van de waarheid gevoel, pppfff ik denk aan je!!!
Yep je begrijpt het helemaal goed dus ze hebben een cel weg kunnen halen uit het embryo en dat gaan ze nu checken op de chromosoomafwijking en dat weten ze pas vlak voor de terugplaatsing maar eh... dankje dat je bid en duimt enz. Als ik het niet meer kan opbrengen is het fijn te weten dat anderen het wel doen nog maar minder dan 21 uur....
hoi meiden ik heb net weer een fm gehad en er zaten nu 15 grote eitjes en nog een paar kleintjes in me linker en me rechter liet zich weer niet zien maar goed als me linker het maar doet vind ik het goed heb nu woensdsag de punctie weer spannend ben nu al weer een beetje zenuwachtig het is ook me laaste behandeling natuurlijk dus de druk is best groot maar goed we houden weer goede moed voor iedereen heel veel sterkte ik duim voor jullie allemaal xjes sabine
September Start IVF / ICSI 8-9-2009 Zora (gestart Deca) Follikelmeting 14-09-2009 sabine, 14-9-2009 Debje1976 (2e) 12-09-2009 Sinja 3e fm 14-09-2009 kvk Punctie 14-09-2009 MenM 16-09-2009 sabine Terugplaatsing 07-09-2009 Miepje 10-09-2009 Herma 2 emmy's 15-09-2009 Confidence (onder hele grote voorbehoud) 18-09-2009 MenM ??? (onder voorbehoud natuurlijk) 19-09-2009 sabine (onder voorbehoud) Testdag 21-09-2009 Miepje 25-09-2009 Herma 29-09-2009 Confidence ( als ik een TP heb op 15-09-09) Oktober Start IVF / ICSI Follikelmeting Punctie Terugplaatsing Testdag
@Sabine, 15 follikels dat is goed joh! Er zijn er dus wat bijgekomen of niet? Succes vanavond met de pregnyl en met de punctie woensdag! Groetjes Herma
He meiden, even gekopieerd vanaf een ander icsi topic, wil toch precies hetzelfde hier vertellen: Hier even vanaf mijn bedje, heb namelijk nog steeds echt heel veel buikpijn. Maar de punctie zelf is me heel erg meegevallen. Was zo zenuwachtig dat ik gewoon lag te hyperventileren daar. Uiteindeljk heeft ze veel aangeprikt (helaas kon ze niet óveral bij) met als resultaat dat er uiteindelijk 9 follikels waren die goed genoeg leken, maar helaas waren er 3 leeg, dus 6 eicellen uiteindelijk! Ben blij dat het er uiteindelijk dus toch nog 6 zijn geworden, al is het ook wel heel erg balen dat er nog eens 30 ofzo niet rijp waren. Maja, dat kon dus helaas niet anders omdat ze anders zeker weten de behandeling hadden moeten stilleggen ivm overstimulatie. Ook heeft ze door mijn urineblaas moeten prikken zei ze omdat ze anders niet bij mijn eierstok kwam. Maar goed, de punctie viel mee. maar de buikpijn sindsdien niet. Heb er echt heel veel last van. Moet t nu goed in de gaten houden, omdat de komende weken nog steeds grote(re) kans op overstimulatie is. En nu vooral even omdat door de pregnyl mijn lichaam weer een nieuwe hormoonopdonder heeft gekregen (zo legde ze het uit) Ennnn.. toen we lagen bij te komen van de punctie kwam iemand van het lab met slecht nieuws. Het zaad van vriend was zoooo slecht dat ze niet wisten of ze wel 6 goede zaadjes zouden hebben. dus we moesten 3 kwartier langer wachten want dan gingen ze proberen het zaad nog een boost te geven, anders moest ie opnieuw en hopen dat er dan wel íets levends te vinden zou zijn. Gelukkig na 3 kwartier bleek dat ze toch 'genoeg' zaadjes had gevonden om min 6 eicellen te insemineren. Behoorlijk stress dus, vooral voor vriend. Maar goed, vond de terugweg in de auto echt een hel ben blij dat ik in mijn eigen bedje lig. Maar heb echt veel buikpijn helaas. Maja, dat hoort er natuurlijk allemaal bij!
Confidence ik duim nog steeds heel heel heel hard voor je! Hopelijk krijg je goed nieuws! Morgen hoor je het? Hoe laat ongeveer??? Dikke knuffel in deze spannende uren! Sabine: goed nieuws zeg! Spannend woensdag dus de punctie! Succes! MenM: hoe ging jouw punctie????
September Start IVF / ICSI 8-9-2009 Zora (gestart Deca) Follikelmeting 14-09-2009 sabine, 14-9-2009 Debje1976 (2e) 14-09-2009 kvk Punctie 14-09-2009 MenM 14-09-2009 Sinja (6 eicellen gevonden) 16-09-2009 sabine Terugplaatsing 07-09-2009 Miepje 10-09-2009 Herma 2 emmy's 15-09-2009 Confidence (onder hele grote voorbehoud) 18-09-2009 MenM ??? (onder voorbehoud natuurlijk) 18-09-2009 Sinja??? (onder voorbehoud natuurlijk) 19-09-2009 sabine (onder voorbehoud) Testdag 21-09-2009 Miepje 25-09-2009 Herma 29-09-2009 Confidence ( als ik een TP heb op 15-09-09) Oktober Start IVF / ICSI Follikelmeting Punctie Terugplaatsing Testdag
sinja jeetje heftig zeg!!! ik had ook altijd heel veel follikels en dan in verhouding weinig eicellen. en dan daarna de uitslag van je vriend, pppfff, heftig hoor, nu keihard duimen voor de uitslag!!! zorg maar goed voor jezelf, heel rustig aan doen, en veel drinken meid, blijf maar lekker in bed, ik ben ook wel eens een week thuis gebleven! Confidence, hopelijk heeft het kaarsje gister geholpen!!!
Goedemorgen Sabine, morgen de punctie, wat fijn en tevens spannend Dus jij voelt ook de druk van DE laatste behandeling? Ik heb dat ook heel erg Miepje en Herma jullie zijn de eerste testers Hoe voelen jullie je? Ieoor, ik las ook dat jou poging is mislukt, sterkte meid Dikke knuffel voor jou Sinja, zo`n punctie valt inderdaad niet mee, en die buikpijn houdt nog wel even aan Blijf het maar echt rustig aan doen Wat een extra zorgen omtrent het zaad Ik ga met je mee duimen voor goede bevruchtingen Wanneer hoor jij wat? Linda, ik hoop ook dat het kaarsje heeft geholpen..... Ons lijstje raakt al aardig vol Alleen Zora staat nog alleen aan de start Maar we trekken jou er ook doorheen meid Hier is het echt niet meer te houden, dit is echt onmenselijk....wachten....wachten....wachten Ze zouden het af moeten schaffen Nog 2 uur en dan weten we het We vertrekken over 1 uur en dan drink ik mijn liter water Als ik me goed voel ( in geval van goed nieuws) zal ik jullie snel wat laten weten, als het geen goed nieuws is, dan weet ik het niet. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh DIT IS NIET LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( sorry, moest even)
Confidence, ik denk aan je en ik hoop zo dat je hier straks bent met goed nieuws! Sinja, heftig zeg! Sterkte en beterschap voor je buikie, pak goed je rust meis. En wat schrikken met het zaad zeg, gelukkig is het toch nog goed gekomen? MenM: Hoe is het met jou? Alles goed gegaan? En inderdaad; Ik sta als enige aan de start, maar ik hoop na komend weekend te beginnen met de Puregon. Rustig wachten maar.....
Spannend Zora, deze tijd vond ik allemaal heel snel gaan! voor je het weet heb je de punctie ook alweer gehad! Confidence ik hoop zoooo op goed nieuws! Ik denk aan je!
Confidence: ik hoop heel erg hard voor je dat er iets moois is gebeurd en dat je een terugplaatsing hebt gehad. De duimpjes draaien hier volop. Sinja: klinkt erg pijnlijk. Hopelijk voel je je alweer wat beter en nu gaan we ook voor jou duimen dat er een mooi resultaat is. Miepje en Herma: wachten duurt helaas altijd lang. Nog een week(je) en dan weten jullie meer. Sabine: succes morgen met de punctie. Zora: ook voor jou spannend wanneer je met de Puregon kan beginnen. Hier nog geen ongi, wel misselijk en allerlei klachten maar ik schrijf deze toe aan de zenuwen voor de start van het prikken. (Heb vanochtend namelijk getest en deze was spierwit, kon het niet laten terwijl ik het me nog zo voorgenomen had). Ik ga er vanuit dat ik morgen of overmorgen m'n ongi heb en hopelijk mag ik dan gaan starten. Ik houd jullie op de hoogte.
Spannend Ladouce, jij start natuurlijk ook nog! Ik vond het prikken echt supererg meevallen trouwens, hopelijk zeg jij dat strax achteraf ook! het gaat echt al stukken beter met mijn buikpijn. Nog steeds heel veel last ervan, maar kan weer een beetje normaal lopen en zitten. Echt een hele verbetering ten opzichte van gister. maar deze dagen nog erg rustig aan doen en veel drinken. Ben zo bang op een negatief bericht mbt de bevruchting. Ben zo bang dat het zaad zo slecht was dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden.. Maja, tis toch afwachten!
kwam even kijken voor confidence, nog een beetje vroeg denk ik, zucht hoop zo dat ze goed nieuws heeft!!! @sinja: fijn dat het wat beter gaat, krijg je morgen de uitslag? ik duim ook voor jou!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA We zijn zo blij!!!!! We zaten in de wachtkamer van de IVF-afdeling. Ik was al helemaal voorbereid op slecht nieuws. Ik zag iemand van het Lab, naar binnen gaan en toen ze naar buiten kwam, kwam de verpleegkundige mee. De TP kon doorgaan Ik heb gejankt daar, dat wil je niet weten wat een opluchting We kregen 1 onaangedaan mooi uitziend embryo terug geplaatst. Man man man, wat was dit zenuwslopend Zo en nu weer proberen ZEN te worden. Ik blijf de komende dagen in ieder geval thuis van mijn werk dan heb ik voor mijn gevoel alles eraan gedaan om het embryo de kans te geven om te nestelen Sch**t aan wat de baas ervan denkt Wij gaan nu voor Zora, krijg je nog eerst een echo om te zien of je met puregon mag beginnen? Ik blijf hier tot ook jij op die wachtbank zit. Sinja, gelukkig gaat het wat beter Ik kan me je angst voorstellen, ik heb zelf de afgelopen dagen ook steeds in spanning gezeten, maar als je ziet hoe jullie duimen mij geholpen hebben, dan moet dat voor jou hetzelfde doen M&M, hoe is het bij jou? gaat het een beetje met je buik en met de spanning? Ladouce, ik hoop dat je ook snel op de start lijst komt laat de menstruatie maar komen, dan kan jij ook van start Linda, thanks voor de support, ik denk dat die 2 kleintjes van jou mee hebben geduimd En thanks voor je kaarsje Meiden echt bedankt dat jullie me erdoorheen gesleept hebben en voor het duimen Mijn dag kan niet meer stuk We gaan vanavond met ons 3tjes uit eten om het te vieren EEns kijken wat de kleine van grieks vind
September Start IVF / ICSI 8-9-2009 Zora (gestart Deca) Follikelmeting 14-09-2009 sabine, 14-9-2009 Debje1976 (2e) 14-09-2009 kvk Punctie 14-09-2009 MenM 14-09-2009 Sinja (6 eicellen gevonden) 16-09-2009 sabine Terugplaatsing 07-09-2009 Miepje 10-09-2009 Herma 2 emmy's 15-09-2009 Confidence 18-09-2009 MenM ??? (onder voorbehoud natuurlijk) 18-09-2009 Sinja??? (onder voorbehoud natuurlijk) 19-09-2009 sabine (onder voorbehoud) Testdag 21-09-2009 Miepje 25-09-2009 Herma 29-09-2009 Confidence Oktober Start IVF / ICSI Follikelmeting Punctie Terugplaatsing Testdag
Even heel snel: Confidence: Doe rustig aan en zorg goed voor de kleine, dat ie maar lekker mag innestellen.
Hoi Meiden, Is er nog plek voor 1tje die of in september of in oktober gaat beginnen? Ik heb as. donderdag mijn intake. Als het net zo gaat als de vorige keren, dan mag ik nu ook weer op CD 21 beginnen en dat zou dan 1 oktober zijn . Willen jullie nog iets van me weten ? Dat mag altijd! Ik zal niet alles blootgeven, aangezien er misschien wel eens meelezers zijn en we willen dit traject nu nog ffies voor ons houden
ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh confidence ik krijg helemaal kippenvel van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ppppfffff jeetje wat goed zeg, kijk hier doen we het voor he, dit is de reden dat we doorgaan, je weet niet half hoe blij ik voor ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ga ik echt heel hard voor jullie kleintje duimen, schijt aan de wereld inderdaad, doe niks waar je je niet goed bij voelt, veel rusten, maar ook elke dag even bewegen (heb ik ook gedaan de laatste keer, even een blokje om) dat is goed voor de doorbloeding. zoals je zelf zegt helemaal lekker zen, je weet dat je zwanger kan worden dus het KAN!!! daar houden we aan vast, voor nu ook maar even lekker rustig doen, de stress in de 2e w-week komt vanzelf weer maar nu ff genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!