Wie ook rond aug./sept. de volgende IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Confidence, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben het met je eens hoor Zora, over dat bellen maar ja, het was mijn leidinggevende en die moet je te vriend houden :p. Gelukkig zijn ze heel begripvol op mijn werk dus dat valt weer mee.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @ladouce van harte!!!

@sabine, ik zou het echt niet zeggen als ik het niet zeker wist maar je kan echt niet zomaar positief testen hoor (dat hebben we wel gemerkt de afgelopen drie jaar) je bent gewoon zwanger, het kan zowieso niet door de bolletjes komen en ik moest na een positieve test ook stoppen met de bolletjes en het is ook allemaal goed gegaan.

Natuurlijk kan het nog fout gaan maar dat geld voor iedereen, het blijft spannend, zeker zo pril. Je hebt nu een positieve test, geen ongi, als dat allemaal zo blijft is het duimen draaien tot de echo. Maar het is gewoon zo spannend dat testen, kan me voorstellen dat je voorzichtig bent het is ook zo gek ineens, dikke knuf.

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sabine,
    GEFELICITEERD MEID!!!! Op naar woensdag...

@Ladouce,
    Mooie oogst hoor. Duimen voor een goed bevruchtingsresultaat.

Liefs

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Sabine, JAAAAAAA!!! gefeliciteerd meid! De positieve test komt echt niet van de progestan hoor. Je bent gewoon echt zwanger!

@Ladouce: fijn dat het is meegevallen en dat je een goede score had. Nu hopen op een aantal bevruchtingen en dan op naar de terugplaatsing! Ik duim voor je!

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wow Sabine, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Volgens mij kan het inderdaad ook niet van die bolletjes komen. Wij moeten tot aan de zwangerschapstest die bolletjes gebruiken, dus als daar homonen in zaten kan dat niet. Als je pregnyl spuit kan het wel (dat is na 10 dagen uit je lichaam las ik ergens)

Hier alles goed, de spanning is wel enorm....

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Sinja meid, wat is het spannend voor jou!!! Hoe voel je je?

Liefs

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Bright, vind t echt zoooo spannend, al mag ik van mezelf niet teveel hoop hebben... Ik voel me al sinds de terugplaatsing ongesteld. Echt die buikpijn, gevoelige borsten etc. Aangezien ik t al vanaf het begin heb zegt t dus niets... Maar het maakt me heel onzeker en denk bij ieder wc bezoekje dat het afgelopen is. Staar gewoon net zolang naar mijn wc papiertje dat ik bijna dénk dat ie al iets donkerder is (wat niet zo is... maar je maakt jezelf er gewoon gek mee...)
    Moet hele week werken, alleen morgen niet. Vind het afschuwelijk, hoop zo níet dat het op mijn werk misgaat.. wil gewoon duidelijkheid!

Wanneer mogen jullie testen? wij 15 dagen na tp.

En Bright, hoe is het met eski en mo? Wat klinkt dat goed: 7 en 9 cellig! Heb je ook foto's van je kleintjes? Ook veel succes!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ah meid, ik kan me die spanning heel goed voorstellen. Ben nu al gespannen, vier dagen na de TP ;) Heb vanaf vandaag licht ongi gevoel. En inderdaad vanaf de TP al af en aan.

Wij mogen 14 dagen na de TP testen, dus op 8 oktober. Volgende week donderdag, brrr. Maar denk dat als ik nog niet ongi ben dan dat we het in het weekend doen. Moet gewoon werken namelijk en manlief moet heel vroeg de deur uit. Als het dan negatief is, dan wil ik liever niet op mijn werk zijn. We zullen zien.
    Foto van Eski en Mo staat in mijn album, niet heel duidelijk want het is met de mobiel gemaakt. Maar in het echt waren ze heel gaaf hoor, hihi.

Ik ga voor je (en de rest natuurlijk ook ;) ) duimen!!!!

Liefs

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    spannend inderdaad. Dus dan wacht je nog een paar dagen langer? Of test je juist een paar dagen eerder?

Mja, heb in principe als ik donderdag nog niet ongi ben geregeld dat een collega voor me komt werken vrijdag. Moet ik dus donderdag aan haar doorgeven. Dan kan ik dus gewoon testen en hoef ik niet te werken. Maar ben wel bang dat t woensdag of donderdag misgaat op mijn werk... brrrr.... we wachten maar af...

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @meiden in de ww: ik ben echt kei hard aan het duimen!!!

Wij moesten ook altijd 15 dgn na tp testen. Vanaf 13 dgn na tp werd ik de laatste keer zenuwachtig want dan ben je in principe overtijd. Maarja je ongi kan ook door de bolletjes tegen gehouden worden... De 1e IVF werd ik echter precies 13 dgn na de tp ongi. Bij mij gingen de pijnlijke borsten aan het eind van ww 2 weg en bij de 3e keer (toen het dus raak was) kwam het weer terug.

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zojuist Gent gebeld en van de 7 eitjes zijn er 5 bevrucht dus we hebben morgen een terugplaatsing van 2 embryo's. Jippie! We moeten morgen om 11.40 in het UZ Gent zijn.
    Voel me vandaag ook weer helemaal goed. Alleen zo af en toe nog een steekje onderin mijn buik maar voor de rest geen klachten. Gisteren heerlijk kalm aan gedaan (kon ook niet anders) en vandaag ook nog maar een thuis-blijf-dagje.

Sinja: voor jou wordt het spannend. Sterkte met de zenuwen.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goed nieuws Ladouce! Super zeg!

Sinja: Nog maar een paar daagjes, ik blijf hard duimen.

Confidence: Ben benieuwd hoe het met jou is meid, ik duim nog steeds en hoop nog steeds op goed nieuws.

Met mij gaat het goed, heb nog neit echt ergens last van, merk we dat ik een kort lontje heb, maar weet niet of dat nou door de medicatie of door de spanning komt. Mijn nek en schouders zitten weer volledig vast en ik heb de fysio maar weer gebeld.

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wow Ladouce, wat goed joh! Morgen ben je dus in het bezit van 2 emmies!!! :) Hoor je morgen ook de kwaliteit?
    Het is echt snel gegaan bij je! Weet nog dat je nog moest beginnen, nu ben je alweer bij de tp! Maar zie dat je waarschijnlijk het korte protocol hebt? Aangezien je bijna direct met de puregon moest starten.

Zora het begint spannend te worden. Bijna de eerste fm voor je!!!!

Ben ook benieuwd hoe het met Confidence is! Duim ook heel heel hard voor haar! Morgen is ze volgens mij weer terug van haar korte vakantie toch?

Pfff hier is het ook zo zo zo spannend. Die 2e wachtweek is echt een ramp. Ieder wc bezoekje.... Nog 3 dagen (of nou ja, 2,5 dag) en dan weten we het. Heb nu echt de neiging om er toch vast een testje tegenaan te gooien. maar aan de andere kant durf ik het ook weer niet... de kans is klein dat t lukt (met 1 slechte Emmy) en nu heb ik tenminste nog een heel heel heel klein ietsiepietsie hoop.... Maar ongi worden (op mijn werk ofzo) zie ik ook niet zitten. Moet de komende 2 dagen de hele dag werken. Hoop echt zo dat t niet op mijn werk misgaat... Bah, wat een ramp deze dagen...

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Sinja, klopt hoor dat het heel snel is gegaan. Het hele traject is bij ons versneld gegaan. Wij hebben geen iui's, hsg ed. gehad. Heb op 29 april een curretage gehad na miskraam en we zaten ergens begin augustus bij de gyn in het Spaarne die ons vervolgens doorstuurde voor ivf naar Rotterdam. Daar konden we met 2 weken terecht en toen is het balletje gaan rollen. We weten zelf ook dat we in dit geval heel erg bevoorrecht zijn geweest. In dit geval was mijn leeftijd een "voordeel" want hierdoor kregen/krijgen we overal voorrang. Zelfs in het UZ Gent, normaal duurt het 3 maanden voordat je een intake hebt en dan nogeens 3 maanden voordat je mag beginnen. Doordat wij via het Maasstad daar naar toe gaan is dit allemaal geen issue. Ben ook heel blij en hoop morgen op een mooi setje. We horen inderdaad morgen ook de kwaliteit. Oh, ja en ik had het korte protocol. Is wel heel fijn en naar nu blijkt reageer ik dus goed op de puregon want ik heb maar 1 fm gehad en toen had ik al 5 grote follikels.

Ik blijf duimen voor je dat het bij jou goed gaat. Die wachtweken zijn killing. Dat had ik ook al voor de ivf maar volgens mij wordt het nu nog erger.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Ladouce,
    Wat een goed nieuws meid. Ik duim voor mooie toppertjes morgen!!!

@Sinja,
    Nog 2,5 dag en dan weet je het!! Duim duim duim!!

@Zora,
    Wat naar dat je nek en schouders vast zitten meid, hopelijk kan de fysio je helpen.
    Dat korte lontje had ik ook tijdens de hormonen, maar kon ook net zo goed van alle spanning komen ;)

Liefs

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sabina, VAN HARTE !!!!!! van die bolletjes heb je echt geen positieve test ... en de pregnyl, daar is te laat voor, dus je bent echt zwanger hoor !!!!

Hopelijk heb je over 8 maanden een wolk van een baby!!

Voor iedereen verder ... ik leef met jullie mee in de rondes en zeker in de wachtweken!! Ik weet hoe killing die kunnen zijn (vooral de 2e).

Ik ben nog steeds aan het wachten! Gelukkig heeft mijn temp laten zien dat ik geen eisprong op dag 12 had (pfffieew), maar op dag 15! Dus hopelijk word ik gewoon netjes op tijd (of liever ietsjes te laat) ongesteld, zodat we op 29 oktober dan eindelijk kunnen gaan starten.
    Voor nu moeten we maandag even mijn mannetjes "bijdrage" laten testen (just in case) en moet ik op cd3 bloed laten prikken!
    En dan op naar de 29e!!

17. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden
    heb net nog een test gedaan en die was ook weet positief het kan toch niet anders morgen nog maar 1 doen zoals ze willen in het ziekenhuis en dan maar gelijk bellen kijken wat ze dan zegt

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    En sabine .... wat zei de test vanochtend???

Kan niet anders dan positief zijn volgens mij :)

19. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ja hij was weer positief heb het ziekenhuis gebeld en heb nu 20 okt de eerste echo kan niet wachten om het echt tezien of er wat zit

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    JAhoeeeeeeeeeee !!!!!! Op naar 20 oktober !!!!

Deel Deze Pagina