hoi meiden ik heb de punctie gehad wat een pijn had ik zeg maar goed er zijn er 17 eitjes goed alleem nu weer een tegen valler me vriend had maar 2,5 miljoen maar me eigen er toch zorgen om want de andere keer had ie er 11 miljoen maar ja we moeten maar wachten tot zaterdag dan horen we of er beruchting is geweest xjes sabine
Spannend zeg ... Ennuh 2,5 miljoen .. per eitje is er maar 1 goeie nodig om te bevruchten toch Veel succes voor zaterdag !!
Spannend hoor, en mijn mannetje heeft bij al onze IUI's nooit meer gehad dan tussen de 1 - 4 mln, dus zal bij onze IVF ook niet meer zijn. Dus daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken. Weet iemand nog antwoord op mijn vraag op de vorige pagina?
zora, die deca is inderdaad een gemene naald.Als je nu eerst je buik verdoofd met een ijsklontje ofzo voel je gegarandeerd niks meer van het prikken.Hooguit van het inspuiten van de vloeistof.Scheelt een hoop!
@ Sinja , wat een teleurstelling. Maar je hebt er maar 1 nodig he , ik hoop zo dat het een goede is. Succes morgen en welkom op het wachtbankje. Groetejs Herma
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN!!!!!! M&M, goed dat je thuis bent gebleven, luister vooral naar jezelf Mijn gyn zegt altijd, doe wat goed voelt en daraom blijf ik ook nu lekker een paar dagen thuis Mijn baas reageerde zo van: ow? ( zo van moet dat) ja dat MOET Vandaag een spannende dag voor jou, laat je snel wat weten? Astrid, wat erg dat je 2 kindjes verloren hebt, vreselijk Zara, wat lief dat je even langskomt, doet me echt goed Thanks voor de felicitaties, hopelijk over 2 weken een nog dikkere felicitatie!!! Sinja, ik kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent Zeker omdat je zoveel had maar je moet je inderdaad indenken dat al die kleine follikels eigenlijk niet echt meededen Als deze echt groot genoeg waren geweest, denk ik niet dat ze punctie hadden laten doorgaan, dat was TE gevaarlijk voor jou geweest Laten we gewoon hopen dat deze ene embryo goed is en lekker 9 maanden blijft zitten Lisa, jij ook bedankt voor je lieve woorden, echt te gek. Ik wacht vol verwachting je PB af Zora, dat van die deca herken ik wel, ze werden bij mij ook steeds vervelender Maar ik denk ook dat het iets psychisch is, als je b.v. de dag ervoor moeite hebt gehad met prikken denk je de dag erna onbewust: ojee als hij maar niet weer zo moeilijk gaat en dus lukt het inderdada niet zo ( zo had ik dat in ider geval) Ik zou ook even met de poli bellen, nog voor het weekend, dan weet je het zeker en zit je niet in onzekerheid Sabine, wat een mooie score eicellen Zouden ze geen ICSI doen met het zaad? Ik ga voor je duimen voor een goede uitslag zaterdag en doe nu maar rustig aan Zo en nu ik.... Het gaat goed, ik voel me goed Alleen heb ik nog steeds enorme last van mijn darmen, dat heb ik iedere behandeling gehad waarschijnlijk reageert dat extra op de hormonen Soms ben ik we eens bang dat die volle darmen niet goed zijn voor de innesteling maar aan de andere kant wil ik ook niks laxerends nemen want dat kan ook de boel schaden....pffff Maar ik zit in ieder geval nog op een wolk en hoop daar de komende 9 maanden niet vanaf te komen
Hoi Dames, hier geen klachten pijntjes steekjes ongigevoel, helemaal niks op wachtdag 7. Voel me net of er niks gebeurt is. Ik denk dus dat het niet gelukt is deze keer omdat ik de vorige keer wel mentruatiepijn voelde rond dag 5/6. En je leest dat dat een zwangerschapsverschijnsel is ook hier op de site bij symptomen. Ik heb er weinig vetrouwen meer in. Heb echt effe de pest in gister en vandaag. Groetjes Herma
Sinja: begrijpelijk hoor. Maar we gaan er vanuit dat deze ene nou juist een echte Rambo is dus gewoon negen maandjes bij je gaat blijven. Confidence: leuk he dat soort werkgevers. Gelukkig zijn ze bij mij hier heel erg begripvol. (Ik hoop wel dat dat zo blijft) Zora: kan je helaas ook niet helpen. Denk toch even bellen. Sabine: succes met wachten tot zaterdag. Hier vanacht ongi geworden. Was toch een enorme teleurstelling. Heb vanochtend een potje zitten janken en voel me nog steeds klote. Ik weet niet hoe je jullie je voelden voor je 1e ivf/icsi/iui maar ik voel het toch als een soort falen van mijn eigen lichaam. Weet wel dat er enorm veel vrouwen zijn die niet op de natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen maar toch. Ga vanmiddag het zkh bellen om te horen of ik vandaag mag starten. Ik hoop van wel en dan vanavond de 1e keer prikken en dan gaan we die achtbaan in.
Onze enigste bevruchte emmy is een C kwaliteit.. een ondergemiddelde kans op zwangerschap Dan doen ze er normaal altijd al 2 terugplaaten omdat je kansen al zo laag liggen.. En wij hebben nu dus 1x C Al mijn hoop en positieve gevoelens zijn in 1x weg.... getsie Ik hoop dat ik ergens vandaag dat nog een klein beetje kan terugvinden. Maar momenteel ben ik voornamelijk verdrietig
@Confidence nee ze doen geen icsi want het was dan wel niet veel maar wel erg bewegelijk ze vonden het goed genoeg voor ivf dus we wachten nog maar een 2 dagen morgen lekker werken dus heb ik me afleiding en dan is het zo zaterdag ochtend
@ Sinja, he wat balen zeg ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld en verdrietig bent. Onder gemiddeld klinkt ook zo naar he. Ik was al teleurgesteld met mn ene Btje en 5 C tjes. Ook C groeien uit tot mooie baby's zij de arts in het ziekenhuis. Probeer moed te houden, heel veel sterkte en succes. Ik duim voor je dat deze lekker gaat nestellen. MenM: Jaaaa een terugplaatsing! Goed zeg. Groetjes herma
Nou, vandaag de intake gehad ... Helaas ... ik mag niet nu gelijk op cd 21 beginnen Ze wil eerst op cd 3 hormonen prikken, en ik zit nu op cd7, dus net te laat Baaaaal als een stekker ........ Ze willen dit eerst controleren omdat ik de eerste keer ivf (7 jr geleden) 10 eitjes had met 6 bevruchtingen, maar geen cyro's .. en de 2e keer ivf was dus ruim 5 jr geleden en toen had ik 16 eitjes en 12 bevruchtingen en hiervan ook geen cyro's . Ze willen nu kijken met hoeveel hormonen ze moeten beginnen zodat ze kunnen gaan voor iets minder eitjes, maar betere bevruchtingen in de hoop hiervan cyro's te krijgen. En ook moet mijn man een semenonderzoek doen omdat het ruim 5 jaar geleden voor het laatst is gecheckt (toen alles prima) en ze niet weten of er iets is veranderd in de laatste jaren ............ Zucht .......... Dan hebben we op 29 oktober weer hetvolgende gesprek en dan krijgen we te horen wanneer ik de eerste spuit mag zetten (deca). Maarja ... dan ga ik weer doortellen ... zit nu op cd 7 .. als ik netjes op cd28 ongesteld ga worden, dan is 29 oktober op cd 22 ... wat zou betekenen dat we dus pas in november kunnen beginnen met deca Nu hoop ik dus echt heeeeeeeeeeeel erg dat ik iets later ongesteld word in oktober .. doe dan maar op cd 29 of 30 (of 31 zoals deze laatste keer), maar aub niet eerder .... Dit is echt baaaaaaaaalen .....
@MenM succes vanmiddag hopen op een mooie test over 2 weken ik ben zo bang dat er niks gevrucht is kan aan niks anders denken word er gek van hopelijk gaan de dagen snel voorbij en krijgen we zaterdag een positief telefoontje
@ Alle meiden hier, het wachten is allemaal zo zenuwslopend, maar moed blijven houden hoor! Dikke knuffels, M
Nou meiden, ben vandaag gestart. Zojuist 1e spuit decapeptyl gezet. En het viel me reuze mee. Vanaf zaterdag de puregon erbij en dan volgende week zaterdag de 1e fm. Het voelde wel vreemd want vanaf nu is het zo echt.