@Annerie: uiteraard hopen wij ook op een kindje van onszelf, maar wij krijgen 4 behandelingen van de verzekering (Unive) vergoedt en mochten we dan nog niet zwanger zijn dan hebben we sowieso nog 3 behandelingen die het ziekenhuis voor ons betaald, voor alle ellende van de laatste tijd... eventueel een behandeling zelf betalen zou altijd nog kunnen daarna, maar dat zien we dan wel weer...!
Goh, wat fijn dat Unive 4 behandelingen vergoed. En met die extra behandelingen van het UMCU zit je dus voorlopig "goed". Ik hoop niet dat je ze allemaal nodig hebt.
Hoi lady's, ik sluit me ook aan bij jullie. 11 augustus begin ik met decapeptyl. Begin september de punctie. Het wordt mijn 2e poging. Spannend allemaal weer. Sommige van jullie herken ik nog van de eesrte poging toen ik ook actief aan het lezen en schrijven was hier. Toen een poosje niet meer op deze site geweest. Maar nu gaan we er weer voor! Succes allemaal en tot snel. Groetjes
Herma, veel succes met de volgende poging. Ik las op een andere topic dat je van je eerste IVF zwanger bent geworden maar een miskraam en currettage hebt gehad. Wat erg! Sterkte de komende tijd.
Ja dat klopt. Inmiddels ben ik er weer klaar voor om een nieuwe poging aan te gaan. Hopelijk net zo veel geluk als de eerste keer.
Lindinha, ik maak gebruik van acupunctuur. Heb ik de 1e poging ook gedaan. Na mijn miskraam ben ik om de 3 weken gegaan en nu weer vaker. Op de dag van de terugplaatsing ga je 2 keer en na de terugplaatsing ook nog voor de innestelling. Ik had/ heb er een goed gevoel over. Ik krijg ook voedingsadviezen en eventueel chinese kruiden. Succes
Herma welkom en succes, wij lopen redelijk gelijk op ik begin de 19e met spuiten Annerie, zeker moet je nu nog niet denken aan wat als....., maar ik moet eerlijk zeggen na meerdere miskramen en mislukte pogingen dat het wel eng dichtbij komt Adoptie is geen optie voor ons en pleegzorg ook niet, dus houdt het na IVF of spontane zwangerschap op voor ons Pfff hier weer net een bericht dat iemand in mijn omgeving is bevallen, wat doet het toch steeds weer pijn Ik wil niet bot zijn, maar houdt het dan nooit op? Zijn de meiden die bijna beginnen nu ook al aan de pil? Ik wel en ik merk het ook Meer last van wisselende stemmingen en minder zin in sex Ik dacht altijd dat het kwam doordat je zo graag een kind wilde je daardoor ook zin in sex had, maar niets is minder waar Het komt toch echt door de pil Wie herkent dit? Fijne avond nog
Hey meiden, Ik ga niet voor een 'normale' ICSI in augustus/september, maar voor een Cryo terugplaatsing. Onze eerste ICSI is zonder TP geëindigd, omdat mijn bloedwaarden veel te hoog waren. Gelukkig wel 6 eskimootjes in de vriezer. Heb er erg veel zin in!! Succes allemaal!! Liefs
Kom er maar bij, de spanningen en ervaringen zullen toch wel hetzelfde zijn als bij een verse poging Jij ook heel veel succes
@Confidence, sex, wat is dat ook alweer ? Tijdens het spuiten had ik geen zin en nu na de TP durf ik het echt niet meer. Het slaat misschien nergens op, maar gelukkig heeft m'n man dat gevoel ook. Het is even tot het nulpunt gedaald bij ons. Maar wat maakt het uit als het verder goed zit? Het komt wel weer hoor!
jeetje, ben even het weekend niet langs geweest en het is druk hier. Gezellig meiden, hoewel het om een minder leuke en gezellige reden is helaas. Wij hebben donderdag ons gesprek. Ben er wel nerveus voor, ben bang dat de wachtlijst langer is geworden ofzo.... Heb wel een leuk nieuwtje te melden in het ziekenhuis. Ik ben 9,1 kilo afgevallen ( en ga nog even door) en mijn BMI is nu 24,6. Dus weer gezond. Die kunnen ze in hun zak steken!!! Meiden, ik hoop en duim voor jullie allemaal!!! Gaan jullie nog met vakantie of niet? Wij gaan 17 augustus (op mijn verjaardag) naar Tenerife voor 2 weken. heb er echt zin in, ben er aan toe.
Hoi Zora, wat goed dat je afgevallen bent, petje af hoor! Lekker dat je over 2 weken op vakantie gaat, hopelijk heb je heel veel zon en rust... Ik ben in mei naar Zuid-Frankrijk geweest en in september gaan we nog een weekje weg naar... ik heb geen idee nog.... groetjes, Annerie
Annerie, ik lees dat jij ook een miskraam hebt gehad na je 1e icsi. Wat hoor je het toch vaak helaas. Nu een terugplaatsing gehad van 1 of 2 embryo's? Nog even afwachten...spannend die wachtweken. Ik duim met je mee, veeeel succes!
Zora, wat goed dat je zoveel bent afgevallen, knap hoor Nog 2 daagjes en dan heb je je intake Ik kan me nog herinneren dat ik me er heel veel van voorstelde en dat ik uiteindelijk zo weer buiten stond, haha Annerie, nee het maakt inderdaad niet uit of je wel of niet sex hebt, maar die rotpil doet zoveel meer met je Als wij eenmaal ons kindje hebben wil ik niet meer aan de pil Ik ga vandaag maar eens het recept inleveren, zodat mijn koelkast gevuld raakt nog iets meer dan 3 weken en dan gaan we weer
Ja vreselijk was het. We gingen naar het ziekenhuis voor de eerste echo, maar er klopte geen hartje. De grond zakte echt onder onze voeten vandaan. Daarom ben ik zowiezo al meer gespannen want als ik zwanger mocht zijn duurt het nog zo lang voor je weer een echo krijgt..... Er zitten nu twee emmies in mijn buik, een 8-cellig en eentje 6-cellig. De kansen zijn wat dat betreft goed, maar ja, vorig jaar had ik ook 1 toppertje en je ziet het....
hoi confidence, ik kom ook gezellig mee kletsen, zit nu nog in m'n poging met miskraam, maar 1 sept. heb ik een gesprek staan met onze gyn. om te vragen waarom het steeds mis gaat, heb namelijk in nov. ook al een vmk gehad. we hebben wel nog cryo's, en wil met hem het een en ander door bespreken. ik zie dat jij ook al drie miskramen gehad hebt, jeetje meid, wat een oneerlijkheid toch in de wereld. en nu bijna beginnen aan je 3e ivf. spanennd hoor. liefs lisa.
@zora, jeeh meid wat goed van je dat je zoveel bent afgevallen, knap hoor, zullen ze zeker van staan te kijken. donderdag heb je de intake toch, spannend allemaal heh, weer een nieuw begin in de mmm. laat het rustig op je afkomen meid
Meiden ik ga me hier ook maar eens aanmelden. Wij gaan in september beginnen met onze 2de poging icsi. Ik ga nu alles maar eens even bijlezen.
Confidence; das mooi gezegd inderdaad. Als we elkaar steeds afwisselen met de medicatie, dat er dan nog altijd een paar meiden zijn die hun volle verstand kunnen gebruiken (haha). Lastig wat je schrijft over de laatste poging... wat als het niet lukt.... Ik weet het niet moet ik zeggen. Maar jullie hebben nog 1 poging te gaan. 3 x is scheepsrecht!!! Lindha; ik doe ook acupunctuur. Dat heb ik tijdens de IUI's ook gedaan. En nu met de IVF ga ik ermee verder. Baadt het niet, dan schaadt het niet denk ik ook altijd maar. Verder wil ik weer verder gaan bij de osteopaat. Die kan IVF ook ondersteunen. Echter mijn osteopaat is met bevallingsverlof (IVF). Ik zal haar eens bellen of ze voor mij weer wil gaan starten.... Pat; kom gezellig meekletsen. Lisa; wat erg meid. Is het weer misgegaan. Sterkte. Annerie; hoe stel je het in de wachtweken? Herma; ook bijna weer beginnen. Spannend. Confidence; in de kliniek waar ik zit, hoef je niet aan de pil. Ik ben gewoon op dag 21 begonnen met de Decapeptyl. Ik geloof er trouwens wel in, dat je stemming veranderd door de pil. Heb ik voorheen ook last van gehad. Bright; je had overstimulatie bij je 1e poging? Balen zeg. Maar nu fijn bijna starten voor een cryo terugplaatsing. Spannend. Zora; wat goed. Je bent echt veel afgevallen zeg. Heel knap van je. Veel succes alvast donderdag. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...... We zijn gestart. Lief dat jullie nog aan mij gedacht hadden. Gisterenavond de 1e Decapeptyl gezet. Was een rotspuitje. Kan niet anders zeggen. Vond het eigenlijk nog erger den de Pregnyl...... Vanavond gaan we maar eens proberen om de vloeistof sneller te spuiten. Wellicht dat het dan beter gaat. Maar zodra het spuitje eruit was, en we 10 min verder waren, was het pijntje weg hoor.
Lisa, welkom en tevens heel veel sterkte Wat vreselijk dat je zoveel moeite moet doen om een zwangerschap tot stand te brengen en vervolgens wordt het je ook nog afgenomen Pat, ook welkom, we krijgen nu echt een grote groep, leuk!!! ( onder omstandigheden dan) Ieoor, je bent gestart, spannend he Nu gaat het "echte werk" beginnen Ik had altijd best veel last van de decapeptyl, ik hoop dat jou dat bespaart blijft Ik heb vandaag toch maar even met de IVF afdeling gebeld, maak me toch een beetje druk ( misschien om niets) Ik verlies bijna dagelijks bruine afscheiding, ofwel oud bloed Dat heb ik al sinds mijn 1e miskraam en of ik nu de pil wel of niet slik, het blijft aanwezig Het baart me toch zorgen en ik ben dan ook bang dat dit steeds een goede zwangerschap of innesteling bij de IVF in de weg zit Begrijpen jullie het nog? Nu mag ik morgen voor een uitstrijkje komen en zetten ze het "goedje" op kweek De arts verwachtte niks spannends, maar wilde het wel doen ter geruststelling Ik ben er in ieder geval wel blij mee Herkent iemand van jullie dit? dat je steeds bruine afscheiding hebt?