miepje op wat erg hopelijk is er niks aan de hand wat balen zeg voor jullie ben je zo blij met goed nieuws krijg je dit nu er weer bij ga duimen dat er niks aan de hand is heel veel sterkte xjes
Oh nee Miepje, dat kan en mag niet hoor. Ik duim voor je dat het er op de echo allemaal goed uitziet.
@sabine en confidence: we zijn zo gewend aan slecht nieuws dat we ook al ben je dan EINDELIJk zwanger nog met een naar gevoel naar de echo gehad, ik heb nu sinds maandag eindelijk het gevoel dat het echt goed zit maar ik heb echt drie maanden lang naar m'n wc-papier gekeken. goed nieuws is iets waar wij gewoon aan moeten wennen, iets wat lang geleden is... en dan vandaga buikpijn en dan denk ik wéér OJE !!! @wachters: ik duim me suffffffffffffffffffffff @spuiters: meiden ik duim voor jullie lieve eitjes!!!!!!!!
Miepje: Ohneeeee... Ik duim ook heel heel heel hard.. hopelijk krijg je nu toch goed nieuws en heeft t niets te betekenen... ik hoop het zo voor jullie... dikke knuffel! Meiden thnx voor alle lieve reacties! Echt fijn om hier steun te kunnen vinden. En al die positieve testen geeft alleen maar aan dat het echt WEL kan! Dus wie weet onze volgende poging..... Hebben 29 oktober een afspraak bij de gyn. Willen t hebben over de zwemmers aangezien ze dit keer vrijwel niets konden vinden waardoor waarschijnlijk we maar 1 slechte bevruchting hadden. Mijn vriend heeft zo supergezond geleefd het afgelopen jaar en de zwemmers lijken wel steeds slechter te worden. Ondanks natuurlijk dat we weten dat t een momentopname is. Mijn vriend is heel bang dat er bij de volgende poging echt helemaal nix wordt gevonden (en niet zoals dit keer '6' zwemmers, wat natuurlijk ook extreem weinig is..) dus daar willen we nog even een gesprek over. Al is het ter geruststelling. Als ik voor 30 oktober ongi wordt mag ik me weer aanmelden, waarschijnlijk ga ik dat nét niet redden, dus dan wordt het hopelijk december weer aanmelden, als het vol zit helaas pas januari :x (dus 29/10 of 30/10 ongesteld worden kan 2 extra rondes wachten betekenen!!) Zora jij had je eerste fm vandaag?! Hoe ging t? En Bright ik duim me ook suf voor Eski en Mo! Spannend! En Ladouce natuurlijk ook!!!!! Hoe voelen jullie je met jullie emmies? Nu ga ik weer verder duimen voor Miepje..... pfff wat spannend...
Ik Zit telkens op mijn werk te gluren of Miepje zich al gemeld heeft *sjucht* ik blijf duimen op goede afloop!
oje ze is er nog steeds niet, ik duim maar door... @sinja: ooeehh ik hoop de het lukt met je ongi, ik zat vorig jaar precies in dezelfde periode als jij alleen had ik de IVF in oktober en daardoor dus ook die winterstop. ik heb het toen zo geregeld dat mijn uitgangsecho in de eerste week van januari was (ik geloof zelfs de maandag haha) en ik startte toen met deca op kerstavond. een kleine troots je hoort dan wel bij de eersten van januari dus dan zit het denk ik nog niet vol hoor, maar hopelijk kan je nog voor de kerst. ik ken trouwens ook iemand waarvan het zaad van de man, bij goed resultaat werd ingevroren omdat het risico te groot was dat het rondom de punctie slecht was. hij moest dan wel een verse poging doen maar indien het onvoldoende was, nam men het ingevroren zaad, weet alleen niet meer bij wie dit was.
haai lieve ivf/icsi-babes, sindskort lees&leef ik een beetje mee hier, mag ik ook op de lijst? heb halsoverkoppe icsi gehad (ging eigenlijk voor iui maar had ei-overdosis!) 26/6 punctie 29/9 TP van 2 emmys, klasse 1 (noemden ze het in dusseldorf) 7/10 bloedprikken 9/10 uitslag 11/10 eigenlijke nod (verjaardag!) @miepje: ik ken je van t meppeltopic, wat lees ik nu? nee toch he? ik ga weer glitterpowerrr aan je zenden , ik rijd zo langs het diaconessenhuis! (of ben je in zwolle?) knufffffff
Nog steeds niets van Miepje Sinja, lief dat je ondanks je eigen verdriet nog wilt weten hoe het gaat. Ik voel me op dit moment erg goed. Vanochtend wat steekjes links en rechts in mijn buik maar verder gaat het prima. Ik heb alleen altijd enorm last van hormonsters dus ik had best wel last van de pregnyl en nu begint de progesteron ook z'n werk te doen. Maar het is voor een goed doel dus ik ga niet klagen. Ik hoop voor jou dat je ongi dit keer echt eerder komt en dat je nog mag voor de winterstop. Gek he, gaan we dit keer met z'n allen duimen dat je snel ongi wordt.
Meiden, lief dat jullie allemaal zo met me meeleven. Onze rose wolk is vanmorgen heel hard onder ons weggetrokken en we zijn met onze benen keihard op de grond gesmakt. Heb vandaag met 6 weken en 2 dagen een miskraam gehad. Op de echo was niets meer te zien Ben er helemaal kapot van. Doe niets anders meer dan huilen. Onze droom is stuk....
NEEEEEEeeeeeeeeeeeee Wat ongelooflijk erg is dit zeg Ik heb hier geen woorden meer voor!!! Heeeeeeeeeeel veel sterkte !!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEE Miepje, dat is toch je ergste nachtmerrie? Heb jij eindelijk een positieve test, gaat het alsnog mis Ik was al bang, maar dit beangstigd me nog meer Het is zelfs na een positieve test nog steeds niet vanzelfsprekend Meis ik wil je een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen om dit enorme verdriet een plekje te geven Kus van mij
Neeeeeeee... Miepje..... wat vreselijk.... wat verdrietig Heb er gewoon geen woorden voor... leef ontzettend met jullie mee... Heel heel veel sterkte met die grote verlies.... Knuffel...
Ach nee Miepje Wat ontzettend naar meis. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om weer positief vooruit te kijken. Dikke knuffel
Lieve miepie, je kent mij niet maar ik lees heel vaak met jou mee... Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!